Haha, mun taas alkoi tehdä mieli tota jääkylmää marjakiisseliä!
Mä oon ollut jotenkin TOSI kranttu tän raskauden aikana ruoan suhteen - syöminen ja ruoka ei huvita yhtään, ja eniten syön leipää juustolla, lauantaimakkaralla ja kurkulla (kyllä, ruotsista saa luojan kiitos atrian lauantaimakkaraa!).
Karkkia tekee mieli aina ajoittain mutta sit kun sitä saa, meneekin alas vaan pari kappaletta. Ihan hyvä niin.
Sen sijaan hiilihappoa ja lähinnä vissyä tekee hulluna mieli, mutta se kai taas nostaa verenpainetta (?) joten yritän pitää kuplavedet kohtuudella aisoissa. Oikeastaan ainut asia jota olen hulluna syönyt koko raskausajan on jääkaappikylmä vesimeloni! MMMMMM :)
Cool Mama: mun taas alkoi muutama viikko sitten tehdä hulluna mieli maitoa, jota en oo juonut sitten ala-asteen. Hui kun oli hyvää, ja sekin auttoi närästykseen, jee
Vitamiineistä olen syönyt koko raskauden ajan D-vitamiinia ja foolihappoa sekä kalaöljy (tai omega3)kapseleita, kalaa kun ei meillä tule niin usein syötyä. Tosin ne lopetin pari viikkoa sitten, kannattaa kuulemma n.kuukautta ennen synnytystä kun kuulin juorun että voivat vaikuttaa veren hyytymiseen vai olikohan se ohenemiseen?