Himot ja ällötykset

Mun on tehny hirveästi mieli sushia. Mikä tällä hetkellä oksettaa on kaikki ruoka jossa on curry-maustetta :depressed:

Sama täällä! Oon himoinnut sushia koko raskauden ajan ja tekis niin mieli et voi olla että jossain vaiheessa pitää käydä syömässä ainakin vegesushia! :D
 
Sushi :p Oon haaveillu kans sushista jo pari kuukautta :)

Nyt on tullut himo tonnikalaan, pitää vissiin vähän rajoittaa ettei ihan joka päivä syö :D
 
Mimosa,
Toi sushi on kyl oikeesti paha koska tykkään siitä ihan tosi paljon!! Varsinkin kaikki lohi ja rapu sushit, ja nyt erityisesti tietty just niitä tekee mieli :D Mut enpä tajunnutkaa et tonnikalaa vois kuitenki syödä, ku en siitä muuten niin hirveesti välitä. Se ja vegesushi, ai että pääsis edes vähän makuun :p
 
Mimosa,
Toi sushi on kyl oikeesti paha koska tykkään siitä ihan tosi paljon!! Varsinkin kaikki lohi ja rapu sushit, ja nyt erityisesti tietty just niitä tekee mieli :D Mut enpä tajunnutkaa et tonnikalaa vois kuitenki syödä, ku en siitä muuten niin hirveesti välitä. Se ja vegesushi, ai että pääsis edes vähän makuun :p
Eikös tonnikalakin oo yleensä sushissa raakaa ja sen takia kiellettyä?

Mun on kans tehnyt koko raskausajan mieli sushia ja meinasin kyllä lähiaikoina käydä syömässä kasvisnigirejä. Niitä rullia ei ymmärtääkseni myöskään saa hirveesti syödä sen merilevän vuoksi.
 
Mulla kasvoi sushihimo niin kovaksi tänään et oli pakko käydä lounaaks hakemassa kasvissushia, ja ai että kun oli hyvää!!! :p söin kyllä myös makeja, järkeilin että niissä on niin pieni levämäärä ettei toi yks lounas mitään aiheuta.
 
Yleensä juon päivittäin pepsi maxia mutta jostain syystä minulla kävi nyt samalla tavalla kuin viime raskaudessa ja noin viikolta 8 asti ri ole vaan enää maistunut ollenkaan. Jotenkin se maistuu pahalta. Ja tämä ei mene yhteen raskauspahoinvoinnin kanssa kun se alkaa jo aiemmin ja viimeeksi ainakin tämä pepsi max- ällötys kesti koko raskauden ajan, vasta synnytyksen jälkeen alkoi taas maistua.
 
Oon yrittänyt rajoittaa makean syöntiä ja aika onnistuneesti verrattaen siihen miten ennen raskautta annoin periksi. Kuitenkin välillä tulee superr himoja.
Vinkkinä tuskan hetkinä kannattaa katsella YouTuben herkkujen maistelu videoita! Voi luulla syövänsä itse :laughing002 esim. teki hirveästi mieli Lindt suklaapalloja eri makuja, kaupasta ei enää niitä saanut :silent ja löysin maisteluvideon! Auttoi pahimpaan hätään. Sitten löytyi 3kpl pkt kaupasta ja ne maistui ihan kamalalta.
On jännä huomata miten tekee mieli jotain ja kun sen saa ei pystykään syömään loppuun... ennen meni suklaalevy helposti kerralla.
 
Mulla on ollu kahvin kaa ongelmia kun sitä tekee mieli ja se vie niin helposti yöunet ja tykyttää joskus sydäntä! Ei siis sovi ollenkaan mulle. Annoin aina periksi koska onhan tilkka kahvia hyvää aamuisin vaikka kondensoidun maidon kanssa !
MUTTA raskauden alkuviikoilla Thank God! Kahvihimo loppui kuin seinään. Ajatuskin sai etovan olon aikaan. Joten nyt tai ei koskaan olen lopettanut kofeiinin ikuisiksi ajoiksi :)
 
Onko täällä ketään muuta, jolla tekee mieli hulluna sitruunaa, siis raakana. Mies katsoi kuin hullua, kun pyysin sitä tuomaan kaupasta niitä, ja vähän ajan päästä imeskelin ja söin paljaita sitruunaviipaleita. Ai että rakastan sitä kirpeyttä. :p
 
Onko täällä ketään muuta, jolla tekee mieli hulluna sitruunaa, siis raakana. Mies katsoi kuin hullua, kun pyysin sitä tuomaan kaupasta niitä, ja vähän ajan päästä imeskelin ja söin paljaita sitruunaviipaleita. Ai että rakastan sitä kirpeyttä. :p

Ei ehkä ihan noin selkeesti mutta pakkasessa odottaa sitruunajäätelö (en oo ennen syöny), ja tekis mieli laittaa veteen ja juomiin niitä siivuja. Pitää kokeilla ihan raakana jos se auttais :grin
 
Mun on tehnyt kans mieli kirpeitä asioita, kuten sitrushedelmiä mut toistaiseksi mehut ja appelsiinit on riittäneet. :grin
 
Millasii mielitekoja teillä on? Miul tekee koko ajan mieli jotain herkkuja, tulee melkein päivittäin juotua lasillinen/pari limsaa tai syötyy suklaata, karkkii tai sipsii :nailbiting: oon yrittäny ottaa tilalle esim viinirypäleitä tai vaikka kirsikkatomaatteja mut ku rupee tekee mieli herkkuja ni siitä ei pääse enne ku oon jotai saanu :sorry: siks vähä pelottaa millasii vaikutuksii täl mässäilyl on :grin en siis kerralla syö mitää älyttömiä määriä mut vois sitä vähemmänki syödä.. Joskus saan pidettyä sen etten syö ku päätän et nyt en ota mut aina se ei onnistu :grin joteki tulee aateltuu ain et ku saan esikoisen nukkumaa illalla ni sit on äidin lepo ja herkkuhetki.. Onks muilla yhtä paha herkkuongelma vai oonko ainut :grin
 
Mullakin on herkkuongelmaa, jota yritän pitää hallinnassa syömällä kunnolla ruokaa & välipaloja. Viime raskaudessa oli samoihin aikoihin järkyttävä makean himo, vaikka normaalisti en makeasta välitä suuremmin. Vauva on painoarvion mukaan tosi pieni, et sikäli ei varmasti haittaa vaikka ruokahalu on mulla korkea. Ei silti viitsisi ihan turhaa sipsisuolaturvotusta ja sokeriähkyä keräillä.
 
Mulla kans tekee mieli aina kaikkee hyvää. Irttokarkkeja usein ehkä eniten. Ja kaupan paistopisteen ohi on lähes mahdoton kävellä ilman, että siitä tarttuu jotain mukaan :grin
 
Mull menee kanssa aikalailla suklaapatukka päivässä :angelic::hilarious: mitään pitkäkestoisia himoja ei kyllä oo, siis silleen et jotain tiettyä menis joka päivä. Enemmänkin silleen et yhtäkkiä tulee olo et ei hitto tekis mieli kermatoffeeta, tai pakko saada Twix. :hilarious:
 
Kiva huomata etten oo ainut "herkkupylly" :grin eile kävin kaverin kaa kahvilla ja tuli otettua iso pala porkkanakakkua, siihe päälle viel hesemätöt kauppareissun jälkeen mut illalla rupes tekee mieli karkkii.. Onneks sain pidettyä mieleni enkä ottanu :grin taitaa tuo herkutteluki olla miun kohdalla lähinnä sitä et pitää vaa saada suuhun jotain
 
Mähän vetelin sokerirasituksen jälkeen ihan tyytyväisenä jäätelöä, vieläpä sitä Classicin makeinta versioi :hilarious: vähän jopa harmittaa, ettei tullut sitä radituomioo, sillon olis ollut pakko rajottaa syömisiään. :hilarious:
 
Mulla oli pitkään vakiona eskimopuikko päivässä, mut en pidä sitä ees kovin pahana paheena kun ei oo radiakaan. Kunhan nyt pysyy jotenkin hallinnassa tämä homma.

Maitoa tekee nyt jostain syystä koko ajan mieli. Ja suklaata. :grin Ehkä vauva haluu luustolle rakennusainetta.
 
Mulla tekee kanssa mieli maitoa. Voisin juoda koko litran purkin kerralla :D
 
Mä en juo tavallisesti ollenkaan maitoa, mut nyt raskaana on tehnyt välillä mieli juoda.
 
Takaisin
Top