Nyt on sitten nähty meidän pieni jantteri[:D]
Sen verran laskettuaika muuttui että uusi olisi 6.2 joka on muistaakseni teistä parilla muullakin, JEI!
Ultra täti oli kiva, samoin kätilö ainoastaan lääkäri oli aikasta etova mies. Toivottavasti seuraavalla kerralla olisi eri. Itse olen kaksi kertaa käynyt neuvolassa ja nyt oli tuo ultra sit s.joen äitiyspolilla, seuraavan kerran meen sinne syyskuussa rakenneultraan. Toivottavasti silloin saisi sitten sen sukupuolen selville. Oli kyllä aika näky kun toinen kellui selällään ja nukkui, sai täti mittailtua rauhassa, sitten se hieman jumppasi ja aivan kuin olisi heiluttanut ja käänsi sitten meille selän[:D]
Itselläni ei ole ollut ylösnoustessa vatsa kipuja, mutta kun aivastan niin vihlaisee aina ikävästi oikealta puolelta.
Hiukseni värjäsin viime perjantaina ja aivan tuli vaaleista raidoista vaaleat eikä oranssit[;)]
Heinixiä olen syönyt allergiaan mutta lääkäri käski vaihtaa paikalliseen hoitoon, eli suositteli ennemmin nenäsuihketta ja/tai silmätippoja.
Ikäväkseni sain myös napapiikkejä pistettäväkseni, sillä olen reilu vuosi sitten kokenut keuhkoveritulpan vakavuuden ja kuulun ns. riskiryhmään. Ja pistos tehdään kerran päivässä ja niitä tulee jatkaa kuulemma 6vko:a synnytyksestä.
Eilen tuli taas katottua kätilöt sarjaa ja välillä miettii että kuinkahan se oma synnytys sitten menee? Hieman meinaa jo jänskättää[;)]