Himot ja ällötykset

On kyllä tosi pienestä kiinni, mikä ällöttää ja mikä ei. Kahvin olen vähentänyt 1-2 kuppiin ja se auttaa aika paljon ällötyksen hallinnassa. Äsken söin yhden keksin ja sen jälkeen joutui ihan tosissaan miettimään, onko lähdettävä pytylle. Hyvä vaan jos makeat ällöttäisivät, tarkoitus on olla karkkilakossa jouluun asti ja muutenkin syödä makeata mahdollisimman vähän.
 
Mä en voi juoda kahvia tai teetä ollenkaan, siitä jo tutut arvaa että oon raskaana :-D

Mikään makea herkku ei uppoa.
 
Täällä kans kahvi lakkasi maistumasta viikko sitten, yleensä menee pannu päivässä. Eilen oli pakko saada suolakurkkua kaupasta :D
 
Mikä niissä suolakurkuissa on? :-D Tää on kolmas raskaus eikä vielä kertaakaan ole erityisesti tehnyt mieli suolakurkkuja vaikka niistä pidänkin.
 
Miulla ei aikasemassa raskaudessa ollu ku yksi himo, juustonaksut:hilarious: nyt ei oo mitään himoja ainaskaa ollut kun kaikki vaan ällöttää ja mitäön ei tee mieli :woot:
 
Mawna, toivottavasti löytyy ruokia jotka menee alas. Syöminen kun helpottaa pahoinvointia. Mulla pahimmat oksentelut ohi mutta niiden aikana söin lähinnä salaattia, marjoja ja hedelmiä, raikkaita juttuja. Smoothiet on hyviä aamusta.
 
Mulla ei mitään erityisemmin mieli, mikään ei kyllä vielä ällötäkkääb.
 
Ällötys pizza ja muut rasvaiset ja mausteiset ruuat.Ällötystä tuo myös vahvat hajusteet.
 
Mä olen joutunut lopettamaan nyt sekä kahvin, että teen. Oksettaa liikaa. Vesi ja jäätee maistuu, mutta en mä jääteetäkään voi joka päivä juoda sen sokerin takia ja light-juomia yritän välttää raskausaikana muutenkin. Colan juonnin lopetin myös.
 
Mä juon vichyä. Rainbow vadelmavichy tai itse tekemä sodastreamilla. Menee varmaan 4l päivään.
 
  • Tykkään
Reaktiot: Eea
Mäkin oon kahvin joutunut jättämään viikko-pari sitten. Kamalaa tälläiselle kahvikissalle jolla menee liki pannu päivässä! Kaikki syöminen ällöttää muutenkin ihan kauheesti, nälkä on, mutta heti kun syö, niin tulee huono olo :hungover: Etenkin jos syö yhtään liikaa=mahan täyteen. Koko ajan pitäisi natustaa jotain pientä, mutta työt hieman haittaa :p
 
Mäkin oon kahvin joutunut jättämään viikko-pari sitten. Kamalaa tälläiselle kahvikissalle jolla menee liki pannu päivässä! Kaikki syöminen ällöttää muutenkin ihan kauheesti, nälkä on, mutta heti kun syö, niin tulee huono olo :hungover: Etenkin jos syö yhtään liikaa=mahan täyteen. Koko ajan pitäisi natustaa jotain pientä, mutta työt hieman haittaa :p
Minäkin ennen join ainakin pannullisen päivittäin. Onneksi kahvi ei tee pahaa tässäkään raskaudessa, mutta pari kuppia on ihan maksimi.
 
Mulla edelleen himo salaatteihin :D ja appelsiinimehuun, melkein kaikki muu ällöttää.
 
  • Tykkään
Reaktiot: Eea
Olispa salaattihimo. Normaalisti rakastan salaatteja, nyt menee vaan jos joku toinen on tehnyt/jossaki ulkona syö vähän.
 
Ihme kyllä, ei ole enää mitään erikoisia ällötyksiä eikä nyt himojakaan. :grin Ruisleipää syöny niin, ettei jaksais enää. Liian rasvasesta ruuasta tulee närästystä.
 
Riisipuuro, tällä hetkellä voisin elää vain sillä. Sekahedelmäsopalla tai voilla.
 
Mua ällöttää erityisen paljon kaikki juustoiset ja/tai kermaiset kastikkeet, majoneesimaiset jutut ja kaikki pehmeä lääryinen ja rasvainen. Mies on pahoillaan, kun sen vakikokkailut ei kelpaa.
Haluun vaan kaikkea raikasta, kylmää ja yksinkertaisia makuja.
 
Ensimmäinen himo löytynyt. Ässämix!!!
 
Takaisin
Top