Himot ja ällötykset

Mä oon syöny molempia, en tietenkään kourallista kerralla. Kahvinjuonti on jääny aamukahviin, siitä saattaa johtua pieni päänsärkykin mutta olkoot.
 
Itse asiassa tilasin eilen Namituvan Rakkaussalmiakkia kaks kiloa, glykyrritsiini-vapaata siis, kun sain vinkin :happy093Toivottavasti on vahvaa salmiakkia.
 
Olen kyllä syönyt lakujäätelöä ihan ilman tunnontuskia ja muutaman salmiakkikarkin silloin tällöin - ne määrät mitä piti syödä, olivat kuitenkin aika massiivisia joten tästä en jaksa stressata (tai kahvista yms. tuotteista jotka ovat vaarallisia vain liikaa käytettyinä) - sen sijaan leikkelettä en uskalla leivän päälle laittaa, enkä koskea pastöroituihinkaan pehmeisiin juustoihin :bored:... Myös salaatin ja vihannesten peseminen on yhtä tuskaa, saattaa mennä 1,5h että saan salaatin aikaiseksi, kun tarkistan jokaisen salaatinlehden, liotan viinietikkavedessä, huuhtelen taas ja linkoan, vaihdan lautoja ja työvälineitä tämän tästä ja pesen kädet ainakin kymmenen kertaa kokkauksen aikana (hulluksi tulee)
 
Tuntuu että kaikki suolainen menisi..himo olis kaikkeen epäterveelliseen pizzasta sipseihin kahvia juon kupin muutoin kofeiinitonta. Piimä auttanu närästykseen. Yleensä syön paljon salaatteja nyt ei tee hirveästi mieli mitään terveellistä..
 
Alkuraskaudesta mulla oli fiksaatio jugurttiin ja juustoon. Ja siideriin! En yleensä juo kuin ehkä yhden sauna siiderin kerran kahdessa kuukaudessa, mutta nyt sitä oli pakko saada jatkuvasti. Onneksi löytyy hyviä holittomia nykyään.

Kaikki kielletty toki himottaa: sushi, laku & salmiakki ja hyvä pihvi. Ja kahvia tekee mieli koko ajan. Alkuraskaudesta en saanut alas pisarakaan ja nyt menisi varmaan ämpärillinen päivässä jos vain saisi niin paljon juoda.
 
Mulla jäi kevään huonovointisuudesta johtuen kammo kanafileisiin. Jossain kastikkeessa kana saattaisi vielä pieninä palasina mennäkin, mutta kokonainen uunissa laitettu file aiheuttaa puistatuksia :dead: Onneksi mies on niin kultainen että laittaa mulle vaikka lehtipihviä silloin kun itse haluaa kanafileitä..
 
Mulla on nyt himojen ja ällötyksien kanssa aika seesteistä. Oikein mikään ei himotakkaan, eikä sen suuremmin ällötäkkään.
On vähän sellainen onko pakko taas syödä -fiilis. Ei oikein ole ruokahalua.

Äitiyssovellus vinkkasi tänään että rv 17 pieni alkaa jo maistella makuja ja sitä mitä äiti syö. Aikas jännää! :happy:
 
Mä en siedä koiranhajua yhtään. Koko piha haisee koirankuselle ja mua ällöttää.
Eikä meillä oo ees koiraa:hilarious:
Astiatkin lemuaa koiralle, lapsi haisee pippurille mikä naurattaa mua.
 
Ai luoja mun tekee mieli majoneesia!:laughing021 Pitkästä aikaa kunnon mieliteko! Ja ihan muutenkin tekee mieli kaikkia soosseja... Sellanen ihana tortilla missä on salsaa, guatemolea, creme fraichea, srirachaa ja vaikka vielä jotain kermaviilikastiketta lisäksi... Ja sitten kun sitä tortillaa puraisee niin ne kastikkeet oikein pursuaa sieltä, halleluujaaaaa:notworthy
 
Ai luoja mun tekee mieli majoneesia!:laughing021 Pitkästä aikaa kunnon mieliteko! Ja ihan muutenkin tekee mieli kaikkia soosseja... Sellanen ihana tortilla missä on salsaa, guatemolea, creme fraichea, srirachaa ja vaikka vielä jotain kermaviilikastiketta lisäksi... Ja sitten kun sitä tortillaa puraisee niin ne kastikkeet oikein pursuaa sieltä, halleluujaaaaa:notworthy

Oi, mulla samat himot päällänsä! Ajattelin kyllä mielitekoni toteuttaa. :p
Tai sitten tehdään vaan taas perinteinen nachopelti. Salsaa erityisesti tekee mieli ja creme fraichea, tulista. :p
 
Mä en enää tänään illalla jaksanut alkaa tekemään, enkä viitsinyt miestäkään juoksuttaa:grin ja nachopelti soossien kanssa kuulostaa kyllä myös taivaalliselta!!! Huomennahan ei varmaan enää tee mieli näitä juttuja ollenkaan vaan jotain ihan muuta... Mutta nyt alan nukkua ja nähdä toivottavasti unta soosseista:Heartred Kauniita unia siis!
 
Mä tilaan vain sen jääveden. Nyt ei maistu kun perunat mutta en halua niitäkään.
Tänne tuli helle takas niin huono olo.
 
Täällä on ollut vk, ~16 asti himo tomaattiin ja kaikkiin siitä tehtäviin ruokiin. Tää alkoi ihan samantien kun pahoinvointi helpotti, ja on jatkunut niin että päivittäin pakko syödä ainakin yks tomaatti ihan semmoisenaan :hungry: ja nyt kun taas kirjoitin tästä, niin täytyy mennä vielä haukkaamaan yksi:grin
 
Nalla, Mulla on myös tuota tomaatin himoa!! Ja etenkin joku tomaattinen soossi, oi nam. :p
Mies teki aivan jumalaisen tuore tomaattikastikkeen myös meidän pannupitsaan viime viikolla, olisin voinut kahmia sitä ihan kauhalla.

Mistähän tomaatin himo voi kertoa, kai sekin on kehon joku tapa kertoa mitä tarvitsee. :eek:
 
Kaikkialla tuntuu haisevan märkä koira mikä oksettaa ja ällöttää ihan tosissaan.
Kalan terveellisyys ja sen syöminen, ei pysty edes ajattelemaan!!!
 
Mua ei kyllä himoita mikään ruoka. Päinvastoin, tuntuu kaikki hajut ja maut ällöttävän ja oksettavan. Vaikea keksiä mitään syömistä.
Mää vihaan ylikaiken sitä kun kämppä haisee ruualta. Voi oksetus.

Edit./Hups, tää tais olla joulukuisten ketju :grin
 
Ekan kolmanneksen kaikki lämmin ruoka ällötti, syöminen närästi ja jääkaappi piti avata hengittämättä, kun se haju etoi. :depressed: Himoitsin tuoremehuja, hedelmiä, vihanneksia ja suolaisia snackseja (suolakeksit, sipsit)... Makeaakaan ei juuri pystynyt syömään. Tokan kolmanneksen alettua pahat olot siirtyi historiaan (toivottavasti pysyvästi) ja herkut sekä lämmin ruoka alkoi taas maistua, ja edelleen sipsit himotuslistan kärjessä! :grin
 
Takaisin
Top