Himot ja ällötykset

Mulla myös tekee mieli raikasta ruokaa. Ei yhtään suklaata :happy:
 
Mun alkoi eilen tehdä ihan älyttömästi mieli uunituoreita lämpimiä sämpylöitä. :rolleyes: Meillä ei kuitenkaan ollut tarpeeksi jauhoja, niin jäi viikonloppuun se projekti.
 
Kaiken raikkaan lisäksi mulla on vähän väliä ihmeellisiä lihanhimoja. Viime päivinä mielessä on pyörinyt mm nakit, maksalaatikko ja kebab. Eipä siinä muuta mutta kun mä en syö lihaa :rolleyes:
 
Mä luin yhdestä raskausblogista jonkun himoinneen alkuraskaudessa maissilastuja ja cheddardippiä. Sainpa siitä ajatuksen, että haluan syödä niitä tänään, vaikka normaalisti se cheddardippi on musta yks ällöttävimmistä asioista ikinä! Se haiseekin ihan oksennukselta ja hieltä. Mutta testataan nyt.
Muutenkin on outoa, että mulla ei ole varsinaisesti mitään himoja omasta takaa, mut sit jos kuule , että joku on syönyt jotain tiettyä juttua, niin tulee sellanen olo, että pakko saada itsekin :happy8
 
Mä laitoin juuri miehen kauppaan hakemaan ranskalaisia ja sinistä lenkkiä. Makkaraperunoita kaikilla mausteilla siis tekee mieli. Makkaran ajatteleminenkin aiemmin lähinnä saanut yökkäysrefleksin aikaiseksi.
 
Mulle on maistunut vaan kaikki tosi mausteikkaat ja vahvat ruoat. Juuri söin pari lahmacunia ekstrachilillä, nam. :happy: Jälkkäriksi leivoimme lasten kanssa suklaahippucookiesseja, mutta en sen haistettuani voinut edes maistaa yhtä :yuck: . No, lapset ehkä saa ne tuhottua tuosta notkumasta. Mun tuurilla niihin tulee sitten himo kun ne on kaikki syöty. :rolleyes:
 
Yööh, en voi kuvitellakaan enää juovani kaakaota, yleensä ei muuta kuumaa juomaa mieli teekään niin nyt sitten melkein kaikki tee on hyvää vaihteeksi :hungry:
 
Valion PLUS maitokaakao, yhtenä päivänä meni kaksi litraa ja kaikki tulinen ruoka on vetänyt puoleensa normaaliakin enemmän.

Salmiakkia melkein itkien himoitsen, kauheaa kun sitä ei saa syödä. Ihanaa olisi saada TOSI suolaista salmiakkia
 
Ainut mitä mä oon himoinnut on maksamakkara ja miks just se ku sitä ei sais hirveästi syödä :arghh:
 
Valion PLUS maitokaakao, yhtenä päivänä meni kaksi litraa ja kaikki tulinen ruoka on vetänyt puoleensa normaaliakin enemmän.

Salmiakkia melkein itkien himoitsen, kauheaa kun sitä ei saa syödä. Ihanaa olisi saada TOSI suolaista salmiakkia

Tällä nami tupa nimisellä firmalla löytyy sopivia salmiakkeja raskaana oleville! :) Niistä puuttuu se kielletty ainesosa glykyrritsiini ja nää on super suolaisia :p
 

Liitteet

  • IMG_20200817_172625.jpg
    IMG_20200817_172625.jpg
    21.3 KB · Katsottu: 10
Ei pysty enää kahvia juomaan tai suklaata syömään :hungover:
 
Tällä nami tupa nimisellä firmalla löytyy sopivia salmiakkeja raskaana oleville! :) Niistä puuttuu se kielletty ainesosa glykyrritsiini ja nää on super suolaisia :p

Minä tilasin just sen raskauspakkauksen, lakut ja salmiakki kun on suurta herkkua :smiley-angelic006
 
Tällä nami tupa nimisellä firmalla löytyy sopivia salmiakkeja raskaana oleville! :) Niistä puuttuu se kielletty ainesosa glykyrritsiini ja nää on super suolaisia :p

Pitääkin laittaa heti tilaukseen! Kiitos vinkistä!!!
 
Vois itsekin tilata. :grin Eilen jo selailin sitä valikoimaa.

Kahvi ei maistu täällä enää lainkaan. Ihan alkuraskaudesta oli vaihe, milloin ei kans maistunut, välissä upposi taas. Nyt se ällöttävä ihan hirveästi. Sen sijaan musta tee on ihanaa. :grin
 
Kiitos tuosta salmiakkivinkistä! On tehnyt niin paljon salmiakkia mieli. Muutamia olen silloin tällöin syönytkin, kun en tiennyt nykyisestä nollatoleranssisuosituksesta.
Huomasin, että täällä on pari jälleenmyyjää, pakko käydä tänään tarkistamassa löytyykö hyllystä noita salmiakkeja.
 
Himoja ei ole kerrassaan mitään ollut vielä koko raskausaikana. Tuntuu vain, että kaikki ällöttää. Odotan, että olo vähän normalisoituu ja nälän tullessa ei tarvitsisi vain syödä väkisin:grumpy:
 
Takaisin
Top