Himot ja ällötykset

Kaikki edellispäivältä jääneet ruuantähteet etoo ja ällöttää. Ihan sama oliko salaattia, pizzaa, pastaa, lihapullia vai mitä. Pelkkä ajatuskin niistä puistattaa.
 
Lihajalosteet ja liha suurissa määrin... Eilen tuli hirvenlihaa jalostamolta ja keittiön pöytä oli kukkuroillaan kylmäsavua, joka olis normaalisti mun suurta herkkua. En voinu mennä keittiöön näkemään sitä lihan määrää.
 
Miestä jo naurattaa kun kaupassa mietitään seuraavan päivän ruokia ja tekee hirveesti mieli jotakin niin seuraavana päivänä meinaa pelkästä ajatuksestakin tulla ylös :hilarious:

Satsumoita ja kirpeitä namuja tekee mieli, ne saa pahan olon siirtymään hetkeksi
 
Suurin himo on satsumat ja porkkanat! Semmoset pienet naposteluporkkanat. Isot ei maistu yhtä hyvälle vaikka samaa tavaraa ovatkin :grin
Herkuista Fasu-palat Daimin makusina! :Heartred:Heartred
 
Satsumat menee myös täällä suurella kulutuksella :rolleyes: voikohan niistä saada jonkun yliannostuksen...
 
Tänään kaupassa iski kauhee himo Cheerious- ja Cornflackes-muroihin :woot: ensimäinen sellanen poikkeuksellinen himotus, viimeks syöny muroja ehkä yli 10 vuotta sitte :nailbiting: oli pakko ostaa, kylmää maitoa kyytipojaksi, kun neuvolatätikin käski juoda yhden lasin enemmän maitoa päivässä mitä normaalisti juon :wacky:
 
Maito! Mä en ikinä juo maitoa . Käytän vain kahvissa. Nyt voisin juoda litran päivässä , kaippa tuo on ihan hyväkin juoda , mutta jännä että nyt se maistuu niin hyvälle :cat:
 
Varsinaisesti ei tee mitään mieli. Ainakaan mitään isompaa. Hedelmät, sokeroimaton jugge ja voileipäkeksit menis. Lämmin ruoka tökkii. Enkä ole varmaan 6kk juonu maitoa, mutta eilen teki mieli ja lasillisen jopa join. Edellisessä raskaudessa join maitoa varmaan litran päivässä :laughing002
 
Kaikki kirpeät karkit esim turkin pippuri hillitsisi hyvin tätä ällöoloa mutta eipä niitäkään saisi hirveesti napsia:grumpy:
 
Mua ällöttää tällä hetkellä melkein kaikki, esim. tomaatin ja kurkun haju (jep, kurkkukin voi haista pahalle :hilarious:) kaikki herkut, kahvi, vesi, leipä, ruoka... Onneks oon nyt löytänyt edes kaksi asiaa mitä pystyy syömään, maustamaton viili ja mansikat! Tällä hetkellä olen epätoivoinen kaupassa kävijä joka yrittää löytää jotain mistä ei tulis paha olo. En muista että edellisissä raskauksissa ois ollu ihan näin paha olo, mutta kai oon vaan unohtanut :wacky:. Joinain päivinä ihan ok olo ja toisena päivänä pahoinvointi kestää koko päivän ja pahenee iltaisin.
 
Öisin pitää herätä syömään huikopalaa, ja päivälläkin parin tunnin välein tekee mieli hedelmää tai pientä suolaista. Satsumat, kiivit, sitruuna-Vichy ja hunajainen tee ovat menneet koko ajan alas. Kana, lohi ja suklaa eivät oikein houkuta ja korianterin haju kävi ällöttämään myös, mutta muuten mausteiset ruoat, esim. jauhelihatortillat, maistuvat hyvin joten toistaiseksi vaihtoehtoja on vielä hyvin tarjolla :)
 
Mulle maistuu melkeinpä mikä vaan MUTTA sitten kun on jonku ruuan saanut syötyä alkaa se jotenkin ällöttää mitä just söi ja maha iha täys:wtf:
 
Tekisi mieli ihan hirveästi appelssiinimehua, mangariineja ja vähän kirpeää omenaa. Ainut ongelma on se, että olen allerginen noille :banghead:
 
Ah, tämän päivän himo ja lapsuusajan muistojen hirvitys, puolukkamehu!
 
Rusinat :Heartpink Mä ahmin niitä tänään melkein paketillisen. En ole syönyt vuosiin, mutta oli pakko laittaa mies kauppaan kun himotus niihin iski puuntakaa.
 
Tekisi mieli ihan hirveästi appelssiinimehua, mangariineja ja vähän kirpeää omenaa. Ainut ongelma on se, että olen allerginen noille :banghead:

Mä yks päivä haistelin vauvan prinsessa-pilttiä. Se mansikka siinä tuoksui niin taivaalliselta! Melkein teki mieli lipaista, mutta reaktiothan niistä olis tullut saman tien, kun sisältää sekä mansikkaa että omenaa. Jotkut sanoo, että raskaana ollessa allergiat hellittäis. En ole kyl uskaltanut testata.
 
Mä yks päivä haistelin vauvan prinsessa-pilttiä. Se mansikka siinä tuoksui niin taivaalliselta! Melkein teki mieli lipaista, mutta reaktiothan niistä olis tullut saman tien, kun sisältää sekä mansikkaa että omenaa. Jotkut sanoo, että raskaana ollessa allergiat hellittäis. En ole kyl uskaltanut testata.
joo ei kyllä uskalla testata, edellisestä appelssiinimehulasista on vieläkin muistissa se, että sain sellaiset ihottumat jalkoihin ettei tuntunut hyvältä laittaa housuja jalkaan. Toki näin talvikautena himoan noita mandariineja muutenkin.
 
Miten herkästi teidän iho reagoi? Uskaltaisko iholle kokeilla? :grin
 
Takaisin
Top