Himot ja ällötykset

Uusi ällötys: piparit. Ja nimenomaan se pistävä haju!

Mä just ostin innoissani pipareita glögin seuraks, söin eilen pari ja tänään ei mennyt yksikään alas. Haju sen sanoi, että tätä et kyllä syö. :hilarious: Hitto kun tulee turhia ostoksia tällä touhulla. Se glögi sentään vielä maistu.
 
Mä himoitsen silliä :hilarious:
Tsiisus miten hyvää :laughing002

Suolainen maistuu, mut makea ei niinkään :grin
Mulla meni sen eilisen oksennuksen myötä huono olo ohitse ja nyt on nälkä alkanut palautumaan. Tekee mieli vaan kyllä ruisleipää, kaurapuuroa ja sellasta normaalia ruokaa :hilarious:
Enää ei mee edes omatekoiset leivonnaiset kuten omenapiirakka alas :bag:
 
Ihana zarar, että ruoka rupeaa maistumaan! Täällä tuntuu että ruokaällötys vaan syvenee, vaikka viikkoja on jo 10+6. :sour:
 
Joo, mulla ois nyt 9+1 mut siltikin edelleen on huono olo vähän väliä. Tänä aamupäivänäkin oksetti tosi lujaa, mut se sit meni ohitse. Tosi vaikea miettiä ruokia, joita haluaisi syödä kun tosi moni ruoka ällöttää tai ei tee vain mieli.
Voi olla et siksikin oon oksentelulta säästynyt, kun syön näitä allergialääkkeitä, joita käytetään myös raskauspahoinvointiin, jos sitä on normaalia enemmän :hilarious:
Mut osa hedelmistä, kuten omput ja banaani maistuu taas :rolleyes:
 
Mulla ei oikein edelleenkään oo tullu mitään suuria himoja. Lähinnä vaan kaikki edelleen ällöttää. Pahimpina päivinä porkkanat on edelleen ainoa, mikä menee alas. Niitä himoja siis odotellessa, etten muutu jänikseks.:wacky:
 
Mun tekee mieli vaan lihaa ja perunaa (lihaa en normaalisti edes juurikaan syö ). Ehkä poika tulossa.. Tai sitten vaan keho kaipaa rautaa ☺️ mikään makea ei oo mennyt alas koko raskauden aikana, varsinkin suklaa ällöttää.
 
Ai, voispa syyä suklaata! :hungry: Nyt siis en voi, kun palasestakin oon parin tunnin päästä punainen ja ihottumainen.
 
Kaikki etikka :love017 Olen syönyt tämän raskauden aikana varmaan enemmän etikkakurkkuja ja kurpitsakuutioita kun koko tähän astisen elämäni aikana yhteensä. :laughing002
 
Suolaisia asioita tulee nyt syötyä enemmän. Tavallisesti herkkujen ystävänä en juurikaan pysty syömään suklaata, karkkia, pullia tms
 
Takaisin
Top