Himot ja ällötykset

Suolasen himo voi muistaakseni kertoa myös nestevajeesta. Suola kun sitä kerää kehoon. Sit just matala verenpaine...
 
Niin, jos tässä kohtaa veren määrä lisääntyy, niin jostainhan sitä suolaakin pitää saada. Veri on aika suolaista.
 
Ai jestas, pitääpä hakea hapankorppuja! Aina kun niitä on, mutustan menemään ihan huolella, ja sit taas unohdan ne. Nyt alkoi tekemään mieli korppuja ihan tosissaan! :hungry:
 
Mulla on aina ollut hapankorput pelastus ihan jo ilman raskauttakin. Tosin miä laitan vielä margariinin lisäks ripauksen suolaa päälle ni NAM!!!! :p
 
Hapankorput on aika hyviä ihan pelkästäänkin :p Mittasin verenpaineet ja ne oli ihan ok. Täytyykin seuraavaksi kiinnittää huomiota tuohon juomiseen.
 
Ei pitäis lukea tätä ketjua ollenkaan ku tulee yhtäkkisiä himoja kaikkeen mahdollliseen :hilarious:
 
Mulla taas pikemminkin ällöttää tämän ketjun lukeminen koska mikään ei maistu:wacky:. Pakolla syötävä kaikki:grumpy:.
 
Mäkkärin ranskalaiset :Heartred Just sopivan suolaisia ja rasvaisia ja lisäksi ne maistui siltä miltä pitikin eikä joltain oudolta :notworthy
 
Kauheesti tekee mieli kaikkee tulista, vaikka ennen en oo erityisemmin välittänyt
 
Makea ei hirveästi maistu. Karkkihyllyllä ja jäätelöaltaan äärellä on vaikeaa muutenkin, kun ei saa salmiakkia tai lakritsaa syödä. :sour:
Aamulla tein riisipuuroa ja sokeri siinä maistui liian makealta.

Suolainen uppoaa paremmin, mutta mikään ei oikein himota.
 
Mun alkoi viimeyönä tehdä mieli mäkkärin ranskalaisia dipattuna suklaakastike-sunday jäätelöön o_O Mulla myös oli suht kovia alavatsakipuja vasemalla puolella, joten himo unohtui nopeasti. Mutta nyt muistin sen taas :p
 
Mun alkoi viimeyönä tehdä mieli mäkkärin ranskalaisia dipattuna suklaakastike-sunday jäätelöön o_O Mulla myös oli suht kovia alavatsakipuja vasemalla puolella, joten himo unohtui nopeasti. Mutta nyt muistin sen taas :p

Öö miks tää kuulosti jotenki hyvältä yhdistelmältä.. :D
 
Muistan kun parikymmentä vuotta sitten aina syötiin mäkkärissä ranskalaisia ja sundaen kinuskikastiketta. Oli hyvää. :grin
 
Oi joo Mäkin ranet ja sunday-dippi! Enpä oo aikoihin syönyt tota, mutta nyt kyllä tekis mieli. :smiley-ashamed004
 
Muokattu viimeksi:
Mä maistoin joskus mäkkärin ranskalaisia dipattuna niitten suklaapirtelöön! :grin
Sekin oli hyvää! :hilarious:
 
Moni puhui ranskalaisista että tänää kun paha olo hellitti menin heseen! Ranskalaiset paprikamajoneesilla oli kyllä herkulliset, mutta pian syömisen jälkeen alkoi turvonnu öklö olo :sad001

Yhyy jospa enää muutama viikko öklö pöklöö!
 
Takaisin
Top