Himot ja ällötykset

Appelsiinit ja viinirypäleitä... Niitä menis ihan älyttömästi ..
 
Mulla ei ole ollut erityisiä ällötyksiä, kun ei oikeastaan tee mieli syödä mitään. Ainoastaan kaikki kielletty, kuten metwursti, ilmakuivattu kinkku, mehevä pihvi jne himottaa. Aikaisemmissa raskauksissa oli enemmän ällötyksiä, mutta kummankin aikana himoitsin kylmää olutta. Ehkä se johtui siitä, että kumpikin raskaus sattui kesään ja olisi ollut kiva viettää aikaa terassilla. Sittemmin on alkoholin juonti jäänyt lähes kokonaan pois elämästä, niin alkoholi lähinnä ällöttävä
 
Tämä kestokrapulaolo saa kyllä alkoholin tuntumaan tällä hetkellä todella vastenmieliseltä ajatukselta!
 
Ihan kauhea himo kaikkiin maitotuotteisiin :wacky: kaakaota ja erilaisia rahkoja varsinkin tekee kokkajan mieli :p
 
Mä voisin syödä kokoaika ja kaikkea!! Onneks saadaan hakee tädiltä omenoita aina ku edelliset loppuu (kunnes häneltäki loppuu), niitä on tullu nyt syötyä PALJON!!
 
Mä voisin syödä kokoaika ja kaikkea!! Onneks saadaan hakee tädiltä omenoita aina ku edelliset loppuu (kunnes häneltäki loppuu), niitä on tullu nyt syötyä PALJON!!

Sama, ihan loputon nälkä. :hilarious: Viimesimmät himot einespizza ja peruna. Keitettynä, keitossa tai muusina.
 
Mä tahdon kunnon pizzaa!! Kotitekoista, runsailla täytteillä.
Tahdon kaikkea runsasta, täyttävää ja terveellistä. Silti tekee mieli napostella päälle...
 
Mä voin syyä vaan välipaloja, lämminruoka ja saati roskaruoka vetää olon niin tukkoon etten voi tehä enää mitään. Banaaneja, jugurttia, piimää, omenoita ja leipiä kuluu pitkin päivää
 
Kummempia himoja tai ällötyksiä ei ole ollut. Kahvia ei tee aamulla mieli, alkuun join sen sijaan tuoremehua. Nyt keitän aamuisin kupin teetä. Päivällä kahvia voin sitten jo juoda yhden kupin, eikä tee pahaakaan.

Paahtoleipää ja muutenkin vaaleampaa leipää tekee mieli, tuhdeilla täytteillä. Aluksi oli himo kaikkea pitsaa, kebabbia, ym. Roskaruokaa kohtaan, mutta se on onneksi vähän helpottanut :angelic:

Nyt aika neutraalia, ruokakin maistuu. Eikä ole oikein sellaista mikä saisi varsinaisia ällötyksen oireitakaan enää aikaan.
 
Kaikkien erilaisten lihojen paistaminen ällöttää. Parhaiten maistuu jogurtit ja viilin leipäpalasen kera. Mutta jos ei syö lämmintä ruokaa edes kerran päivään on pahoinvointi taattu :wtf:

Sipsit ei maistu ollenkaan ja kamuja menee vähän, koska salmiakkia ja lakritsia yritän välttää. Kahvi tekee pahaa myös. Ikävöinkin aamukahvia :smiley-angry017
 
Karkit ei muakaan inspiroi, koska ei voi lakritsia ja salmikkia syödä. Ei pelkät hedelmät innosta, pitäis olla tuhdimpaa makua joukossa. Suklaa on ihan ok, mut jostain syystä ei sekään nyt houkuttele. Sipsiä söin tänään PITKÄSTÄ aikaa, hyvää oli, mut ei siihenkään mitään himoa.
Jätski sen sijaan himottaa!! :angelic:
 
Keltainen Jaffa on herkkua ❤️ ja ruisleipä jossa juustoa ja suolakurkkua :thumright
 
Keltainen Jaffa on herkkua ❤️ ja ruisleipä jossa juustoa ja suolakurkkua :thumright

Mullakin oli jossain vaiheessa tuo ruisleipä ja suolakurkku. Nyt meinaa ruisleipää myöten mennä ällötyksen puolelle. Oikeasti aika rasittavaa, kun kaikki maistuu hetken ja pian niitä samoja juttuja ei voi sietää. Mulla on työpaikan jääkaapista jo kokonainen hylly mun eväille ja välipaloille, kun pakko on jotain syödä, aina ei vaan tiedä, että mitä. :hilarious:

Hiilihappojuomat ei mee ollenkaan. Vesi onneksi maistuu, jossain välissä ei muka kelvannut mikään juoma. :wtf:
 
Kiinalaine ruoka :love7 yhessä
vaiheessa ällötti kaikki kana/liha ja kans nuudelit koska oksensin niide jälkeen…
Himoina kaikki raikas ja tuore esim. hedelmät. Makeeta ei oikee tee mieli.
 
Joka kerta kun oon syöny punajuurta niin oon oksentanut
 
Sitrushedelmät himottaa ja suklaa ällöttää. Ihan samat oli esikoisestakin.
 
Ohuet ruispalat Beating Heart heräsin viime yönä syömään niitä ihan pelkän levitteen kanssa. Voi että on hyvää! Himoa ei hillinnyt edes se, että oksensin aamulla vielä niitä leivän jämiä.
 
Kahvinjuonti tuli muutama viikko sitten takaisin ”himojen” kohteeksi ja kaikki ruoka maistuu kyllä.
 
Takaisin
Top