Himot ja ällötykset

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Millaisia mielitekoja raskaus on tuonut tullessaan? Huomaatko himoitsevasi ruokia, joista et normaalisti välitä tai tekeekö mielesi omituisia ruokayhdistelmiä?

Entä onko odotus saanut aikaan ällötyksiä, joita et tavallisesti koe? Inhottaako esimerkiksi kahvin tuoksu?

Lue myös artikkelimme raskausajan mieliteoista. Täältä löydät myös jutun pica-ilmiöstä, joka tarkoittaa ruuaksi luokittelemattomien aineiden himoitsemista.

Ja jos sinua mietityttää, onko jokin mieliteon kohde turvallinen raskausaikana, tästä artikkelista pääset tarkistamaan, mikä kaikki olikaan kiellettyä tai vältettävää odotusaikana.
 
Tekee ihan älyttömästi mieli vesimelonia koko ajan. En yleensä edes siitä niin välitä, mutta nyt maistuu niin hyvälle :grin
 
Eilen oli pakko saada kiinalaista.

Herkkuja ei tee oikeastaan mieli.

Hedelmiä ja hedelmäpilttejä voisin syödä kokoajan ja niistä tulee parempi olo.
 
Hedelmäpiltit, omenamehu, kylmä ja kypsä banaani... Noita voisin syödä koko ajan. Mutta muutenkin voisin syödä jotain koko ajan :happy:
 
Suolaiset menee paremmin kuin makeat.
Jukurtit ja banaani :hungry:

Suklaa ja kaikki makeat on nyt hyi :grumpy::stop:
 
Mulla on maailman kummallisin himo. Kuppikuuman sienikeitot... voisin elää niillä just nyt. Ehkä muutama piltti perään. En siis normaalisti syö kuppikuuma keittoja mut jostain syystä kaupassa osu silmään enkä eroon pääse. :banghead:
 
Ihan hirveesti tekee mieli kaikkea, mutta sitten kun haen, niin en edes halua syödä sitä. :banghead::banghead::banghead:

Turhauttavaa ja ärsyttävää :'D
 
Ihan hirveesti tekee mieli kaikkea, mutta sitten kun haen, niin en edes halua syödä sitä. :banghead::banghead::banghead:

Turhauttavaa ja ärsyttävää :'D

Mulla kanssa ihan samaa. Kaikkea tekee mieli, mutta sitten kumminkaan ei :D
 
En tiedä luokitellaanko vielä raskaushimoksi kun mulla tulee normaalistikin kaikenlaisia mielitekoja :rolleyes: Mutta appelsiinit, rasva ja kaikki nesteet kiinnostaa
 
Vielä ei ole mielitekoja tullut, mutta ruokahalu on selvästi kasvanut... Edellisessä raskaudessa himosin perunamuusia. :D
 
Mulla ei tee mieli oikeestaan mitään. Lähes kaikki ällöttää ja saa aikaan yökötystä.
 
Mulla kaikkien haju saa pahanolon aikaiseksi, jos pitäisi nenästä kiinni niin voisi saada syötyä ehkä enemmän. :D
 
Mua ällöttää kaikki liha. :dead: En kyllä muutenkaan syö nykyään enää paljoa lihaa.

Makean himo osoittaa paluun merkkejä. :arghh: Suklaa maistui tosi hyvältä ja jätskiin myös iski himo. En siis normaalisti yhtään himoitse sokeria, mut viime raskaudessa musta tuli kamala sokerihiiri.
 
Mua ällöttää kaikki tavalliset ruuat, vaikea keksiä ensiviikoksi ruokaa, kun kaikki ällöttää. Tänään syötiin tortilloja ja ne uppos hyvin :D
 
Mä voisin syödä kaikkea suolaista ja raikkaita hedelmiä. Kaikki rasvainen ja makea ällöttää, onneksi :D
 
Takaisin
Top