HYVÄÄ ILTAA,
HALIPOSSU: JESS JESS..Suuremmoiset onnittelut huippuhyvistä lääkäri ja ultrakuulumisista [:)][:)][:)][:)]
KTK82: Onnittelut plussasta ja hyvistä ultrakuulumisista [:)][:)][:)]
ELVIRA ja CHRISTINA: Teillekin paljon onnea plussista ja lämpimästi tervetuloa tänne [:)][:)][:)]
GINESSA: Auts..toi kyllä kuulostaa tosi ikävältä tuo sinun turvotuksesi [&:]
Siihen ei sitten taida auttaa kuin synnytys [;)]?
Onneksi sulla ei ole ollut protskuja pissassa,niin ei ole viitteitä sitten r.myrkytykseen?
Toivottavasti nyt paineesi pysyvät hyvinä synnytykseen asti [:)][:)][:)]
Koitahan jaksella jalkojesi kanssa..ei varmaankaan ole mukavaa [&:]
Vai on sulla jo limatulppa alkanut irtoilemaan.Mullahan on limatulppa irronnut kolmessa raskaudessa [:)].Jokaisesta synnytys sitten alkoi vasta noin kahden viikon päästä.Ja tämä limatulppahan mulla aina irtoili vähitellen.
Toivottavasti sulla nyt vauva vielä ainakin sen pari viikkoa pysyisi masussa [:)][:)][:)]
VIELÄ KERRAN IHANAA VOINTIA JA TSEMPPEJÄ LOPPUMETREILLE [:)][:)][:)][:)]
p.s.Enköhän minä tässä jo kohta paksusti voi [;)][:D][:D]
MIYA: Onnittelut hienoista ultrakuulumisista [:)][:)][:)]
Aika jännää,että siellä teilläpäin ultrataan masun päältä noilla viikoilla [:)]
No,eri tavat eri paikoissa [;)]
MIMMU87: Ihanaa kuulla,että siellä on kaikki hyvin [:)]
Joo,kyllä se olisi hyvä asia,ettet enään joutuisi kokemaan mitään järkytyksiä,ettei noita harjoitussuppareita enään tulisi.Eihän se kuitenkaan hyvä asia ole,jos näin alkuviikoilla jo tulee harjoitussuppareita!
Koitahan ottaa rauhallisesti [;)][:)]
Heh..joo,kiitos kiitos [:)]..Liityin jälleen "pöntön halaamis kerhoon" [;)][:D]
Kyllähän minä jo sitä osasinkin odottaa [;)]
Toi on muuten jännä juttu,että jotkut äidit eivät ikinä kärsi raskauspahoinvoinnista [8|]
Onkos muuten sinun kaverisi lapset kaikki samaa sukupuolta?
Kun toisille eri sukupuolta oleva vauva tuo erilaiset raskausoireet.Tosin mulle ei toikaan pidä paikkaansa [:D].Mulla on kyllä pojasta ja tytöistä ollut samanmoisia oireita.
Koitahan jaksella [:)]
OMAA: Huh..Olipas raskas reissu tänään,mutta tulipa tehtyä.Koko automatkan sain pidätellä oksennusta.Heti,kun päästiin suureen cityyn,niin menimme pitkästä pitkästä aikaa mässäilemään Raxiin [8D].En kyllä paljoakaan pystynyt mätätä,mutta ihan tarpeeksi,jotta pahaolo meni ohitse [:D]
Poitsulle ostettiin hieno musta raidallinen puku ja siihen valkoinen kauluspaita sekä vaaleanpunainen silkkisolmio [:)].Sitten tietty mustat kävelykengät.Kyllä olikin Poitsu komia [:)]
Itselle ostin alusvaatteita,kun mulla jo vaatteet onkin.Miehellä ja pienemmilläkin lapsilla on jo vaatteet valmiina.
VOIKAAHAN KAIKKI HYVIN [:)][:)][:)][:)][:)]
Yönsäde ja Mini rv 7+3