Himot ja ällötykset

Vesi maistuu paremmin tai siis jano on useammin. Tänään tortillan syönnin jälkeen tuli yhtäkkiä kauhea yökkäys :D
 
Kahvi maistuu pahalta mut tuliset kasvisnuudelit on jotain taivaallista ja myös kurkku.. Jano on koko ajan ja tuntuu ettei pysty juomaan janoa sammuksiin..
 
Mulla ei edellisessä raskaudessa etonut kahvi missään vaiheessa ja vieläkään ei tee pahaa mutta en ole nyt juonut kuitenkaan paitsi jos kylässä tarjotaan :)
 
Suklaata tekee mieli ihan sikana :hungry::hungry::hungry: onneksi vastapainona tekee kyllä mieli myös kaikkea terveellistä, etenkin kasviksia, salaattia ja mandariineja :happy:
 
En tiedä onko mahdollista että näillä viikoilla (4+0) tämä nälän lisääntyminen, nimimerkillä "jääkaapille joka yö" :D
 
Mun ei tee mieli mitään muuta kun roskaruokaa eli kaikkee suolasta ja rasvasta. Paristi on tehnyt mieli tupakkaa, vaikka lopetin monta kuukautta sitten :D . Ja kaikki raa'at lihat ällöttää niin paljon että rupeen yökkimään
 
Mua oksettaa kaikki rasvanen. Oksettaa myös kaikki hajut esim töissä (=hoitoalalla). Pidätin oksennusta jopa apteekin d-vitamiini hyllyllä kun mietin mille mikäkin maistuisi :sad001 yähhhhhhh
 
Kahvin haju yököttä, jotku pesuaineet myös. Appelsiinimehua tekee taas sit älyttömästi mieli..
 
Astianpesuaine ruvennut haisee niin järkyttävälle että en voi keittiöön mennä. Ostin jopa erilaista ja se haisee vielä pahemmalta. Joka aamu tullu oksennettua pelkkiä mahahappoja ku ei ole mitään kerinnyt syömään kun ei voi keittiöön mennä. Lähes kaikki ruuat maistuu jotenki oudolle. Ei tiijä mittä haluttaa. Toivottavasti menee tää pahoinvointi pian ohi, hirveätä...
 
Mun on alkanut tehdä koko ajan mieli jotain rasvaista ja suolaista. Hyvä kun en aamulla klo 8 kuolannut kun katsoin bussipysäkillä Hesen mainosta :rolleyes: Myös kaikki muu suolalla ja rasvalla kyllästetty kelpaisi. Ja normaalin työpaikkalounaan ajattelu yököttää. Toivottavasti mielihalu siirtyisi pian johonkin vähän terveellisempään.
 
Tääll kans tekee mieli suolaista ja rasvaista. Rasvainen ruoka vaan näyttää olevan varma nakki pahentaa närästystä ja pahoinvointia :sad001 Ongelmallisinta on alkanut olla päättää että mitä haluaa syödä. Sit ku alkaa tekemään jotain herkullista nii voi olla että kun se on valmis nii ällöttää koko ruoka :/
 
Ei nyt liity omiin ruokiin, mutta koiran luut on alkanu haisemaan ihan järkyttävälle. Ennen ei oo haissu miltään eikä mieskään haista mitään :grin
 
Munkin tekee mieli hullun paljon suolaista ja rasvaista!

Jauheliha esim. keitoissa tai kastikkeissa aiheuttaa heti yökkäysrefleksin, mutta jauhelihapihvit menee vielä :grin
 
Miulla taas tekee enemmän mieli kaikkea terveellistä :D onneks, ko kaikesta tosi rasvasesta tulee vielä pahempi olo.
 
Täällä kans tekee mieli suolaista ja välipaloja. Ostin muroja ja kiisseleitä, mitä en yleensä ikinä syö. Lämmin ruoka ällöttää eikä tee mitään ruokia mieli. Pystyn kyllä syömään jos en ole sitä itse ollut tekemässä. Meetwursti haisee ihan järkyttävälle ja keittiöön mennessä tulee kakomista. Eilen heitin oksennus suussa kaikki sipulit pois, pahinta mitä tiedän tällä hetkellä on valkosipuli ja salsakastike. Ennen raskautta söin surutta yhdellä istumalta suklaalevyn, nyt meillä on ollut kohta kolme viikkoa avaamaton levy kaapissa eikä tee yhtään mieli?
 
Täällä heräillään öisin nälkään kun illalla ei saa syötyä kunnolla. Tekisi mieli vetää maha täyteen, vielä kun tietäis että mitä. En edes tiedä, onko maailmassa sellaista ruokaa, jota sitten lopulta voisi ähkyyn asti syödä. Oon tyytynyt leipään, rahkoihin, juotaviin jogurtteihin ja puuroihin. Kerran päivässä pakko syödä joku lämmin ruoka. Salaatti maistuisi varmasti, jos ehtisi ja jaksaisi tehdä...
 
Tää pahoinvointi vaan pahenee flunssan kanssa. Oon kipee, eli ei tee mieli syödä. En syö, eli tulee paha olo syömättömyydestä ja sit en saa alas mitään :D
 
Ai että kun eilen illalla teki mieli blinejä mädillä, smetanalla, graavilohella ja kylmäsavuporolla :D Olen viimeksi pari vuotta sitten blinejä syönyt, ja tuossa vaiheessa kyllä nauratti, että et sitten mitään muuta keksinyt kuin tuollaisen moninkertaisen ei-ruoan, jota yleensä et edes syö :'D
 
Takaisin
Top