Himot ja ällötykset

Mä en ainakaan pysty edes juomaan kahvia :chicken:! Töissä oon yrittänyt puolikkaat kupit aamulla ja kahvitauolla juoda, etten herättäisi epäilyksiä. Kotona ei mee yhtään. Siitäkin voi olla välillä sellaista päänsärkyjomotusta, kun oon tottunut kahvia juomaan useemman kerran päivässä.

Sama täällä! Ei kyllä kahvi maistu, mutta pari kulausta juon aamulla ja lounaan jälkeen niin pysyy päänsäryt poissa.
 
En kestä tätä meetvurstin himoa! Ja se on kiellettyjen listalla! :banghead: luin että jos sen pakastaa 3-4pv niin ne ötökät kuolee, onko kukaan testannut :angelic:

Onks se kiellettyä? Mä vedin puoli pakettia pepperonia paljaalteen kun leivoin pizzaa viikonloppuna :wacky:
 
Himot iskenyt sulatejuustoon (tai se oikeestaan meni jo), suolakurkkuun ja kaikkeen minkä yhtäkkiä kuulee jostain. Esim kuulin radiosta minicroissantti mainoksen ja iski himo niihin danerolls croissantteihin ja niiden väliin juustoa.

Kaikkia himoja en toteuta koska sekoan ja paisun kun pullataikina muuten.

Toissailtana teki mieli vaniljajäätelöä ja värikkäitä strösseleitä. Mies sitten toi sählyn jälkeen niitä illalla, mut se toi kermajäätelöä eikä sitä kasvisrasvajätskiä joka on paljon raikkaampaa entä kerma ja sit nonparelleja o_O

Eli kaikki väärin :hilarious: se raukka olk Salessa myyjän kans etsiny strösseleitä eikä siellä ollu. Myyjä oli sit ehdottanut nonparelleja ja mies oli kysyny et onks se sama asia ja myyjä sanonu et joo, sokeria ne on kumpikin. No, mies kysyi et onkohan se raskaana olevalle sama asia johon myyjä oli todennut että tuskinpa vaan mutta koita kepillä jäätä :D

Tää on tuskaa.

Mut näkkäri ja suolakurkut. Sellaiset altaasta ostetut suolakurkut:smiley-angelic001praise the lord for them:Heartred

Ainiin, mulla on vähän sama kuin RanaRidibundalla. Meen terveen järjen kans. Oon syönyt itse suolattua kalaa edellisissä raskauksissa, aina oon syönyt silliä ja lakuakin silloin tällöin. Ekasta raskaudesta syynäsin ravintolan lounasleivästä pellavansiemenet ja nyt otan rennosti, muuten sekoan :smiley-angelic008
 
Mä taasen joudun ”näytellä” kahvin juontia kylässä ollessa. Otan vain pieniä hörppyjä. Ei kans maistuisi, mutta kun mun sukulaiset aavistaa heti jos en juo et no nyt.... Viimeksi vaihdoin teehen ja olin herättänyt jo silloin epäilyjä..:hilarious:
 
Mä kävin tunnin henkistä kamppailua masun mielitekoja vastaan. Meinasin lähteä ajamaan lähimpään Mäkkäriin, kun näin triplajuustomainoksen. Mies ilmoitti menevänsä nukkumaan, niin en mä sit itelleni vaan enää kehdannut lähtä ajamaan tonne pimeyteen. Katotaan jos huomenna tekee vielä mieli semmoista. Meen nimittäin poitsun kanssa vauvalauluille avoimeen päiväkotiin, niin siinä matkan varrella on Mäkkäri.
 
Onks se kiellettyä? Mä vedin puoli pakettia pepperonia paljaalteen kun leivoin pizzaa viikonloppuna :wacky:
Juu on metukka kielletty ja muutkin kestomakkarat, kun niitä ei ole kypsennetty korkeassa lämpötilassa.
 
Ääh, siis oliko niin että koko päivän aikana max 3dl kahvia? :wideyed:

Mun aamukahvi, päiväkahvi ja iltapäiväkahvi on jokainen noin 3dl muki :rolleyes:

Joo, yhteensä päivän aikana maksimi suositus on 200 mg kofeiinia ja sehän on siis sitten päviän aikana n. 3dl kahvia.
 
Tähän mennessä ei oo mitään muuten poikkeavaa ollu, paitsi paistuva jauheliha eilen ja toissapäivänä. Yleensä se haju on mulle ihan ok tai jopa oikein hyvä, kun pannu on tarpeeks kuuma, mutta nyt haisi kyllä niin jäätävän pahalta, että meinas laatta lentää kun sitä paistelin :wtf: miehen mielestä haju ei ollut poikkeuksellinen ja se on ruuan hajusta kyl aika tarkka, joten ei se jauheliha varmaan pilalla ollu, mun nenä oli toista mieltä :stop:
 
Tähän mennessä ei oo mitään muuten poikkeavaa ollu, paitsi paistuva jauheliha eilen ja toissapäivänä. Yleensä se haju on mulle ihan ok tai jopa oikein hyvä, kun pannu on tarpeeks kuuma, mutta nyt haisi kyllä niin jäätävän pahalta, että meinas laatta lentää kun sitä paistelin :wtf: miehen mielestä haju ei ollut poikkeuksellinen ja se on ruuan hajusta kyl aika tarkka, joten ei se jauheliha varmaan pilalla ollu, mun nenä oli toista mieltä :stop:

Mulla on viime raskaudessa just toi, että jauhelihan haju ällötti. Tuntui, että se haisi aina pilaantuneelle :yuck:
 
Tänään tuli se päivä, ku ei tehny kahvia mieli:grin
 
Himot, rakastan teetä ylikaiken, se ihan perus tavallinen musta tee, okei kahvin juontia yritän rajoittaa vain aamukuppiin niin ehkä se tee yrittää korvata himoa o_O ja ananas, voiko ihanampaa makua olla, myös omena maistuu taivaalliselle :hilarious:
Ällötykset, rakastin esikoista odottaessa appelssiinia, vedin niitä ihan kunnolla ja nyt en meinaa pystyä edes pilkkomaan sitä :facepalm:
 
Himot, rakastan teetä ylikaiken, se ihan perus tavallinen musta tee, okei kahvin juontia yritän rajoittaa vain aamukuppiin niin ehkä se tee yrittää korvata himoa o_O ja ananas, voiko ihanampaa makua olla, myös omena maistuu taivaalliselle :hilarious:
Ällötykset, rakastin esikoista odottaessa appelssiinia, vedin niitä ihan kunnolla ja nyt en meinaa pystyä edes pilkkomaan sitä :facepalm:

Ootko rajoittanut teetä? :)
 
Voisin elää kiiveillä. Aluksi söin appelsiineja ja mandariineja, mutta kiivi on huomattavasti nopeampi kun se yhtäkkinen näläntunne iskee. Ja helpommin syötävä. Sitä nälkää on pakko helpottaa heti tai muuten ollaan pää pöntössä.
Viime sunnuntaina olin tehny kasvissosekeittoa ja illalla BB:ssä söivät sitä kans hapankorpun kanssa. Meillä on kans yleensä hapankorppua ja lähin kaappia kaivamaan että nyt on pakko saada minunkin! No itkuhan siinä pääsi kun ei ollu hapankorppua kaapissa:angelic: suolaista tekee mieli ja roskisten haju on jotain aivan järkyttävää. Hajuaisti on muutenkin herkistynyt ja maailmaan on tullut ihan uusia ja ei-niin-hyviä hajuja. Johtunee sekä tupakan pois jättämisestä että raskauden yhteisvaikutuksesta.
 
Ruisleipä tomaateilla. Eilen kylässä tuli syötyä ja nyt on ihan hirveä himo tuollaiseen leipään! Pakko mennä töiden jälkeen kauppaan.
 
Himoja ei hirveästi ole, mutta karkkia ei oo tehnyt mieli ja hampaiden pesu ällöttää:sorry:
 
Ootko rajoittanut teetä? :)
Joo juon yleensä vain iltateen ja se maistuu juuri taivaalliselle :woot:
Esikoisenkaan kanssa en missään kohtaa kahvia pystynyt jättämään pois, yritin mutta söin kaksin rantein suklaata seuraavaksi :banghead:
 
He, mä en oikeestaan aiemmin juurikaan juonut kahvia mut esikoista odottaessa tuli siihen himo ja siitä alkaen oon juonut, tosin 1-2 kupillista päivässä. Esikoista odottaessa suurin himo oli mcfeast hamppari, nyt ei oo mitään erityistä himoa. Ehkä hiukan huonommin kun yleensä pystyy pitämään herkkuhimon kurissa. Yritän kuitenkin syödä mahdollisimman järkevästi koska kakkosesta oli se raskausajan diabetes..
 
Hirveä himo suklaakuorrutteisiin popcorneihin. Tekisi mieli tehdä itse niitä kun en tiedä, mistä niitä voisi nykyään saada. Joskus sai irtokarkkiosastolta. Ja suklaajäätelö. Jotenkin kaiken kiinteän nieleminen ällöttää, mutta nestemäistäkään (kuten sosekeitot) ei nappaa syödä.
 
Mulla tuli eilen kahvin suhteen raja vastaan (rv 6+1) vaikka normaalisti aamukahvi ihan must eniten tekee mieli raikkaita hedelmiä ja ruis/kauraleipää!
 
Takaisin
Top