Himot ja ällötykset

Keskustelun 'Marraskuiset 2019' aloitti Vargynja, 15 helmi 2019.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Vargynja Foorumi-vastaava Staff Member Administrator Helmikuiset 2021

Millaisia mielitekoja raskaus on tuonut tullessaan? Huomaatko himoitsevasi ruokia, joista et normaalisti välitä tai tekeekö mielesi omituisia ruokayhdistelmiä?

Entä onko odotus saanut aikaan ällötyksiä, joita et tavallisesti koe? Inhottaako esimerkiksi kahvin tuoksu?

Lue myös artikkelimme raskausajan mieliteoista. Täältä löydät myös jutun pica-ilmiöstä, joka tarkoittaa ruuaksi luokittelemattomien aineiden himoitsemista.

Ja jos sinua mietityttää, onko jokin mieliteon kohde turvallinen raskausaikana, tästä artikkelista pääset tarkistamaan, mikä kaikki olikaan kiellettyä tai vältettävää odotusaikana.
  2. jjannika Aloittelija

Tekee ihan älyttömästi mieli vesimelonia koko ajan. En yleensä edes siitä niin välitä, mutta nyt maistuu niin hyvälle :grin
  3. Mimosa-18 Ihastunut foorumiin

Eilen oli pakko saada kiinalaista.

Herkkuja ei tee oikeastaan mieli.

Hedelmiä ja hedelmäpilttejä voisin syödä kokoajan ja niistä tulee parempi olo.
  4. Susan1 Tuttu foorumilla Marraskuun äidit 2019

Hedelmäpiltit, omenamehu, kylmä ja kypsä banaani... Noita voisin syödä koko ajan. Mutta muutenkin voisin syödä jotain koko ajan :happy:
  5. esikko1 Rakastunut foorumiin Marraskuun äidit 2019 Kesämammat 2017

Vissyä menee urakalla :D
  6. Aada5 Tuttu foorumilla Marraskuun äidit 2019

Suolaiset menee paremmin kuin makeat.
    Jukurtit ja banaani :hungry:

Suklaa ja kaikki makeat on nyt hyi :grumpy::stop:
  7. Pikkumyinen-90 Peruskäyttäjä Marraskuun äidit 2019

Mulla on maailman kummallisin himo. Kuppikuuman sienikeitot... voisin elää niillä just nyt. Ehkä muutama piltti perään. En siis normaalisti syö kuppikuuma keittoja mut jostain syystä kaupassa osu silmään enkä eroon pääse. :banghead:
    • Tykkää Tykkää x 1
  8. jjannika Aloittelija

Ihan hirveesti tekee mieli kaikkea, mutta sitten kun haen, niin en edes halua syödä sitä. :banghead::banghead::banghead:

Turhauttavaa ja ärsyttävää :'D
  9. Anila Peruskäyttäjä

Mulla kanssa ihan samaa. Kaikkea tekee mieli, mutta sitten kumminkaan ei :D
    • Hauska Hauska x 1
  10. Cygnus Peruskäyttäjä Marraskuun äidit 2019

En tiedä luokitellaanko vielä raskaushimoksi kun mulla tulee normaalistikin kaikenlaisia mielitekoja :rolleyes: Mutta appelsiinit, rasva ja kaikki nesteet kiinnostaa
  11. Nipsu- Aloittelija Marraskuun äidit 2019

Vielä ei ole mielitekoja tullut, mutta ruokahalu on selvästi kasvanut... Edellisessä raskaudessa himosin perunamuusia. :D
    • Hauska Hauska x 1
  12. Mimosa-18 Ihastunut foorumiin

Mulle tuli eilen illalla hirvee jätskihimo, ni lapset autoo ja spice iceen :D Otin pyörremyrskyn kiivillä ja suklaalla ja oli niin hyvää :p
    • Tykkää Tykkää x 3
  13. Äiti×5 Peruskäyttäjä

Suolasii tortilla sipsei ja juustodippii... muutenkin makean himoni on kadonnut.
  14. Vetruska Peruskäyttäjä

Mulla ei tee mieli oikeestaan mitään. Lähes kaikki ällöttää ja saa aikaan yökötystä.
  15. Lumiprinsessa Tuttu foorumilla Marraskuun äidit 2019 Maaliskuiset 2021

Mulla kaikkien haju saa pahanolon aikaiseksi, jos pitäisi nenästä kiinni niin voisi saada syötyä ehkä enemmän. :D
  16. Holly10 Aloittelija

Voisin elää kindersuklaalla :p.. oli lähdettävä hakemaan kaupasta ja asutaan lähimmästä kaupasta 25km :confused005
    • Tykkää Tykkää x 2
    • Hauska Hauska x 1
  17. Minttukarkki Tuttu foorumilla

Suklaata voisin syödä vaikka joka päivä :hilarious:
    Jauheliha ällöttää. En voi ees paistaa sitä :depressed:
  18. Itu1 Naimisissa foorumin kanssa Marraskuun äidit 2019 Syyskuunmammat 2014

Mua ällöttää kaikki liha. :dead: En kyllä muutenkaan syö nykyään enää paljoa lihaa.

Makean himo osoittaa paluun merkkejä. :arghh: Suklaa maistui tosi hyvältä ja jätskiin myös iski himo. En siis normaalisti yhtään himoitse sokeria, mut viime raskaudessa musta tuli kamala sokerihiiri.
  19. Mimosa-18 Ihastunut foorumiin

Mua ällöttää kaikki tavalliset ruuat, vaikea keksiä ensiviikoksi ruokaa, kun kaikki ällöttää. Tänään syötiin tortilloja ja ne uppos hyvin :D
    • Tykkää Tykkää x 1
  20. emilie Tuttu foorumilla

Mä voisin syödä kaikkea suolaista ja raikkaita hedelmiä. Kaikki rasvainen ja makea ällöttää, onneksi :D

Jaa tämä sivu