Himot ja ällötykset

Mulla on alkanut sama meno kuin ekassa raskaudessa: ei himota mikään, muttei vielä ällötäkään. Nälkä on jatkuvasti, mutta mitään ei tee mieli syödä. Ehkä joku raikas tai suolainen toimii parhaiten, makeat jutut alkaa vähän jo tuntua pahalta. Ekan alkuraskauden elin mandariineilla, onneksi niitä alkaa taas jo näkyä kaupoissa :grin
 
Oon aina ollu perso makealle, mutta nyt en voi kuvitellakaan syöväni mitään makeaa. Tällä hetkellä syön vaan jäisiä mustikoita, appelsiineja ja paljasta leipää pahoinvoinnin takia... :sad010
 
Ällötykset: kalanhaju, savu ja kananmuna.
Himot: Kaikki tuoreet salaatit!
 
Ei oo mitään vielä, toivottavasti ei tiedä huonoa :shy: Nälkä ylipäätään on.
 
Ällötykset: alkoholin haju miehen hengityksessä :hungover: yleensä joku viskinaukun tai oluen jälkituoksu ei haittaa, hyvä kun huomaa, mut nyt heti on ihan ällö tuoksahdus.

Himoitsen välillä Lidlin vaniljavanukasta :p
 
Mun tekee mieli sellasta oikein kuivaa ja sitkeetä ruisleipää, mistä en normaalisti tykkää ollenkaan! :woot:
 
Ällötykset: alkoholin haju miehen hengityksessä :hungover: yleensä joku viskinaukun tai oluen jälkituoksu ei haittaa, hyvä kun huomaa, mut nyt heti on ihan ällö tuoksahdus.

Himoitsen välillä Lidlin vaniljavanukasta :p

Tämä sama ällötys mulla oli ekassa raskaudessa myös ja se ei koskaan hävinny! :hungover: En vieläkään voi sietää sitä hajua ja mies ei yleensä tulekaan viereen, jos on ottanut edes muutaman. Silloin en sietänyt oluen hajua ollenkaan, meinasin oksentaa, kun autossa kaveri avasi kaljapullon, ei tarvinnut paljon kuskina olla :rolleyes:
 
Ällötykset: alkoholin haju miehen hengityksessä :hungover: yleensä joku viskinaukun tai oluen jälkituoksu ei haittaa, hyvä kun huomaa, mut nyt heti on ihan ällö tuoksahdus.

Tämä! Tässä raskaudessa ei vielä ole tullut vastaan, mutta ekasta muistan, että ällötti tosi paljon miehen hengitys jo yhden oluen jälkeen. Nyt ei tosin ole ollut sellaisia tilanteitakaan, kun ei tässä taaperoarjessa mieskään jaksa edes sitä yhtä olutta juoda, kun se vaikuttaa jo ennestään huonoihin uniin...
 
Mies laittaa himot hyrräämään :hilarious::rolleyes:
 
Kaikkea suolaista ja raikasta tekee mieli. Makeanhimo sen sijaan on kadonnut täysin. Ainoa "makea" mitä tekisi mieli on salmiakki. Makeita hedelmiä kyllä ainakin vielä pystyn syömään, mutta niiden täytyy olla kylmiä!
 
Tänään on koko päivän tehnyt ihan järjettömän paljon mieli valkosipuli-ihanmitävaan. Etenkin sellaista valmisdippiä :p Ja toinen mitä on tehnyt kovasti mieli on säilykepersikat. Tavallisesti ne eivät ole oikein minun makuun.
Mitään muuta ei oikein tee mieli koskea pitkällä tikullakaan. Saa nähdä meneekö nämä himot jossain kohtaa niin överiksi, että dippaan niitä persikoita valkosipuliin :hilarious: vaikkakin nyt kun sen sanoin, alkoi ajatus jopa hieman kiinnostaa... :smiley-ashamed005

Ja ällötyksistä ehdottomasti pahin on tällä hetkellä taaperon kaikki maissinaksut, -kakut ja muut. Ja kun tuo rakas lapsonen haluaisi antaa aina äitillekin haukkua :hungover: jopa koiran ruoka haisee paremmalle...
 
Valkosuklaa. :woot: Ja kylmä vesi. Tekisi mieli jotain oikein freshejä salaattejakin.

Ja ällötyksenä melkein mikä vaan perusruoka. :wtf: Ainakin haju niistä. Sitten kun saa ensimmäisen haarukallisen syötyä, niin vähän helpottaa, vaikka vieläkin täyttyy paljon nopeammin kuin normaalisti.
 
Voisin elää pelkällä merisuolavoilla. Painan raskauden jälkeen joku 300kg :rolleyes:
 
Voisin elää pelkällä merisuolavoilla. Painan raskauden jälkeen joku 300kg :rolleyes:
Juu, sieltä takaisin normaalipainoon pääseminen voisi olla aika possakka. :wacky: En oo suostunut käymään tän turvotuksen kanssa edes vaa'alla, ahistaa jo, vaikka tiedän, että paino elää tässä seuraavan vuoden ajan varmasti suuntaan jos toiseenkin. :rolleyes:
 
Mua etoo erityisesti makkaran haju ja yksi hajustettu käsivoide. Käskin miehen käyttää sen pois. Joku oikein esanssinen limsa myös ja edelleen kaikki makeat leivonnaiset. Mies jo kuittailee kun ei vaimolle kelpaa mikään. Sanoin et voidaan vaihtaa ihan millon vaan vai laattaanko mielummin.
 
Takaisin
Top