Raikkaat jutut kuten sitrukset himottivat ensiksi. Nyt tekee mieli aika spontaanisti milloin mitäkin satun keksimään. Viimeksimmäksi olen himoinnut rasvaista kanaa vaikken ole syönyt kanaa enää yli vuoteen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Just näin. Oikeastaan kumman neutraalia minkään himotuksen kanssa. Mies toi mulle Tuplan päivän piristykseksi, enkä raaskinut sanoa ettei yhtään tee mieli. Yleensä kelpaa ihan aina.Ei himotuksia, ei ällötyksiä. Ennen tosin olin tosi kova makean perään ja nyt ei tee yhtään mieli.
Mustikkamehu on nii hyvää, litran purkki meni hetkessä ja pepsi max himo iski eilen. Olen nyt yhden tölkin juonut/pvä. Kahvi on aina ennen ollut mun suuri himo, join aiemmin monta kuppii päivässä, mut tällä hetkellä se ällöttää ja toisaalta hyvä niin. Pepsi maxissa kuitenkin kahvin verran kofeiinia, ni pysyy määrät sit suht hallinnassa.:)Toivon, et tää himo menis nopeesti ohitte.
Mulla sama. Toivottavasti tää on ohimenevää!Juuri kun sanoin ettei ole ollut himotuksia, niin viikonloppuna alkoi pahoinvointi ja ainoat ruoat jotka saan tällä hetkellä alas ovat jäätelö ja kaikki tosi rasvainen, esim pizza ja hampurilaiset ja minä kun halusin syödä terveellisesti raskauden aikana - mutta ilmeisesti alkuraskauden aikana olisi tärkeää, että söisi edes jotain?
Eiköhän se ole tärkeintä, että jotain saa syötyä ja huolehtii vaikka purkista tarpeelliset vitamiinit :)
Mulla alkoi esikoisen odotuksesta tuttu suklaa ällöttää-vaihe. Sitä odotinkin jo himoitsen hedelmiä, mutta myös pitsaa. Jos oireet toistuu, niin seuraavaksi tulee se ”mikään ei maistu, mutta pakko syödä melkein koko ajan”-vaihe.
Tuo on kyllä tuttua. Pitsa maistuu ja raikkaat hedelmät. Makea ällöttää.Eiköhän se ole tärkeintä, että jotain saa syötyä ja huolehtii vaikka purkista tarpeelliset vitamiinit :)
Mulla alkoi esikoisen odotuksesta tuttu suklaa ällöttää-vaihe. Sitä odotinkin jo himoitsen hedelmiä, mutta myös pitsaa. Jos oireet toistuu, niin seuraavaksi tulee se ”mikään ei maistu, mutta pakko syödä melkein koko ajan”-vaihe.
Varmaankin urbaanilegenda, mut ystävä, joka on monen lapsen äiti, sanoi et monesti jos oottaa poikaa, tekee mieli kaikkea mättöä ja sit jos oottaa tyttöä niin tekee mieli kaikkea raikasta ja hapanta hauska sit nähä pitääkö nää ollenkaan paikkaansa.
Ja tietää, ettei ole tulossa kaksosiaMitäs sitten jos tekee mieli appelsiineja JA pitsaa?