Helmivauvojen ihanaiset odottajat

Pitänee soittaa tonne neuvolaan ja varmistaa asia (:
Vielä sellasta kysyn että missä kohtaan toi "automaattinen allekirjoitus" on?
Muuten taitaa onnistua mutta en vaan tajua mihin se pitää liittää [:D]
 
ALKUPERÄINEN: pikkunina
Sellasta piti vielä kysyä että milloin teillä on/oli toinen neuvola käynti?
Itse asun pk seudulla ja ekalla kerralla oli joku kesätyöläinen ja sanoi että pitää itse soittaa syyskuun puolenvälin jälkeen ja varata..?? [:-]
Jotenkin tuntuu että miten se niin pitkälle menee?
Olisin silloin jo vk20, vai onko muillakin näin myöhään?



Moi! Poikkesin taas sen verran tuolta tammikuisista, että vastaan tähän [:)]
Neuvola-aikoja on mulla ainakin n.2 viikon välein, mutta luulen että kyse on nyt ehkä rakenneultrasta? Rakenneultraan, ei minun ainakaan tarvinnut varata aikaa, vaan sain sen samantien ensimmäisen ultran jälkeen, ja se on minulla syyskuun alussa [:)] Neuvola on pariin kertaan sitä ennen!

Ensimmäisen neuvolakäynnin jälkeen se neuvolan täti antaa kyllä ajan seuraavalle käynnille, tai ainakin niin täällä! [:)]

Kivaa kesää teillekin!
 
Aika harvalkseltaan on ainakin minulla neuvola-aikoja. Eka neuvola oli raskausviikolla 10, eka ultra on raskausviikolla 13 ja toinen neuvola-aika on raskausviikolla 17. Eli aika tavalla saa olla oman onnen nojassa ajatuksineen. Kateellisena olen lukenut teidän muiden neuvolakäynneistä ja ultrista, kun omiin käynteihin tuntuu olevan vielä niin kamalan pitkä aika. [8|]
 
Myös minä odotan esikoistani :)
 
Ja hiusten värjäämisestä. En ole kuullut että olisi kiellettyä, mutta sitä olen kuullut ettei kaikille tartu väri hiuksiin raskausaikana.
 
justiisa.. just ku mie innossani odottanu että pääsen vanhemmille kertomaan niin eiköhän taas alkanu ruskea vuoto. tällä kertaa vain mukana oli ruskeita hienosokerin kokoisia kokkareita.. en yhtään eden älynnyt alussa mutta kun nousin ylös niin oli pöntössä.
Piti varmaan huomenna soitella neuvolaan taas.
Tulee vain olo että turhaan tässä vanhemmille nyt kertomaan jos siellä ei sit olekaan mitään
Jotenki jännä kun aina ehtii intoilemaan alkaa niin tulee jotakin uutta ja outoa mistä heti alkaa stressaamaan ja kun se menee ohi ja ehtii huokasta niin toinen juttu ilmaantuu.
 
Pikkunina:

Kun olet saanut kopioitua sen koodin sieltä sivuilta niin tule takaisin tänne. Tuolta ylävalikosta löytyy sellainen kohta kuin oma käyttäjätili. Mene sinne ja etsi kohta allekirjoitus ja liitä koodi siihen.
Automaattinen allekirjoitus tarkoittaa varmaan sitä kohtaa "liitä aina allekirjoitus" johon täytyy laittaa täppä jolloin se tulee automaattisesti aina kun kirjoitat uuden viestin....

:)
 
yritin itsekin ja kopsasin sen mut miksi mulla näkyy tuolleen [:D]
mitä mie teen väärin [:)]
 
Hallitus: Toivottavasti tiputtelu ei ole sen kummempaa... kamalaa varmasti kun koko ajan epävarma olo.
Tuosta tikkeristä, sinulla on nettisivuille tarkoitettu koodi. Valitse siitä koodilaatikon yläpuolelta klikkaamalla  PseudoHTML, jolloin saat keskustelufoorumeille tarkoitetun koodin.

Riiuzka: Sitä näkyä voisi tosiaan kyllä katsella vähän pidempäänkin kuin sen pienen pienen hetken... :)
 
joo soittelin tuossa ympäri ämpäri äitiyspoliklinikat, terveyskeskukset sun muut kun neuvola aukeaa vasta kymmeneltä. Sanoivat että ihan normaalia nuo kaikki..ehkä minä vaan olen niin yliherkkä että sitä ajattelee jokaisen ohimenevän oireen olevan jotenkin keskenmenon merkki..en tiedä mutta onko jollain samanlaista ollut?
Ennen seitsemää jo pompin ylös ja vollotin miehen olkapäätä vasten, mutta helpotti olo kun sai puhua jonkun kanssa joka tietää noista asioista.
Kehottivat odottamaan ensiviikon ultraan ettei kannata yksityisellä käydä koska tuo vuoto ei vaikuta mitenkään hälyttävältä.
 
Tsemppiä sulle Hallitus!! Toivotaan, että kaikki hyvin!

Tulin juuri ekasta ultrasta, kaikki oli hyvin [:)] Jone Nikula stondaili Hyvinkään sairaalan pihalla, tuli sitten sekin nähtyä livenä [:D]

Nyt ei muuta kuin masua kasvattelemaan!! [:)]
 
Jihuu (:
Osaan näköjää jotain tehä ku rautalangasta väännetää [;)]
Kiitos Sash79 :)
 
Nyt on sitten nähty meidän pieni jantteri[:D]
Sen verran laskettuaika muuttui että uusi olisi 6.2 joka on muistaakseni teistä parilla muullakin, JEI!
Ultra täti oli kiva, samoin kätilö ainoastaan lääkäri oli aikasta etova mies. Toivottavasti seuraavalla kerralla olisi eri. Itse olen kaksi kertaa käynyt neuvolassa ja nyt oli tuo ultra sit s.joen äitiyspolilla, seuraavan kerran meen sinne syyskuussa rakenneultraan. Toivottavasti silloin saisi sitten sen sukupuolen selville. Oli kyllä aika näky kun toinen kellui selällään ja nukkui, sai täti mittailtua rauhassa, sitten se hieman jumppasi ja aivan kuin olisi heiluttanut ja käänsi sitten meille selän[:D]

Itselläni ei ole ollut ylösnoustessa vatsa kipuja, mutta kun aivastan niin vihlaisee aina ikävästi oikealta puolelta.

Hiukseni värjäsin viime perjantaina ja aivan tuli vaaleista raidoista vaaleat eikä oranssit[;)]

Heinixiä olen syönyt allergiaan mutta lääkäri käski vaihtaa paikalliseen hoitoon, eli suositteli ennemmin nenäsuihketta ja/tai silmätippoja.

Ikäväkseni sain myös napapiikkejä pistettäväkseni, sillä olen reilu vuosi sitten kokenut keuhkoveritulpan vakavuuden ja kuulun ns. riskiryhmään. Ja pistos tehdään kerran päivässä ja niitä tulee jatkaa kuulemma 6vko:a synnytyksestä.

Eilen tuli taas katottua kätilöt sarjaa ja välillä miettii että kuinkahan se oma synnytys sitten menee? Hieman meinaa jo jänskättää[;)]
 
Heipsan!

Mä siirryin tuolta tammivauvoista tälle puolelle, kun tänään oli eka ultra ja siellä varmistui LA helmikuulle. Laitanpa vielä tickeritkin ajantasalle
 
Noita neuvolakäyntihommia ihmettelin hieman, kun luin juttuja.  Kaveri asuu pääkaupunkiseudulla, ja hänellä oli neuvola kerran kuussa, kunnes alkoi sitten myöhemmällä raskausajalla olemaan useammin. Meillä täällä päin on noin puolentoista/2kk välein. Eikös sen pitäis olla väjän samalla tavalla joka puolella?
 
joo piti se mullaki soittaa neuvolaan ja käytiin just sydänäänet kuulemassa ja siellähän ne hirveää kyytiä pomppaili [:D]
Että kaikki hyvin ja huomenna pääsee äidille ja isälle kertoo uutiset[:)]
 
Takaisin
Top