Himot ja ällötykset

Mun on tehnyt tänään ihan järkyttävästi mieli raakaa sipulia! :hungry: :hilarious: Aamulla teki mieli kreikkalaista munakoisosalaattia, sit guacamolea, ja nyt tekis mieli syödä raakaa sipulia ihan sellaisenaan. :bored:
 
Lihat, varsinkin makkara ällöttää.. :yuck:
 
Kuvotus ja öllötys lähes koko aika läsnä. Tästä johtuen ongelmia ruuan kans. Ajatuskin ruuan laitosta kuvottaa. Saarioisten lätyt alkanu maistuu, vaikka normaalisti en hirveesti einestä syö o_O
Samaten koko aika tekee mieli kylmää juotavaa. Mutta, en viitti ihan koko aikaa lipittää vettä. Mehujäät auttaneet myös hetkellisesti öllötykseen.
 
Mehujäät ja hedelmät pelastanut aiemmat raskaudet minulla pahoinvoinnin aikaan.. :wacky:
Mut jännä tää, jos vaan ajattelet ruokaa, niin rupeaa ällöttää.. :yuck:
Onneksi nyt on hyvä aika voida pahoin.. :hilarious: Aiempien kohdalla pahoinvointi sijoittui juuri jouluun ja kyllä harmitti olla silloin siinä vaiheessa, rakastan jouluruokia.. :oops: silloin ei kyllä maistunut mikään ja ne hajut varsinkin laatikot niin yööök.. :depressed: ja kun ei oltu vielä kerrottu raskaudesta vielä siinä vaiheessa..
 
Mehujäät ja hedelmät pelastanut aiemmat raskaudet minulla pahoinvoinnin aikaan.. :wacky:
Mut jännä tää, jos vaan ajattelet ruokaa, niin rupeaa ällöttää.. :yuck:
Onneksi nyt on hyvä aika voida pahoin.. :hilarious: Aiempien kohdalla pahoinvointi sijoittui juuri jouluun ja kyllä harmitti olla silloin siinä vaiheessa, rakastan jouluruokia.. :oops: silloin ei kyllä maistunut mikään ja ne hajut varsinkin laatikot niin yööök.. :depressed: ja kun ei oltu vielä kerrottu raskaudesta vielä siinä vaiheessa..

Sainpa tästä idean. Mehujäät liian makeita itselle tällä hetkellä ja hedelmät ei tarpeeksi kylmiä. Voiskohan vaikka vesimelonia jäädyttää pienissä paloissa vai mahtaakohan vettyä vain :confused004 pitää varmaan alkaa tekemään tutkimuksia :gen014
 
Voi pakastaa ja rypäleet (älä unohda liian pitkäksi aikaa), banaanit siivuna pakkaseen, niin nam! :p
Pitääkin ottaa vadelmia pakkasesta ja napostella niitä.. :rolleyes:
 
Muna-anjovis voileivät himottaa nyt :woot::woot:
 
Sinappi! Nam, täytyy nyt nauttia kun synnytyksen jälkeen se ei enää näytä syötävältä. :wink
 
Siis tortillat, suurta herkkuani ollut aina. Nyt ei sekään meinannut upota, väkisin piti syödä. :sad015
 
Mua himottaa tällä hetkellä semmonen krapularuoka :D tekee mieli kebabbia, pitsaa, hamppareita.. omituista, esikoisen aikaan söin vaan hedelmiä ja kaikkea raikasta alkuraskauden ajan.
 
Täällä on havaittavissa tuota ruoan maistumista kovin makealle. Otin tänään pari palaa suklaata ja se oli siis todella makean makuista - jopa vähän vieraan makuista juurikin tästä syystä. Oikein mitään ei tee mieli, mutta pakko syödä vaikka väkisin. Pahoinvointia ei suoranaisesti ole, mutta närästys on melkoinen ruoka-aikojen venyessä. Mulla on töissäkin eväät ja pidän huolen, että tasaiseen tahtiin tulee jotain nautittua. Aamupala kotona, aamupäivästä jokin rahka/ mehukeitto, lounas ja sit vielä iltapäivällä rahka/ välipalakeksi. Suolaista siis täälläkin mielummin syödään, koska toi makeus ei nyt houkuta tätä herkkuahteria yhtään...
 
Minulla on kahvi tökännyt jo aika pahasti... Töissä juon väkisin aamuisin kupillisen, ettei aiheuta hämmennystä miksen juo. Kotona vaan teetä :)

Ja joo, hamppareita, pitsaa, sipsii tänne kiitos myös :grin
 
Mä huomasin myös yks päivä, että jotkut ruoat maistuu nyt makeammalle kuin ennen. Olen kyllä normaalisti makean perään, mutta ihmettelin silti tota muutosta.

Täällä ruokahalu vähän parantunut parin viikon takaisesta kaikki ällöttää -tilanteesta. Toki niiltä ajoilta jäänyt tietyt inhokit, jotka ällöttää vieläkin (mm. suklaa, jota suuresti ihmettelen näin entisenä suklaanystävänä :sad001). Tällä hetkellä parhaiten maistuu nektariinit ym, murot ja kauraleipä :happy:
 
Mulla oli tuo ruoan makeus ongelmana, nyt toki alkaa tuntua että se menee pikkuhiljaa ohi. Kaikki siis piimästä lähtien aivan kamalan makeaa. Tavallinen kevytmaitokin verrattavissa laktoosittomaan. Suklaata ei edes tarvinnut miettiä, aivan käsittämättömän makeaksi kun oli muuttunut.

Nyt voi suklaata syödä ja maitokin on alkanut pikkuhiljaa maistua normaalille. Ehkä voin palata myös nautiskelemaan piimää myös, jos se vaikka viimein olisi hapanta :joyful:
 
Mulla nyt vasta 5+4, mutta edelleenkään ei juuri mitään ällöjä. Kaikki rasvainen ja suolainen edelleen maistuu normiakin paremmin, mutta mikään ei toki.
 
Mulla on alkanut tökkimään kaikki semmonen liian raskas ja jollain tavalla tunkkainen ruoka. Raikkaita, freesejä makuja. Etikkapunajuuret oli ihania tänään mökillä, oli pakko ostaa kotiinkin. Niiden avulla upposi hyvin se juustonmakuisesta kaurakermasta tehty kastikekin, muuten ois jääny syömättä.

Edit. Iltapalaksi punajuurisalaattia suoraan purkista. Nam.
 
Muokattu viimeksi:
Oon pelonsekaisin fiiliksin oottanut, tuleeko joku mieliteko. Ja onko se oikeesti totta että niitä voi tulla...
No, tänään aamulla tajusin että mun on saatava vohveleita.ihan pakko.must. anopilta hain raudan ja nyt paistelen kieli pitkällä....
 
Nyt iski sitten se lihanhimo jo. Esikoinen toivoi kaupasta grillattuja kanankoipia ja oi että ne tuoksui hyvältä. Vähän piti maistaa. Nyt on kyllä vähän ällö olo.
 
Takaisin
Top