Himot ja ällötykset

Mun tekee tällä hetkellä mieli perunoita, kalapuikkoja ja kermaviilikastiketta. En olekaan syönyt tuota yhdistelmää sit varmaan kymmeneen vuoteen. :grin
 
Mun tehnyt mieli päärynöitä pari pv. Nyt sitten mies haki tänään, arvatkaa tekeekö mieli enää
 
Nyt se alkoi, aamukahvi ei enää mene alas :hungover: Aiemmissakin raskauksissa on suunnilleen tässä kohtaa alkanut kahvi tökkiä
 
Normaalisti en syö pahemmin suklaata enkä karkkia, harvoin myös jäätelöä. Olen enemmän suolaisen herkun ystävä.
Nyt onkin mieli tehnyt Kinder Buenoa ja pingviini jäätelöitä, olen aivan kummissani :wideyed: No väliäkö sillä, kun oksennan kaiken kuitenkin ulos jonkun ajan kuluttua :dead:
Punajuurilaatikkoakin alkoi mieli tekemään, joten täytyisihän sekin väsäillä, tai sitten mies saa väsätä sen :p
 
Eilen tuli ensimmäinen himo,nimittäin makaronilaatikko KYLMÄNÄ :grin
Siinä sitten jääkaapilla haarukalla rääkin kylmää laatikkoa hyvillä mielin,mies katsoi vähän pitkään. Totesin itekkin et jos en tietäis niin vois luulla et olen raskaana :hilarious:
 
Lettuja tehnyt mieli jo pitkään. Tänään sitten vihdoin ostin lettupannun ja tein lettuja. Nam!! :p
 
Mulle on iskenyt ihan hirveä lihan himo. Olen pari vuotta ollut kasvisruokavaliolla ja nyt tekisi kokoajan mieli vaan hyvää pihviä ja muita herkullisia liharuokia.
 
Mua himottaa tällä hetkellä semmonen krapularuoka :D tekee mieli kebabbia, pitsaa, hamppareita.. omituista, esikoisen aikaan söin vaan hedelmiä ja kaikkea raikasta alkuraskauden ajan.

Täällä ihan sama tilanne! Yhdistettynä siihen, että normaalisti olen kasvissyöjä
 
Öh, käväisin äsken kaupassa ostamassa aamupalacroissantteja. Ostin oikein kolme sitä varten, että jos tekee mieli syödä kaks, jää sit kuitenkin yksi vielä yövuoroansa nukkuvalle miehelle. No, söin just kaikki kolme... :rolleyes:
 
Mä oon aina tykännyt leivästä (varsinkin ruisleivästä), olisin voinut vaikka elää pelkällä leivällä :grin Mutta nyt raskauden aikana ei enää leipäkään oikein maistu. Just ruisleipä tökkii eniten, mutta joku kauraleipä tms menee jotenkin.

Mitään himoja ei ole vieläkään oikein tullut, ei tee mieli syödä oikeastaan mitään. Mutta parhaiten tällä hetkellä menee hedelmät/marjat, murot ja mehukeitot.
 
Voi, entinen lemppari "höttöruoka", kiinalainen käy kauheasti nenään, eli eipä tule syötyä enää. Mies kantoi sitä kotiin ja nyt pitäs jotenkin olemaan täällä, kun koko talo haisee kiinalaiselle. :sick009
 
Tekeeköhän tää raskaus musta jonkin sortin vegetaristin. Liha oksettaa, maitotuotteet oksettaa, kananmunat menee ja kala menee jotenkin. Monta vuotta sitten olin usean vuoden ajan olin lakto-ovo-vege, mutta kun asuin ulkomailla tuli melkein väkisinkin liha takaisin kuvioihin ku ei vaan ihminen pitkään kituuttele riisi-papukombolla. Tää bebe ei selvästi diggaa lihasta :wtf: tänään oli niiiiin hyvää kun pitkästä aikaa söi pastaa ja tofua :wideyed:
 
Joo, täälläkin liha ajatuksena ällöttää, mutta nyt jo pystyy sitä syömään (aiemmin ei millään ja makkara ei oikein vieläkään).. Mutta esim. ruoan valmistus on haastavaa, kun se liha saa voimaan pahoin.. :rolleyes:
 
Jauheliha, tulee syötyä yleensäkin vähän, niin tökkii ja kovasti. Anopin luona syödessä piti kipata miehen lautaselle omat jauhelihakastikkeet huomaamattomasti, kun totesin että ei uppoa ollenkaan.. :yuck:
 
Täällä kanssa liha ällöttää, en oo nyt kuukauteen syönyt muuta kun hedelmiä, jugurttia ja leipää. Ja kaalia! :D Nyt on tullut vähän kummallisia mielitekoja, viime yönä heräsin kolmen aikaan ja teki tosi paljon mieli purkkipersikoita, ja nyt haluaisin aurajuustoa, mitä en oo syönyt ainakaan 15 vuoteen. Tänään tuli olo et haluaisin jotain missä on pekonia, mut nyt kun mies käristelee sitä pekonia tuolla keittiössä carbonaraa varten, niin mä yökkäilen jo pelkästä hajusta täällä makkarissa :hungover:
 
Mun ei tee mieli erityisesti oikeastaan muuta kuin mandariineja. Muutoin mieliteot vaihtuvat päivän mukaan ja himo loppuu siihen että saa himoitsemaansa
 
Mun ei tee mieli erityisesti oikeastaan muuta kuin mandariineja. Muutoin mieliteot vaihtuvat päivän mukaan ja himo loppuu siihen että saa himoitsemaansa
Mulla on kans ollu nuo mandariinit ja ylipäätään terveellinen ruoka. Nyt eka epäterveellinen himotus ja eka ruoka joka vaikean pahoinvoinnin jälkeen maistui jopa hyvältä oli voileipäkakku :hilarious: Niinhän se piti eilen värkätä pieni kakku.
 
Takaisin
Top