Helsinki mammat, LA joulukuu 2014

Mä voisin myös liittyä tuohon ryhmään näin hetken asiaa mielessäni pyöriteltyäni. :) Laitoin Oodri sulle privan.
 
Pörtsä, laita mulle nimesi yksityisviestinä, niin kutsun sut facebookissa kaverikseni ja sitten vasta voin lisätä sut siihen facebook-ryhmään! Sulla on niin ihana profiilikuva, että ihan jo senkin takia oot tervetullut ryhmään :) Missä päin Suomea Friisilä sijaitsee?
 
Tässä toivuttuani alkuraskauden pahoinvoinnista huomasin tämän viestiketjunne ja perustetun Facebook-ryhmän, johon mieluusti itsekin liittyisin etelä-haagalaisena. Täällä taisi olla joku muukin samoilta nurkilta. :)
 
Heippa! Täällä 28-v joulukuisen odottaja myös Helsingistä, LA on 20.12. :) Olen uusi tällä foorumilla, mutta tutustuisin mielelläni muihin saman alueen odottajiin. Hyväksyttekö vielä mukaan FB-ryhmään?
 
Hei! Täällä 33v ensimmäistä odottava helsinkiläinen. LA 20.12 :) Mäkin tulisin mielelläni mukaan tutustumaan helsinkiläisiin jouluvauvaa odottaviin. Laitan Oodri sulle nimeni yksityisesti, jos osaan :)
 
Niinpä tosiaan näyttää olevan :) Mä alan nyt vasta uskoa, että vauva on tulossa, joten nyt päätin sitten liittyä foorumillekin.
 
Ymmärrän hyvin epäuskon! Mulla kesti viimeksi tosi pitkään ymmärtää olevani raskaana, eikä nytkään oikein tunnu raskaana olevalta, kun pahoinvointikin on hellittänyt. Mä itse asiassa olen seurannut erästä toista vauvafoorumia ns. odotuksen "alusta", mutta siellä keskustelu tuntuu olevan vähän hiljaista tällä hetkellä, joten lähdin etsimään aktiivisempia joulukuisia. :) Tämä vau:n foorumi ja oikeastaan koko sivustokin on mulle aika vieras, ainoastaan raskauslaskurissa olen käynyt aiemmin.
 
Mä täällä sivustolla pyörin ja ihmettelen, että mitäs kaikkea täältä löytyy :D Eli vieras on!
 
Täällä vau.fi -foorumilla on kyllä kaikenlaisia ns. kiihkoilijoita ihan laidasta laitaan. Mutta helsinkilästen facebook-ryhmässä on tavallisia naisia ja jokainen saa olla oma itsensä. Nyt siellä on 23 jäsentä. Pidetään ryhmä salaisena, niin pysyy jutut yksityisinä ja ryhmän jäsenet tulevat tutuiksi keskenään. Tervetuloa vaan!
 
Hei,
Haluaisin myös mukaan fb-ryhmään, koska siellä enemmän pyörin. Laskettu aika on 24.12 ja esikoista odotan. Asun Espoossa ja haluan tutustua muihin pääkaupunkiseudulla asuviin odottajiin. Laitan viestiä Oodrille. :)
 
Hei,
Esikoistaan odottava 33- vuotias Helsinkiläinen liittyisi kanssa mielellään ryhmäänne mukaan.
Asumme Länsi-Pakilassa ja ainakaan naapurustossa tai kaveripiirissä ei ole odottajia, joten myöhemmin kahvi- ja lenkkiseura olisi enemmän kuin tervetullutta :)

Laitan yksityisviestiä vielä.
 
En ainakaan vielä näytä pääsevän ryhmään. Olen tänään lähdössä muutamaksi viikoksi reissuun, joten minun osalta keskustelut voivat jäädä vähemmälle joksikin aikaa. Lupaan aktivoitua sitten kun olen taas kotisuomessa :)
 
Minäkin voisin liittyä ryhmään, olen 30-vuotias esikoisen odottaja Helsingistä. Laitanko Oodri sulle nimen yksityisviestillä (muita samannimisiä ei pitäisi facebookista löytyä)?
 
Laittakaa vaan sähköpostiosoitteenne yksityisviestinä, niin saan lähetettyä kutsun facebook-ryhmään!
 
Takaisin
Top