HUOMENTA TÄNNEKIN,
...Laitan tänne vielä tekstiä ja sitten kai me kaikki siiirrytään ihan täysipäisesti tuonne Heinäkuun keskusteluihin [;)]??
PEPILUIS: Onnea plussasta ja lämpimästi tervetuloa tänne jutustelemaan [:)]!!
No,mullahan on tosiaankin kokemuksia synnytyksistä joo [;)]
Esikoinen syntyi viikkoa ennen laskettua,kun lapsivedet menivät ja synnytys jouduttiin käynnistää ( käynnisteltiin "vain" 3 vrktta ).Kakkonen syntyi 2 päivää yli lasketun,Kolmonen 3 päivää ennen laskettua,Nelonen syntyi tasan laskettuna päivänä ja Vitonen syntyi viikko ennen laskettua aikaa [:)]
Eli aika hienosti ja tasaisesti mulla on noi lapsukaiset syntyneet.
Mulle on ainakin gyne sanonut,että jos aikaisemmat synnytykset ovat menneet hyvin ja raskaus on päättynyt suunnilleen normaaleissa ajoissa,niin yleensä muutkin synnytykset menevät hyvin!
Mutta tietysti ainahan niitä komplikaatioita ja ongelmia sattuu kenelle tahansa ja koska tahansa ja niille ei mitään mahda!Pitää vain ajatella positiivisesti,että raskaus menee hyvin loppuun asti ja synnytys samoin [:)]
HANSULAINEN: Onnea plussasta ja lämpimästi tervetuloa [:)]!!
Peukkuja,ettei verenvuotoa tule enään!!
Ihanaa,että ultrassa oli verenvuodosta huolimatta kaikki hyvin [:)]
RONNY: No me asutaan maalla ja pienellä paikkakunnalla ja täällä neuvolassa ei todellakaan ole omaa ultralaitetta [:D]
Mutta täällä on se hyvä puoli,että täällä ultrataan sairaalassa ( matkaa onneksi vain 25 km ) ja ultraajana toimii aina tosi ihana ja pätevä naisgyne [:)].Hän tekee samalla sisätutkimuksen np-ultran yhteydessä.
Ja täällä pääsee todella helposti ä-polille ultraan,jos vähänkin on jotain häikkää tai epäilystä jostain.
Finneistä..mullahan iski heti plussauksen jälkeen kauheet mokkulat leukaan..yök.
Mutta nyt ne ovat kadonneet ja mun naamavärkki on jälleen hyvässä kunnossa [:)]
Mutta kokemuksesta tiedän,että kohta alkaa jälleen teini-iät ja koko naama kukkii.
Mun gyne aina naureskelee,kun olen raskaana,että kun mulla on niin kukikas tämä naama [8|][;)]..Muo itseäni ei kyllä yhtään naurata.
Toivottavasti sulle ei tule tällaista pahaa olo kuin mulla on [:)][:)] *peuk peuk*
Olen muuten aika varma,että meille tulee tyttö,kun on näin kovaa pahaa oloa [:)]
Ei pojat tällaista oloa äidilleen tee [;)]
OMAA: Laitoin jo kuulumiset Heinäkuun helteisiin [;)]
Yönsäde ja Mini rv 8+3