Himot ja ällötykset

Tänään teki mieli sitruunaa:bored: kerroinko jo kuinka hyvää jäätee on :wink

puhtaat lakanat on kyllä vieläkin pahin yökötys, muita ei ole vielä tullut.

Mun tekee mieli kaikkea suolasta ja juoda vissyä tms hapokasta. Makea ei mee ja tulee herkästi huono olo jos vähänkin syö. Ihan poikkeus normaaliin. Sama oli esikoisestakin (ja oli muuten tyttö vaikka ton aiemman legendan mukaan pojasta himoitsee rasvasta!) :rolleyes: salmiakkia tekee mieli!

Ällötykset:
-vaalea leipä (myös kauraleipä)
-liha (myös kana, leikkeleet)
-kahvi (en tippaakaan ole juonut plussauksen jälkeen)
-hajut (bioroskis, vaippa, pesuaineet; etenki fairy, hajusteet, tupakka)
-lehmänmaito (aluksi join sitä innoissani, yleensä käytössä kauramaito)
-kananmuna keitettynä tai munakkaana
-herkkuja ei tee mieli :o

Himot:
-appelsiinimehu
-banaanijugurtti
-banaaniletut mustikoilla
-kiinalainen ruoka

Ainiin ja outoa, mutta jääsalaatti maistuu yhtäkkiä pahalta. En ymmärrä. muut kasvikset kyllä menee, etenkin kurkku ja tomaatti . Ja vesi jääpalojen kanssa on parasta, hurja jano kokoajan.

Liha ei oikein uppoa. Ehkä siitä syystä, että se sulaa huonosti enkä halua yhtään enempää tukkoista oloa mahaan. On kyllä viime aikoina tullut katsottua Netflixistä vegaanipromodokumenttejakin, joten ihan kiva, jos sais syötyä enemmän kasvisruokaa.

Vettä en meinaa saada millään juotua, koska se rupeaa oksettamaan. Eilen meni kyllä pullollinen alkoholitonta Happy Joeta alas kuin tyhjää vaan. Ehkä se on tarpeeksi hapanta ja kuplivaa, mutta ei liian makeaa kuten limsa. :wideyed:

Join ennen paljon zero cokista, mutta nyt loppunut ihan seinään. Makeaa ei tee mieli, mutta kyllä uppoaa jos on tarjolla :woot:

En normaalisti syö hiilareita, mutta nyt tuntuu ettei kroppa muuta halua: leipää ja perunaa. Syön perunaa normaalisti kerran kuussa jos silloinkaan. Kasvikset ällöttää tällä hetkellä ja maistuvat mullalta, mutta onneksi salaatit käyvät vielä. Lihasta ei omalla kohdalla ole tullut vielä mitään fiiliksiä.

viikonloppuna oli pakko ostaa sitruuna ja muutaman viipaleen sitä tuli syötyä :woot:

Mun tekee jostain syystä mieli täytekakkua :woot: siis ihan vaan mansikkakermakakkua

Mun ällötys kaikkia lämpimiä ruokia kohtaan on ehkä vihdoin väistymässä, kun oon pystynyt parina päivänä syömään tomaattilinssikeittoa. Tuntuu melkein taivaalliselta - ihanan vahvistunut olo tulee ruuan jälkeen, kun saa vihdoin ja viimein näin parin viikon jälkeen syödä oikeaa lämmintä ruokaa. :joyful:

Viikonloppuna pyysin hetken mielijohteesta miestä tuomaan kaupasta Tupla-patukan, en ole varmaan ainakaan vuoteen sellaista syönyt mutta yhtäkkiä teki taas ihan hirveästi mieli. Siinä sitten sohvalla fiilistelin miehelle kuinka ihanalle kyseinen patukka tuoksuu ja miten en yhtään muistanut miten hyviä Tuplat ovat. Hassu juttu on että ekassa raskaudessa Tuplat olivat ainoa juttu mitä muistan himoinneeni usein.

Eli toistaiseksi tässä raskaudessa erityisen lämpimiä tunteita herättäneet ruoat: satsuma ja Tupla. :p

Mun tekee koko ajan mieli kaikkia päärynäjuttuja. :grin tiedättekö onko mitään tosi hyvää päärynämehua olemassakaan? Juissi ei toimi. Ostin päärynäsoseita laukkuun pikavälipalaksi töihin, auttaa huonoon oloon kun syö jotain.

Täällä myös lihat aiheuttaa ällötystä, ja pahimpana lohi! Lohta ennen rakastin yli kaiken, mutta nyt en voi edes kaupassa mennä kalahyllyn ohitse ilman yökkimistä :happy8 Poikkeuksena on tietysti valmiiksi kypsä liha jossain esim. ravintolaruuassa tms mutta ei siinäkään lohi mene.
Kuitenkin parhaiten uppoaa raikkaat hedelmät ja hedelmämehut :joyful:

Tomaatteja tekee mieli ja sitruunamehua, välillä suu menee näistä jopa rikki :angelic: Kirpeät karkit tekee myös kauppansa, vaikka en yleensä niistä niin välitä.

Kasvissyöjänä hieman ihmetytti eilen, kun alkoi tehdä mieli rasvaista, mausteista ja ehdottomasti grillattua pihviä! :p

Kasvissyöjänä hieman ihmetytti eilen, kun alkoi tehdä mieli rasvaista, mausteista ja ehdottomasti grillattua pihviä! :p
Hah. :grin Mää en oo sekasyöjänä oikein pystyny syömään lihaa. Ei yhtään tee mieli.

Mä himoitsen epäterveellistä suolaista ruokaa: kermaista pastaa, valkosipuliperunoita ja lihaa, pizzaa, pyttipannua. Normaalisti en noista tykkää ja syön lähinnä kasvisruokaa. Makeaa ei edelleekään tee mieli , mutta ei se ällötäkään.

Välillä himoitsee vesimelonia ja salaattia ja välillä hesen soijatortillaa ja ranskalaisia :rolleyes:

Takaisin