Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mun tekee mieli syödä vain herkkuja. En saa mitään terveellistä alas! Ja oon ennen tätä raskautta syönyt ihan superterveellisesti. Mä en tajua :D Ei tee edes vauvalle hyvää tällainen. Toki pakotan itseni syömään terveellisiäkin juttuja, mutta aina sitä sortuu... ja ennen raskautta tosiaan kerran viikossa joku yksi herkku.
Mutta ennen raskautta söin paljon terveellisemmin
No oon kaikki ylijäämäruuat heittänyt pakkaseen, jos joskus tekis sit mieli.
Painon putoaminen alkuraskaudessahan ei ole vaarallista. Aineenvaihdunta kun vilkastuu alkuun niin on jopa ihan normaalia![]()
Totta, jos ei liian nopeasti tipu, ja jos on ylipainoa.Painon putoaminen alkuraskaudessahan ei ole vaarallista. Aineenvaihdunta kun vilkastuu alkuun niin on jopa ihan normaalia![]()

Mä ehkä huolestuisin silti siitä painon putoomisesta siinä vaiheessa jos olo alkaa menemään todella heikoksi tmv.. Kehoon kun mahtuu paljon jo ihan pelkkää nestettäkin![]()
Joo, sen vuoksi kävin maanantaina lääkärissä, kun oli niin onneton olo eikä mikään pysynyt alhaalla. Lääkärin ohjeet pitäytyä vain niissä ruoissa, jotka eivät tule ylös, olivatpa ne mitä tahansa, ja syödä vain todella vähän kerralla mutta usein, ovat auttaneet, joten nyt ei ole niin surkea olo, vaikka paino edelleen putoaakin.Mä ehkä huolestuisin silti siitä painon putoomisesta siinä vaiheessa jos olo alkaa menemään todella heikoksi tmv.. Kehoon kun mahtuu paljon jo ihan pelkkää nestettäkin![]()