Himot ja ällötykset

herkuttelu on kyllä pahe täälläkin. joka päivä pitää jotain hyvää saaha, tai iskee kiukku :D oon nyt yritäny korvata herkkuja mansikoilla.. kolme päivää on menny ihan ok :D seuraavaksi rypäleet kehiin, toivottavasti toimii yhtä hyvin!
 
Siis jos mä en saa himooni jotain herkkua, alkaa oikeesti melkein itkettämään ja tulee nimenomaan törkee kiukku! :"D Aina mä oon ollu perso makeelle, mut nyt on löytyny iha uus level tän kans.... Toivottavasti tää helpottuu babyn synnyttyä :D
 
Täällä ei niinkään herkut uppoa, vaan nyt menee mysliä muutamankin kerran päivässä ja kokojyväviljaa mm.aamupuurossa. Keittelen siis kokonaisia jyviä, viljarouhetta tms. normi kaurapuuron sekaan. Ai että on hyvää :).

Mansikassa käytiin maanantaina tytön kanssa, oli kyllä marjat vähissä. Toivottavasti tulee kaupassa vielä marjoja vastaan. Mustikkaan sitten ehkä huomenna tai viikonloppuna.

Päivitys: Selvisikin tää "viljahimo" tän päiväisellä neuvolakäynnillä. Hemppa oli laskenut. Aiemmin vedin samasta syystä pähkinöitä. Veikkaan, että rautatablettien jälkeen ei enää myslit uppoa :)
 
Muokattu viimeksi:
Joo! En jaksanut käydä tänään kaupassa, koska koko ajan piti syödä jotain. Tuntui siltä, etten tule mistään kylläiseksi.
 
Täällä koko raskausajan ollu hullu himo kaurapuuroon. Menee joka aamu ja melkee joka ilta. Siis se maistuu jotenki ihan vaa sairaan hyvältä:grin sinne sekaan marjoja/eri mehukeittoja tai sitten vaa maidolla ja voisilmällä.
Yöllä ku herää ootan aamua,että pääsee syömää kaurapuuroa. Hullua :p
 
Mulla on vähän nälän tunne taas ollu kadoksissa viime aikoina. Sen sijaan herkkuja tekis mieli koko ajan. Onneks on saanu maltettua mielen niiden suhteen nyt shut hyvin.
 
Takaisin
Top