Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä olen syönyt kyllä ajoittain, se kiellettiin kuitenkin vasta 4-5 v sitten kokonaan ja nyt ollut hetkiä jolloin vain salmiakki menee alas. Sillä en enää usko totaalisesti sikiötä tuhoavan, en siis tietty muullakaan mutta sen suhteen olen ollut joustavampi. Täällä ulkomailla ei tosin sushiakaan ole kielletty, ok jos tuoretta, mutta sitä en ainakaan vielä ole syönyt kuin kasvisversiona. Ja inkiväärin kanssa.Salmiakkia tai tuoretta lakua kun sais... salmiakkipurkka ei korvaa näitä millään
Mä olen syönyt kyllä ajoittain, se kiellettiin kuitenkin vasta 4-5 v sitten kokonaan ja nyt ollut hetkiä jolloin vain salmiakki menee alas. Sillä en enää usko totaalisesti sikiötä tuhoavan, en siis tietty muullakaan mutta sen suhteen olen ollut joustavampi. Täällä ulkomailla ei tosin sushiakaan ole kielletty, ok jos tuoretta, mutta sitä en ainakaan vielä ole syönyt kuin kasvisversiona. Ja inkiväärin kanssa.
Edellisessä raskaudessa oli tolkuton viinin ja skumpan himo, tässä ei ole vielä tullut mut johtuu varmaan pahoinvoinnista (joka tosin jo melkein poissa). Ehkä se sit kesällä nostaa päätään, mut ei auta. Varaan sit jotain hyvää viiniä kun vauva ulkona.Ei oo mikään himo mutta ainoa mieliteko toistaseksi on ollu alkoholi en juo kyllä hirveesti muutenkaan, mutta nyt tuntuu siltä että kuohuviini maistuis niiiin hyvältä. Ja kaljasta en oo ikinä tykänny niin yks päivä kun miehellä oli saunakalja siinä vieressä niin tuoksupa hyvältä
Muutoin kaikki on enimmäkseen nou-nou. Vähän aikaa teki mieli dominokeksejä mutta sitten ku niitä sain eteeni niin ei enää tehnytkään
Ei oo mikään himo mutta ainoa mieliteko toistaseksi on ollu alkoholi en juo kyllä hirveesti muutenkaan, mutta nyt tuntuu siltä että kuohuviini maistuis niiiin hyvältä. Ja kaljasta en oo ikinä tykänny niin yks päivä kun miehellä oli saunakalja siinä vieressä niin tuoksupa hyvältä
Muutoin kaikki on enimmäkseen nou-nou. Vähän aikaa teki mieli dominokeksejä mutta sitten ku niitä sain eteeni niin ei enää tehnytkään
On nämä himot omituiset, nälässä mieli tekee vaikka ja mitä, mutta sitten ei välttämättä teekkään mieli mitään. Maito on tullut uudestaan ruoka juomaksi, ei pysty vettä juoda ruoalla enää. Vesi menee kyllä muuten mut maistuu melko pahalle.