Himot ja ällötykset

Joo viilikset on parhaita! Aamulla melkeen parhaiten menee viilis ja jotain muuta nestemäistä mm. raparperikiisseli. Kahvi ei huvita ollenkaan. Hirveä himo tuli thai-kuutioihin yhtäkkiä ja semmoinenhan sit piti heti hakea. Onneks ruoka maistuu suht hyvin
 
Minä juon tavallisesti hiilihapotettua hanavettä, parantaa yllättäen senkin makua. Pitäisi yrittää juoda enemmän appelsiinimehua c-vitamiinin vuoksi. Hiilihapotettu vesi on muuten kätevää helteellä, voi laimentaa monia mehuja, kun muutenkin tulee juotua paljon. :)
 
Pitää vissiin itekki ostaa niitä viiliksiä.. :D
Alotin herkkulakon, mut ny tekis herkkuja mieli ihan hirveesti!
 
Tykkään juoda itse kanssa soodaveden kanssa appelsiinimehua. Viiliksiä en ole koskaan syönyt. Täytyy varmaan maistaa
 
Mää kokeilen kyl ton soodavesi appelsiinimehu yhistelmän! Kuulostaa hyvälle! :love7

Minä myös! Meillä on tehty vissymehua ihan Mehukatista, toimii sekin kyllä ja nyt oon hurahtanu noihin maustettuihin vichyihin muutenkin. Hanavesi ei uppoa yhtään, yök. :depressed:

Muuten himottaa just sipsit, mutta myös kasvikset, etenki parsakaali, jonka fani en muuten oo ollu. Raikkaat jutut on jees, salaatit, vesimeloni jne. Ällötyksiä en oo kyllä erityisemmin huomannu... paitsi sellasista muutenki pahoista hajuista meinaa nykyään lentää laatta välittömästi, eikä tarvi ees olla ruokaan liittyvä.
 
Jos hanavesi ällöttää, niin kannattaa kokeilla vesisuodatuskannua. Ja suodatuksen jälkeen vesi lasipullossa jääkaappiin. Kaikki sivumaut katoaa suodatuksessa ja jääkaapissa suodatetusta tulee melkein kuin lähdevettä.
 
Tällä hetkellä ällötysten lista on pitkä ja himotuksia on hyvin vähän vielä.
:pale Kebab, monet lihat, appelsiinimehu, kaikki voimakkaan makuiset jutut paitsi tex mex. Suurin osa kanasta on hyi hyi.

Hyvin uppoaa hedelmät, etenkin mango, salaatit kunhan ei ole tumman vihreää. Avotulella paistettu naudan jauhelihapihvi on hyvää. Mäkin elmaco houkuttaisi. Onneksi mäkit on kaukana :biggrin. Mozzarella ja feta ois ihanaa, niitten kanssa saa olla varuillaan.
 
Vesimeloni tuntuis maistuvan. Mansikat maistu kans mut tulivatki hetken päästä kaaressa ulos :sad001

Lääkäri tuossa aamulla totes, että jos tekee mieli vaan irtokarkkia, niin sitten syöt pelkkää irtokarkkia koko ekan kolmanneksen :D eipä pahemmin kyllä tee mieli makeaa..
 
Mun suurta herkkua on tällähetkellä jääkaappikylmä kurkku:hilarious:
Se on niitä harvoja mitkä ei ällötä ja yökötä kun syö. Pitää testata muita "vetisiä" hedelmiä, kun kaikki tuhdimmat ja rasvaisemmat ruuat ja lihat aiheuttaa yökötystä ja ajatuskin inhottaa.
Mehukeittoja ja kiisseleitä täytyy kans hakea, jos ne pysyis sisällä:angelic:
 
Kurkku uppoaa täälläkin. Tässä yhtenä päivänä pyysin esikoista hakemaan isältä muutaman kurkkusiivun, että pääsen ylös sängystä. No esikoinen oli itse halunnut leikata kurkut ja minulle tuli kädessä lämminnyt puolikas siivu. Ei auttanut oloon yhtään..
 
Hanavesi ällöttää muakin!

Mua ällöttää muutenkin kaikki :D ei ole mitään ruokahimoja, vain ällötyksiä. Jotain pientä pystyn syödä, mutta ei mikään kyllä hyvältä maistu. Sipsi on ainut joka selvästi kohentaa oloa, mutta sitä ei oikein viitsis syödä koko ajan, kun ei ole mitään terveysruokaa :rolleyes:

Oon hedelmiä koittanut edes saada alas, mutta tuntuu et kaikki tökkii. Salaatti, vihannekset ym on ihan yök :wtf:
 
Tänään löyty yksi ällötys lisää. Vasta keitetyn tumman makaronin haju :sick009. Täytyy varmaan alkaa pitää pyykkipoikaa nenässä että saa makaronit keitettyä :laughing002.
 
Kana ällötti pitkään, mutta tänään pystyin syömään sitä monen viikon jälkeen. Kaikki lihatuotteet haisee pahalle jääkaapissa, joten eristin ne omaan rasiaan piiloon. Ei tarvitse yökkiä joka kerta kun avaa jääkapin oven :joyful:

Suuria himoja ei ole tullut, jotain yksittäisiä kyllä. Eilen himoitsin karjalanpiirakoita :happy:
 
Minua ällötti vähän kaikki alkuraskaudessa - etenkin kasvikset, mikä oli itselle vähän järkytys, kun olen normaalisti varsinainen pupu ruokavalioltani, puoli kiloa kasviksia meni päivässä helposti. Vieläkin ällöttää lehtisalaatti, mutta nyt muut kasvikset ovat alkaneet taas uppoamaan, mikä on mukavaa :smiley-bounce013
 
Takaisin
Top