Himot ja ällötykset

Tilaa niitä Namituvan raskaussalmiakkeja! Mulla auttoi. Nyt ajatuskin oksettaa, niin odottavat hyllyllä tilanteen muuttumista :woot:
Ooo, kiitos vinkistä! Täytyy laittaa tilaukseen! :p Oon kuullut noista aiemminkin, mutta en tietenkään nyt muistanut niitä enää!
 
Ja pahoittelut kun painoin aluksi vahingossa sitä huonoa kieltä -reaktiota, kun puhelimella yritin sohia tykkää-nappulaa! :wacky:
 
Ei vielä oikeastaan mitään. Himoihen kuten aina ennenkin suklaata. mut toisaalta ehkä joo on jo vaikutusta ku ei oikein vaa oo nälkä.... ja ku syö makeeta nii sit tekee suolasta mieli. no mutta tuo on ilman raskauttakin ;D
 
Ja pahoittelut kun painoin aluksi vahingossa sitä huonoa kieltä -reaktiota, kun puhelimella yritin sohia tykkää-nappulaa! :wacky:

Mä kans kokoajan kännykällä laitan vääriä reaktioita :hilarious: eli nou hätä, ei tää näköjään ees ilmota niistä jos sen poistaa
 
Kohta loppuu varmaan teen juominen. Tänään vielä join aamuteen, mutta ei se enää ollut samanlainen nautinto kuin aiemmin. Ja tiskirätti haisee todella ällöttävältä, vaikka se ois ihan vasta vaihdettu :hungover:
 
Söin eilen maksalaatikkoa! :nailbiting: Tiesin kyllä että ei vissiin sais, mutta luin tarkemmat tiedot vasta jälkikäteen. Jotenkin vaikea kuvitella että tosta tulis mitään ongelmaa, kun en muuten syö mitään maksatuotteita ja ei siinä kaupan laatikossa nyt NIIN paljon maksaa ole. Mutta ehkä jatkossa yritän pitää himoni kurissa vähän tiukemmin :grin:grin
 
mmmmmmm...maksalaatikkoa :p Olispa hyvää.

BonAquan villivadelma -vesi on niin hyvää nyt! Voisin juoda sitä kokoajan vaan.
 
enemmänhän siinä kaupan versiossa sitä riisiä on ku maksaa.
oon mie joskus mykyrokkaakin syöny jos on ollu tarjolla. mut se on vaa se lautasellinen ollu
 
Söin eilen maksalaatikkoa! :nailbiting: Tiesin kyllä että ei vissiin sais, mutta luin tarkemmat tiedot vasta jälkikäteen. Jotenkin vaikea kuvitella että tosta tulis mitään ongelmaa, kun en muuten syö mitään maksatuotteita ja ei siinä kaupan laatikossa nyt NIIN paljon maksaa ole. Mutta ehkä jatkossa yritän pitää himoni kurissa vähän tiukemmin :grin:grin

Joo jotenkin luulis että ei nyt yksi annos silloin tällöin haittaa, kun kokonaismäärä pieni :joyful:
 
Mulle tänään maistunut patonkiviipaleet juustolla ja margariinilla ja maito. Riisikakku meni aamulla roskiin kun oksetti, tomaatti myös koiralle, kun ei vaan mennyt alas :hungover:
 
Alko yhtäkkiä tehä mieli nallekarkkeja, vaikka muuten ei mitään makeaa tee mieli :hungry:
 
kolmessa edellisessä raskaudessa mun intohimona oli vaniljajäätelö johon sekoitin tuorekurkkutikkuja JA POPKORNIA. sitä olisin voinu syödä koko ajan :D
 
Vielä ei ole ollut mitään selkeitä ällötyksiä tai himoja. Olen lähinnä ollut vain yllättynyt, kun pahoinvointia ei ole ollut käytännössä lainkaan. Nälkä kyllä on aiempaa paljon useammin!
 
Takaisin
Top