Himot ja ällötykset

Mullaki tekee kauheasti mieli salmiakkijääätelöä, sit sellasia uusia suklaasalmiakki palleroita joita menin maistamaan just ennen raskautta ja tottakai miehellä on just niitä itelleen kaapissa jemmassa :bored: Sit sushi ja kiiinalainen ylipäätään :p

Nakit, leikkeleet tms on ehdoton mitä ei voi edes ajatella kun tulee huono olo ja maitoa en pysty juomaan kun tuntuu nousevan heti ylös :depressed: Maito menee kyllä jonku joukossa, mutta ei paljaalteeen :wideyed:
 
Tällä hetkellä ei tekis mieli syödä yhtään mitään. Vaikka maha murisis niin, että naapuritki kuulee niin siltikään ei tee mieli mitään. Ainut mitä voisin syödä on näkkäri juustolla ja kaurapuuro mansikkahillolla :eek: Mutta ei niitäkään viittis koko ajan ja joka ateriaks syödä :confused005
 
Näkkäri kuulostaa muuten hyvältä! Mä en voi syödä kalaa. En edes tiedä mikä siinä mättää, ehkä tekstuuri? Hulluna tekee mieli kyllä sushia, mielipuolista.
 
Mä himoitsen Coca-Colaa ja pakaste tonnikalapitsaa. Että kaikkea tällästä tosi terveellistä :hilarious: mutta pahin himo on siihen Coca-Colaan, voi että kun maha täyttyisi sillä että jois sitä vaan jääkylmänä kaiken päivää. Ja kivempihan se olis jos hampaat ei niin kärsis, sokerirasitusta odotellessa :shy::hilarious:
 
Mä himoitsen Coca-Colaa ja pakaste tonnikalapitsaa. Että kaikkea tällästä tosi terveellistä :hilarious: mutta pahin himo on siihen Coca-Colaan, voi että kun maha täyttyisi sillä että jois sitä vaan jääkylmänä kaiken päivää. Ja kivempihan se olis jos hampaat ei niin kärsis, sokerirasitusta odotellessa :shy::hilarious:
Mulla oli cokis-himo edellisessä raskaudessa, ja huolissani kyselin neuvolatädiltä että apuva mitä teen, hän huokaisi ja sanoi että juo sokeritonta :shy: tämä himo jatku kyllä pitkälle raskauden jälkeenkin. Nyt sitten tässä raskaudessa cokis inhottaa :wacky:
 
Mulla oli cokis-himo edellisessä raskaudessa, ja huolissani kyselin neuvolatädiltä että apuva mitä teen, hän huokaisi ja sanoi että juo sokeritonta :shy: tämä himo jatku kyllä pitkälle raskauden jälkeenkin. Nyt sitten tässä raskaudessa cokis inhottaa :wacky:

Mutta ku se pitää olla just sitä normia :hilarious: oon onneks pystynyt pitämään nyt kuitenkin jonkinlaisen rodin tässä hommassa, enkä juo päivittäin. Mulla meni esikoista odottaessa hampaat huonoon kuntoon, ni ihan jo senkin takia, että en oo hampaaton maaliskuussa :shy:
 
Tänään löysin itseni ostamasta mämmiä ja vaniljakastiketta kun en voinut vastustaa en edes tiennyt että sitä saa tähän aikaan vuodesta!!
Muuten tehnyt mieli ruisleipää, irtokarkkeja ja Coca-Cola zeroa.. Happamat omenat ja satsumat myös tehneet kauppansa
 
Täällä tehny mieli mandariineja kylmänä ja niitä onkin syöty oikein urakalla :hilarious: toinen mikä on nii salmiakki karkkeja tekee mieli kovasti. Ai että on tuskaa ku töissä kävelee irtokarkki hyllyn ohi ja sieltä leijailee sellainen salmiakin tuoksu :hungry::hilarious:
 
Ruoasta ja himoista puheenollen, paljonko teillä on tullut painoa? Nyt 17. viikolla ja mulla noin 3 kg. Missäs porukat menee ja jos aiempia raskauksia niin kuinka paljon kertynyt kiloja raskausaikana?
 
Itsellä edellisessä neuvola käynnillä oli paino tipahtanut 4kg. Jännällä odotetaan seuraavaa käyntiä paljon paino on muuttunut kun nyt selvästi alkanut maha pyöristymään.
 
Viimeksi kolmannessa neuvolassa olin saanut painoa yht. 400g lisää edellisestä mittauksesta. Aluksi laihduin n. pari kiloa, se ei ole tullut vielä takaisin.
 
19+4 menossa ja pari kiloa tullut suurinpiirtein painoa. Viime raskaudessa tuli 17 kg yhteensä ja voipi olla, että samoihin lukuihin päästään nytkin.
 
Ruoasta ja himoista puheenollen, paljonko teillä on tullut painoa? Nyt 17. viikolla ja mulla noin 3 kg. Missäs porukat menee ja jos aiempia raskauksia niin kuinka paljon kertynyt kiloja raskausaikana?
Mulla tällä hetkellä rv 19+ ja n. 10kg tullut. Aiemmista tullut 28kg, 22kg ja 26kg. Nopeasti (muutamassa kuukaudessa) ne on myös lähtenyt pois + vähän lisääkin. Norm. painosta lähdetty aina liikkeelle.
 
Nyt tullut n. 2kg. Aiemmissa tullut 18-20kg.
Jospa nyt tulisi hieman maltillisemmin.. :bag:

Itselläni kun ne kilot eivät liiku imetyksellä mihinkään. Alkuun katoaa 7kg aina, mutta loput saa taistella ja yleensä vasta alkavat sulaa, kun imetys loppuu
 
Mausteinen ruoka, sitä voisin syödä vaikka joka päivä! Kun sitten taas liharuuat ällöttää. Tai itse ruokaa voin kyllä syödä, mutta en laittaa :yuck:
 
Siis mä en ymmärrä mikä mua ällöttää niissä pavuissa niin kamalasti. Ennen söin oikein mielelläni papuja, nyt eilen kun mies teki niitä ni yökin koko illan ja vielä tämän aamunkin. Ainut, mutta todella iso inhokki :grin jännä nähdä alkaako ne maistumaan taas kun vauva syntyy :grin
 
En voi syödä yhtään katkarapuja. Ne siis tulee ylös, jos yritän. Toisaalta tekee koko ajan mieli syödä jotain kalaa ja/tai äyriäisiä, tai muuta mausteista mutta raikasta ruokaa. Mulla menee myös melkein kaksi kiloa päivässä erilaisia hedelmiä ja vihanneksia, eli mandariini on tuttu ruoka täälläkin!

Oikeastaan nyt alkaa olla yleisimpänä oireena tässä, että on pohjaton nälkä, mutta mahaan mahtuu vain pikkuisia annoksia kerrallaan. Olen siis ihan koko ajan syömässä. Hammasparat...
 
Takaisin
Top