No mutta eikös sikiön makuaisti ala kehittyä jo todella ajoissa ja maistaa lapsivedestä ainakin kaikki vahvemmat maut. Itse en kyllä suoraan tuohon usko, mutta varmasti voi vaikuttaa siihen tykkääkö lapsi juuri noista vahvemmista mauista.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla tulee kans välillä kova himo applsiineihin/klementiineihin, onneksi niitä kohta saa edullisesti :)Mun tekee mieli klementiinejä koko ajan. :)
mutta sitten taas raaka ällöttää niin mies tuota joutuu paistamaan minulle. Tämän pahoinvoinnin keskellä koittaa syödä edes jotain mikä pysyy sisällä niin tuosta on tullut hyvää iltapalaa. Edelleenkään aamupäivällä tai päivällä ei voi syödä kun hedelmiä tai jotain raikasta, mutta illalla tulee yleensä pari tuntia vähän parempaa oloa ja silloin voi syödä vähän enemmän.
välillä himoitsen kaikkea missä on mansikkaa, välillä tekee mieli perunamuussia, kunnon kastikkeella. Välillä ällöttää kaikki, varsinkin kanaruoat
hyh. Jo pelkkä ajatus kuvottaa
. Välillä vaikea löytää mitään syötävää mitä saisi alas, hyvin vaikea vaihe tämä pahoinvoinnin/ jatkuvan kuvotuksen kanssa eläminen
Mietin että onkohan huomenna käytävä ostamassa
Viikonloppuna tein suurta herkkuani, kasvissosekeittoa. Maistoin sitä, ja totesin et ei pysty. Ihan kamalaa! Nyt sitä on pakkasessa iso satsi pakastettuna, ja ällöttää ajatuskin. Täytynee syöttää se muille