Himot ja ällötykset

Huomaan itsestäni, ettei oikein mitkään makeat maistu. Suolaista sen pitää olla :grin
 
Edelleen se kurja chicken el maco ois nam... :wacky: ois nyt ees vähä terveellisempi himo. :rolleyes:
 
Mua harmittaa, kun sitä chicken nachoo ei enää saa, ne oli niin hyviä :D Mulla mieliteot muuten aika vähissä, ei oikein tee mitään mieli, joutuu patistella itteensä syömään, tulee toisaalta tehtyä vähän terveellisempiä valintoja.
 
Monta päivää taas tehnyt mieli sitä Mäkkärin ateriaa. Pitäiskö käydä huomenna syömässä kun oon vapaalla :rolleyes: Kyllä mä nämä epäterveellisemmätkin himot annan itselleni anteeksi, koska aika harvakseltaan niitä loppuunsa on ollut ja muutenkin harvoin tulee esim. Mäkkärissä tai Hesessä käytyä, mitä e välttämättä mun viestien perusteella uskoisi :grin
 
Ihme kyllä en ole saanut vielä mitään ruokahimoja, mutta nälkä ja jano on koko ajan ihan hirveä. Kaikki maistuu! En kyllä muista tällaista sudennälkää viime raskaudessa. Kylmiä mehuja haluaisin juoda koko ajan, mutta yritän välttää sellaista. Makeanhimoa on ehkä normaalia enemmän tällä kertaa, mutta en halua antaa sille periksi. Ruoka ällötyksiä ei ole ollut vaikka oksennan aika usein ruoan jälkeen.
 
Kunnon leipä, jossa on juustoo, salaattii, kurkkuu ja tomaattii :hungry: pitäs vaan keksii vielä jotai täyttävämpää sinne kans... :rolleyes:
 
^ Majoneesia! mä tein jonku raskausruokatestin, ja siinä kehotettiin lisään majoneesia leivän päälle, kun en muuten oo mitään levitteitä käyttäny, joten miksei :)
 
Niin joo, ja pesto on kans hyvää leivällä, erityisesti kurkun kanssa. Tai ei kai siinä oo mitään, miksei sais syyä, se juusto..?
 
Parmesaani on kovaa juustoa, että ei siinä mitään ja ei kai pinjansiemenet kuulu öljykasveihin niin voi huoletta syödä :)

Edit. On me näköjään kielletty noi pinjansiemenetkin... En jotenkin olis ajatellut öljykasviksi :D
 
Tänään oli pakko saada kreikkalaista salaattia :joyful: Nyt tekee mieli kaikkea kevyttä ja raikasta, eilen vetelin omenaa, päärynää, melonia ja viinirypäleitä :grin
 
Tonnikalasalaatti tuli himoks pari pv sit :rolleyes: tänään sitä tein sitten ja kolme lautasellista katos heti :grin
 
Parmesaani on kovaa juustoa, että ei siinä mitään ja ei kai pinjansiemenet kuulu öljykasveihin niin voi huoletta syödä :)

Edit. On me näköjään kielletty noi pinjansiemenetkin... En jotenkin olis ajatellut öljykasviksi :D


Ok, kiitos tiedosta! pestopasta siis pois ruokalistalta :)
 
Erään kiinailaisen ravintolan paistetut nuudelit ja kanaa annos :hungry:
 
Mun tekee joka päivä mieli omenamehua. Se on ollut jo pitkään.
 
Mehujäitä menny jonku aikaa ihan hulluna! Tää on ehkä ensimmäinen ihan selkee mieliteko, mä kun en tavallaan jäätelöstä niin välitä talviaikaan :D
 
Mulla on alkanut ensimmäinen kunnon raskaushimo. Jotain pieniä normaalista poikkeavia mielitekoja on ollut aiemmin mutta ei mitään tällaista. Ja himoni kohteena siis porkkanat Aina kun ne tulee mieleen niin alkaa oikein kuola valua ajatuksesta. Oon jopa harkinnut ostavani jonkun mehustuskoneen että saisin tuoretta porkkanamehua:hilarious: Ilmeisesti niiden syönnistä ei mitään haittaa ole mutta oon silti yrittänyt rajoittaa pariin per päivä. Mut vaikeaa on kun öisinkin saatan herätä niitä himoamaan.
 
Takaisin
Top