Himot ja ällötykset

Sellaiset rasvaiset ja suolaiset ruuat myös houkuttaa, esim. pitsaa tekisi mieli ja viikonloppuna olikin pakko hakea pitsaa. Ehkä vähän sellaiset krapularuuat tuntuu tällä hetkellä houkuttavilta ja krapulaa olotila kieltämättä välillä muistuttaakin :hilarious:
Tämä mulla ihan sama juttu. Makeaa ei tee mieli vaikka oon normaalisti sokerihiiri.
 
Lisään listaan ällötykset: rööginhaju (polttanut kauuusn ja n 4kk sitten lopetin), juusto, piimä, viili, peruna (!!!!!) Ja banaanit.
Himottaa vieläkin suola. Ei suolane ruoka vaan se ite suola. Ei uppoo mikään makea tai mikään hiilihapotettu. Kuvotus ollut nyt tosiaan sit 24/7 läsnä ja muutamat yrpätki tullut. Grillimakkaran haju aiheutti. Tyttären synttärikakku maistui mun suuhun sipulille. Ihan olikyl mansikkakakku. :hilarious:
 
Ostin kaupasta ampparijätskin ja ihmettelin miten maistuu niin erilaiselta. Piti ihan googlettaa onko reseptiä muutettu. Sit tajusin että johtuu varmaan raskaudesta :grin
 
Kahvi ei maistu :sad001 toisaalta hyvä juttu, aiemmin päivisin menny 2-5 kuppia
 
Minulla ei ihme kyllä nyt töki kahvi niin paljon kuin aiemmissa raskauksissa. Toki sitä ei tee läheskään niin paljon mieli kuin aiemmin, mutta aamukahvi on maistunut jopa ihan hyvältä ja nyt keitin väsymykseen vielä päiväkahvit ja hyvin meni alas.

Lämmin ruoka sen sijaan aika hyvin tökkii nyt, äskeinen lounas italianpadan muodossa meni aika pakottaen alas ja lasten päiväruuaksi suunniteltu pinaattikeitto lähinnä ällöttää :hilarious: Eilen tuli syötyä niin vähän että heräsin keskellä yötä karmeaan nälkään ja oli pakko käydä syömässä vähän että sai taas unenpäästä kiinni.
 
ei ole vielä mitään himoja tai ällötyksiä, viime raskaudessa suolaista teki mieli koko ekan kolmanneksen, se oliskin parempi kuin jatkuva makean mässääminen :hilarious:
 
Ostin kaupasta ampparijätskin ja ihmettelin miten maistuu niin erilaiselta. Piti ihan googlettaa onko reseptiä muutettu. Sit tajusin että johtuu varmaan raskaudesta :grin
Ampparin reseptiä on muutettu! Ennen oli mansikka-sitrus, nykyään mansikka-appelsiini. Keltainen osuus maistuu erilaiselle :rolleyes:
 
Kahvinjuonti loppui kuin seinään. Ei pysty, hajukin etoo o_O
 
Lämmin ruoka, varsinkin voimakkaasti maustettu, ei meinaa mennä alas. Ennen join tosi paljon limuja ja nyt ei tee mieli yhtään. Sen sijaan appelsiinimehua voisi juoda koko ajan. Namihyllylle kävelen jotenkin automaattisesti, mutta ihme kyllä ei ole tullu sieltä ostettua mitään hetkeen. (Varmaan koska salmiakki on kieltolistalla:hilarious:)
 
Tämä mulla ihan sama juttu. Makeaa ei tee mieli vaikka oon normaalisti sokerihiiri.

Sama täällä. Niin outoa itselle.

Kaikki meinaa ällöttää eikä oikein mikään maistu. Mies teki viime viikolla mun toiveesta kunnon määrän punaista currya, no nyt joutuu syömään yksin, kun se rupesi ällöttämään itseä niin paljon..
Vaikea keksiä mitä söisi. Himoja ei toistaiseksi ole ilmestynyt
 
Mulla ei varsinaisesti oo vielä mitään himoja, mutta kaikki maistuu oudon suolaiselta. Yäh. Mutta koska nälkä on jatkuva, syön kaiken vastaantulevan. Äsken esim. kokonaisen kurkun dipin kanssa. :woot:
 
Juustonaksut :Heartred nytkö se alkoi taas, ekassa raskaudessa vetelin nacho cheese ballseja kaksin käsin :hilarious:
 
Oikein mikään ei maistu, paitsi hedelmät ja muu raikas ruoka. Mitään mielitekoja ei ole vielä ainakaan tullut.
 
Mulla ehkä karkin/suklaan syöminen aiheuttaa huonompaa oloa. Pitänee vähentää tai lopettaa se.
Tuntuu että suolainen uppoaa hyvin, mutta voi johtua myös näistä helteistä.
 
Mun suussa kaikki vihannekset ja salaatit maistuu kellarilta?! Kukaan muu ei valita asiasta, eli tää on pakko olla jotain ääretöntä herkkyyttä mauille tai sit kuvittelen :wtf:
 
Mä oon aijemmin tykänny ranch sipseistä, en tiedä onko mausteutus jotenki muuttunu mut ne maistuu jotenki mun suuhun nyt oudolta :woot:
 
Mulla ehkä karkin/suklaan syöminen aiheuttaa huonompaa oloa. Pitänee vähentää tai lopettaa se.
Tuntuu että suolainen uppoaa hyvin, mutta voi johtua myös näistä helteistä.

Täällä kans namit ei oikein enää maistu. Aina oon ollu namien perään ja niitä tullut paljonkin syötyä, mutta jotenkin ei tee mieli yhtään. Tosin se kielletty salmiakki voisi maistuakin. :angelic: Hedelmät ja mehut menee liiankin hyvin
 
Takaisin
Top