Helmivaavit tutuksi

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Hele81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Niinuskalle paljon voimia! :(

Hilppa86: Mä pidän peukkuja kans täällä, et kaikki olis seuraavassa ultrassa mallillaan!!

Uusille plussanneille onnejaaa [:)] ihanaa kun meitä on täällä jo melkonen läjä!

Ja sitten omaa napaa: No varhaisultra saatiin 28.6, jolloin olis laskujeni mukaan rv 7+0.. Tämä lysti yksityisellä kustantaa 52€, mut on takuulla pieni hinta mielenrauhasta (joka toivottavasi ultran jälkeen palaa..)
Eilen oli kyllä sellanen itkupäivä, et oksat pois.. Raskausoireet siis on ja voi hyvin.. Tissit on järkyttävän kipeet ja nännit arat.. Sanoinkin miehelle, et toivottavasti ei kauheesti tissit kasvais, kun nytkin jo rintava oon.. Joutuu pian seuraavat liivit ostamaan Agrimarketista [:D]
Kahvia tekee enempi mieli kun normaalisti, mut oon kuitenkin hilliny sen himon kun vatsa ei kestä järetöntä kahvin killittämistä!
Mun kaverit ei voinut ymmärtää miks mennään yksityiselle varhaisultraan.. Niistä se oli huvittava ajatus.. Musta taas ei.. Meidän plussa on ihme ja maksan vaikka miljoonia, et saan nähdä meidän pienen Köpin siellä MUN kohdussa ja saada varmuuden siitä ettei tää kaikki oo vaan mun mielikuvituksen tuotetta.. On vieläkin epätodellinen olo [:D] Ensin yritetään ja lääkärin kertoo masentavia tietojaan.. Sit tärppääkin ihan luomusti.. <3
Mä arvelinkin et varmaan tärppää just nyt kun pääsin työpaikkahaastatteluun, mennään elämäni ensimmäistä kertaa festareille (no okei oon ollut aiemmin töissä, mut en yleisönä..) sit olis yhet isot juhlat heti juhannuksen jälkeen ja vielä elokuussa lähdetään ukkelin kans etelän auringon alle lemmenlomalle 2 viikoks [:D] Mut tää plussa on maailman ihanin asia silti.. se tuli just sillon kun vähiten odotti ja lakkas kieriskelemästä itsesäälissä..

Vitamiineista: Täytys käydä ostamassa sitä multivitaa, jahka jaksais vielä töiden jälkeen muutakin tehdä kuin maata sohva selässä kiinni..

Moi kaikki!! Ihan hirveesti tullut viestejä sitten viime käynnin [:D] Kiva nähdä, että löytyy näin paljon kirjottelijoita.. Onnea kaikille uusille odottajille minunkin puolestani!!!!!
Me päästiin sinne Viron reissuun onneksi ja kivaa oli. Ekaa kertaa käveltiin ympäri Tallinnaa. Tosi kaunista..
Kiitokset Möllimöykylle listan tekemisestä!!!!

Hei,

Täällä uusi odottaja ilmoittautuu mukaan joukkoon. Plussasin eilen 15.6 ja laskettuaika on 21.2. Tärppäsi ekasta kierrosta [:)] . Kaksi vuotta sitten keskenmeno ja sen jälkeen ei olla yritetty. Ekaa vaavia odotellaan ja ikää on jo 30v. Synnytyssairaalana tulee olemaan SATKS. Tänään soitin neuvolaan ja sain ajan 12.7, olisin saanu viikkoa aikaisemmaksikin, mutta silloin ollaan lomareissussa [:D]. Kenellekään ei meinata kertoa ennenkuin on ultrattu. Onneks on kesä ja loma tulossa, niin aikaa menee nopeammin, TOIVOTTAVASTI... tai sit tuntuu kerrankin siltä, että loma menee hitaasti [:D].

Hei!

Täällä oikein mainio päivä ollut, mutta aivan kamala väsymys työpäivän jälkeen. Oikeesti, tää turvotus alkaa olla aika kauheeta. Oon kattonu itteeni peilistä niin oon pyöristyny mahan kohdalta aika paljon. Oon sitten miettiny, että olenkohan syönyt tavallista enemmän. [:D] Varmaan pakko ostaa kohta jotkut vähän löysemmät housut, ahdistavaa olla kohta farkuissa. Jotenkin en vaan voi uskoo tai en oo voinu kuvitella, että maha voi alkaa turvota näin aikasin ja nopeesti. Minä olen miettinyt myös tuota, että entä jos tuleekin kaksoset. Sukurasite kyllä on, että kaksoisraskauskin voi olla ihan mahdollinen.

Noista vitamiineista, minä syön ihan tavallista multitabsia ( aina silloin, kun muistan ottaa). Tää raskaus on tehny musta jotenkin hajamielisenkin.[:D]

No nyt se sitten alko, oksennus.. [:'(] Töissä piti vaivihkaa poistua paikalta yökkimään [:D] Onneksi muksut ja muut aikuiset (töissä lastentarhanopena) oli jo siinä vaiheessa ulkona et sai rauhassa kakostella ilman epäilyksiä [:D]

Vitamiineista sen verran et sain neuvolantätiltä ukaasin syödä kalsiumia ja D-vitamiinia. Niitä tässä sit napostellaan..

Yönsäde: olisin ton mein pojankin halunnu Vammalassa synnyttää mutta ei ne antanu mun tulla sinne (sairauden takia) ja piti sitte käydä poika saamassa TAYS:ssa sen takii. Mutta toivon, että vaikka se sairaus saattaa olla kait pysyvä (tosin en usko sairastavani koko juttuu), niin voisin päästä tällä kerta sinne. Ainaki ollu oireeton yli vuoden. Eli TAYS, SATKS ja Vammala on vissii vaihtoehdot... Mieluiten Vammala [:D] Tätä kohti täällä mennään ja varmasti tulee taas itku jos en Vammalaan pääse. Se ois vaan jo miehenki kannalta helpompi ku ollaan nyt lähempänä. Riippuen miten kauan sitte aikanaan joutuu siellä viettään aikaansa... Pojasta olin yli viikon yhteensä... Ei kiva.

HYVÄÄ HUOMENTA PIKKUMASUT,

MIMMU87: Täällä meilläpäin ainakin suositellaan,että raskaana oleva äiti söisi tätä Multi Tabsin Raskaana-ja imettäville tarkoitettua monivitamiinia [:)]
Minäkin olen sitä aina syönyt.Aloitan sen syömisen vähän myöhemmin;ensin syön tuota B-vitamiinia juuri tuon foolihapon takia [:)].
Ehkä sun olisi hyvä syödä myös Omegaa,jos et kalatuotteita käytä?
Kysyppä sitä vaikka sieltä neuvolasta.
Tsemppiä huomiseen ultraan [:)]

RÖTKIS: Olen kanssasi ihan samaa mieltä,että varhaisultran hinta on hyvin pieni siihen nähden,minkälaisen mielenrauhan se antaa meille äideille ja isillekin [:)]
Ehkä sun kaveris eivät vaan osaa ajatella kaikkia asioita samalla tavalla [;)]
Mekin menemme varhaisultraan,vaikka kyseessä onkin jo kuudes raskaus.
Mielestäni ei edes lasten lukumäärä voi edes vaikuttaa tähän.Vaikka olen ihan varma,että jotkut ajattelevat meistä,että herranjestas,että nuokin menevät varhaisultraan,vaikka heillä onkin jo viisi lasta.
No,mulle on ihan sama mitä muut siitä ajattelevat.Tämä lapsi on niin toivottu ja haluttu,ettei sitä kukaan tiedäkään [:)].Ja minä haluan ehdottomasti mennä varmistamaan varhaisultraan,että onko Minillä kaikki hyvin [:)]
Ihanaa raskausaikaa sinulle [:)][:)].Kyllä teillä kävi niin ihana onni [:)][:)]

PALLOMAHA: Suuremmoiset onnittelut plussasta ja tervetuloa mukaan keskusteluihin [:)][:)][:)]

JENNY: Se on sitä ihanaa turvotusta [;)][:D]
Näkisitpä vaan mun pötsin [:D]..Ihan järkyn turvoksissa.
Mieskin sen jo hyvin huomaa..siis ei sitä voi olla huomaamatta [:D]
Tosin voihan sulla kaksosetkin olla [;)]

KUKKAMAARIA: Onnittelut ökästä [;)]
Toivottavasti ei kovin pahaksi äidy.Ei ole kivaa olla töissä,kun kokoajan oksettaa.

ANNULI84: Toivottavasti sulla menee nyt raskaus ja kaikki muutkin asiat hyvin ja pääset Vassiin synnyttämään [:)][:)][:)]
Mulla ei ole mitään mahdollisuuksia tässäkään raskaudessa sinne päästä [:(]
Mutta Kuopuksen synnytys Taysissa oli kyllä positiivinen ja helppo ja ihana kokemus [:)]
Alussa sinne pelkäsin mennä synnyttämään Esikoisen kokemusten jälkeen,mutta ihan turhaan pelkäsin.Tosin ei Tays millään kyllä Vassia voita [;)][:)]

OMAA: Aah..Tää aamukahvi on jälleen ihanaa [8D]
Juuri heitin koiria pitkän lenkin.Olotila on ihmeen hyvä ja se tietysti vähän pelottaa [8|]
Yleensä,kun mulla on tässä vaiheessa jo kauheet pahoinvoinnit ja oksentamiset.
Mekin varataan varhaisultra joko ensi viikolla rv6+ tai sitten vasta rv7.Tuo rv7+ voisi olla parempi vaihtoehto,koska silloin ainakin näkisi sykkeen varmasti,jos kohdussa elämää on.
Mies ja lapset nukkuvat vielä [8|]..Ihan outoa,kun yleensä ainakin joku lapsi herää yhtä aikaisin kuin minä [;)]
Jeps,mutta kohta hommiin.

AURINKOISTA PÄIVÄÄ KAIKILLE [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Yönsäde ja Mini rv 5+2

Huomenta kaikille!

Tämä on kyllä ehdottomasti päivän piristys kun pääsee töihin tullessaan tänne lukemaan muiden kuulumisia! [:D]

VITAMIINIG: Itse aloin syömään Lady Vita -odottaville ja imettäville kun sain tietää olevani raskaana. Mulla on erittäin vaihtelevat ruokailutottumukset ja siksi lisävitamiinit tulevat kyllä erittäin tarpeen. Siinä ilmeisesti on kaikki mitä tarvitaankin...?

Heeei kaikille ja tervetuloa uusille! :)

Ja suuret pahoittelut suru-uutisia kohdanneille :(

Ja Pallomaha kiva saada joukkoon samalta alueelta olevia :)
Itse asun Porissa :)

Huomenna on tosiaan edessä varhaisultra ja
eka neuvola.

Toivottavasti siellä nyt on joku! :)

Eilen kerroin pikkuveljelle (17v.).
Ei se oikein tuntunut tajuavan :D

Tää turvotus on ärsyttävää.
Onneks on tunikat ollut muodissa.
ihonmyötäset vaatteet näyttää ihan karseelta
tän mahan kans.

VITAMIINIG: Aloin syömään heti sitä multivitan raskausvitamiinia.
Pitää kysyä neuvolasta onko tarvetta muulle.

Aluksi toivoin hirveästi että tulisipa paha olo,
että tuntisi olevan raskaana. Nyt en enää sellaista oloa toivo,
vaan yritän nauttia tästä oireettomuudesta.

guppy kiva kun pääsitte näkemään Tallinnaa kunnolla :)
itsekkin olin aina vain käynyt shoppailemassa niissä keskuksissa, kunnes
kerran menimme miehen kanssa hotellimatkalle sinne ja oli aikaa kierrellä
ja katsella kaupunkia :) Se on kyllä kaunis :)

Rötkis mäkin kyllä uskon, että varhaisultra on koko rahan arvoinen.
Itsellä ei varsinaisesti ole ollut suurta vauvakuumetta ja
kavereiden lapset eivät ole tuntuneet hirveän erityisiltä.
(Kukaan todella läheinen ystävä ei kyllä ole vielä saanut lasta)
Mutta nyt koko jutun vasta tajuaa! Että ei se nyt ihan niin menekkään että
tullaan raskaaksi ja synnytetään vauva ja siinä se sitten oli.
Että ehkä ystäväsi ovat vain niin eri elämänvaiheessa, että eivät ymmärrä
koko vauvajutusta vielä mitään, että kuinka suuri asia se oikeasti on.

Tulen sitten huomenna kertomaan ultrauutisia :) Toivottavasti hyviä :)

Tervetuloa uusille! Täällä onkin jo paljon porukkaa!

Pahoittelut huonoja uutisia saaneille [:(]

Täällä sama meininki edelleen, oireita ei juurikaan ole. Mielialanvaihtelut ehkä nyt viime aikoina vaivanneet ja sellaiset kummalliset palelu- tai hikoilukohtaukset [:D] Vaikka mistä sitä tietää liittyykö ne edes tähän "tilaan"! Tänään tein vielä clearbluen digitaalisen testin ja se näytti 3+ eli sinänsä aika hyvä merkki, vaikka edelleenkin olen asennoitunut niin että vasta varhaisultran jälkeen luotan tähän enemmän. Siihen asti mennään rauhassa, varsinkin kun nuo pelkotilat välillä valtaa ajatukset... Kenellekään ei aiota siis kertoa tästä ennen sitä.

Vitamiineista: heti plussasta lähtien olen päivittäin ottanut Multivitaa (raskaana oleville). Olen syönyt myös TOSI paljon vihanneksia ja hedelmiä että sitä foolihappoa tulee varmasti riittävästi!

Tsemppiä ultraan menijöille, toivottavasti kuulette hyviä uutisia [:)]

Hei teille kaikille onnekkaille odottajille! Itse kirjauduin tänne tasan kaksi viikkoa sitten tehtyäni positiivisen testin. Helmikuun alulle piti osua tuo laskettu aika. Mutta niin ikävästi kävi kohdalleni, että olen tilastoissa se yksi epäonninen tuhannesta, eli diagnoosi tämän viikon maanantaina oli kohdunulkoinen raskaus. Helmikuun helmi jää nyt saamatta. Nyt joudun käymään verikokeissa kahden päivän välein mittauttamassa hormonipitoisuuksia. Huomenna pitäisi lääkärin soittaa jatkotoimenpiteistä. Kesäloman alku menee nyt sitten verikokeiden ja masennuksen merkeissä. Toivon kuitenkin, että olisin edes sen verta onnekas, että alkio kuivuisi pois ilman solumyrkkyjä tai leikkausoperaatiota. Kolme iltaa olen kotona itkenyt, mutta nyt on mieliala jo vähän kohentunut, kun olen puhunut asiasta lähimpieni kanssa ja syönyt suklaata enemmän kuin laki sallii. Lapsi olisi ollut kovin toivottu, mutta toivottavasti pian tärppää paremmalla onnella. Toki matkassa on nyt se huoli, että kun on ollut kerran kohdunulkoinen raskaus, niin riski uudesta moisesta kasvaa. No mutta nyt koitan unohtaa huolet ja murheet ja nauttia kesästä.

Aivan mahtavaa kesää ja odotusta teille kaikille! Toivottavasti teillä kaikilla raskaus sujuisi hyvin ja mallikkaasti ilman ongelmia. Niin ja nautitaan kesästä! [:)]

Pahoitteluni [:(]. Itse en ole kokenut kohdun ulkoista, mutta tuulimunan kylläkin ja ehdin jo tottua olemaan raskaana, keskenmeno tapahtui vasta 10+4 viikolla. Tsemppiä sinne ja aurinkoista kesää myös.

*raottaa tuvan ovea ja kurkkaa sisään*

Hei vaan teille kaikille! Mä olen virallisesti tammikuun odottaja, mutta Bubblen tapaan mulla on la 30.1., joten teidän palsta tuntuu jotenkin niin omalta. Saanko minäkin liittyä seuraanne? Tänään hissukseen lukasin teidän koko pinon läpi. Tuntuu, että täällä tapahtuu paljon enemmän kuin tuolla tammikuisissa. *tarjoaa leikkikavereille omaa ämpäriään...rakennettaisko yhdessä hiekkalinna, ettei mun tarvii olla yksin* [:)]

Mä olen 3-kymppinen mimmi täältä Espoon "pellolta" (ihan oikeasti olen stadin friidu, joka "pakotettiin" muuttamaan "maalle" pari vuotta sitten...nykyään miellän itseni jo espoolaiseksi). Mulla on menossa 3. raskaus, ensimmäinen meni kesken joulukuussa -08 (keskeytynyt km, joka jouduttiin tyhjentämään ja jälkivuoto kesti huimat 3,5kk ja lopetettiin lopulta lääkkeillä), tammikuussa 2010 synnytin pojan (la oli joulukuun 28. päivä) ja tässä nyt sitten pikku sisarusta odotellaan, jos kaikki menee hyvin. La on tosiaan 30.1. ja synnytyssairaalana toimii Jorvi, johon meiltä päristelee autolla viitisen minuuttia.

Täällä on ollut pahoinvointia wc:n posliinien halailun muodossakin, itkua, hillitöntä väsymystä ja himoa kapriksiin. Raskaudesta ei tiedä vieä monikaan. Haluan pitää asian vielä toistaiseksi niin, koska aina voi tulla mutkia matkaan.. Ainoastaan mun äiti, yksi ystävä ja miehen veli vaimoineen tietävät tästä...lopuille kertonen vasta np-ultran jälkeen, joka on 14.7.

Ihan alkuun vielä suuren suuret onnittelut teille kaikille alkaneesta raskaudesta erityisesti Wastikselle, Yönsäteelle, rötkikselle, _jennylle ja Lipelle ja muillekin, joilla raskaus ei ole alkanut sormia napsauttamalla.

Suuret pahoittelut niille, joilla matkalainen jäi kyydistä! Teille paljon voimia ja jaksamista! <3

Jotain muutakin mun piti sanoa, mutta nyt ajatus katkesi, kun pikku ukko heräsi päiväunilta.

Paljon tarrasukkia jokaiseen tupaan!

-Possunen

ILTAA VIELÄ PIKKUMASUT,

HALIPOSSU: KIITOS SUURI onnitteluista [:)][:)][:)]
Sinulle myös suuren suuret onnittelut plussasta [:)][:)][:)]
Oi oi..Teillä onkin siellä ihan pieni tuhisija vielä ...Heille ei sitten tule ikäeroa kuin noin vuosi?
Aivan ihanaa,että teillä on noin nopeata tärpännyt uudestaan!!!
Ja ilman muuta tänne saa tulla mukaan "leikkimään"[;)]..Ei kai täällä kukaan niin haudanvakavasti näitä palstoja ota,etteikö täällä muutkin ( hui,meinasin kirjoittaa kuukautiset [&o][:D] ) eri kuussa synnyttävät voisi keskustella [:)]
Mun mielestä ainakin on pääasia,että palstalla on hyvä henki ja paljon erilaisia ja eri tilanteissa olevia ihmisiä [:)][:)][:)]
Joten lämpimästi tervetuloa tänne höpisemään [:)]

PALLOMAHA: Mulla ei komella yrityksellä onnistunut tuo tickerin tekeminen,niin pitkäjänteisenä ihmisenä luovutin yrittämisen [:D] *viheltelee*

ODOTTELIJA: [:(] Suuren suuret pahoittelut todella ikävästä tapahtuneesta [:(]
*SUURI LOHTUHALI*
Pidän sinulle peukkuja,että alkio kuivuisi itsestään pois etkä joutuisi syömään solumyrkkyjä!!
Ja muutenkin toivotan sinulle paljon voimia ja onnea uuteen yritykseen,sitten kun siihen luvan saatte [:)][:)]

BUBBLE: Paljon peukkuja ja tsemppiä sinullekin ultraan [:)][:)][:)]

VITAMIINEISTA VIELÄ: Jeps,aloin nyt myös syömään Kalsiumin ja B-vitamiinin lisäksi D-vitamiinia sekä maitohappobakteereita.
Luin jostain,että D-vitamiinia olisi suositeltavaa syödä raskaana ollessa,kun se voi jopa ehkäistä syntyvän lapsen riskiä sairastua MS-tautiin jossakin vaiheessa [8|]??Tietysti tämä on vasta alustavaa tutkimustietoa.
Mutta muutenkin raskaana olevan on hyvä syödä D-vitamiinia myöskin kesällä!!
Ja tuo on vanha juttu tuo maitohappobakteerin syöminen raskausaikana eli sen syöminen raskausaikana voi vaikuttaa siihen,että syntyvän lapsen riski sairastua allergioihin pienentyy??
Eli kokeilkaapahan myös näitä vitamiineja rakkaat palstaystävät [:)][:)]
Ne eivät ainakaan ole vahingollisia meille odottaville äideille eli ovat turvallisia käyttää.
Mutta jos syötte sitä Multi tabsin raskausvalmistetta,niin muistakaa,että siinä on D-vitamiinia!!Eli sitten ei kai enään voi syödä D-vitamiini lisää.

OMAA: Tänään on vain kerran tullut etova olo..outoa [8|]
Tietysti pitäisi olla onnellinen,kun ei vielä ole alkanut julmetut pöntön halailut [;)][:D]
Kyllä sitä pönttöäkin tässä vielä kerkeää halailla [;)]
Tilaan vissiin huomenna sen varhaisultran.Pakko on saada jonkinlainen mielenrauha [:D]
Mun siis tekee kokoajan mieli ruokaa,mutta sitten kun ruokalautenen on edessä,niin sitten ei enään maita *visvis vislailee*
Mies sanoi tänään,että ihan selvästi olet raskaana,kun ravasin jääkaapilla eikä mikään sieltä kelvannut suuhun [:D]
Mutta nyt iltahommiin..ihana ilma ulkona [8D][8D]

VOIKAAHAN PAKSUSTI [:)][:)][:)][:)][:)]
Mää ainakin voin..tää on ihan mieletöntä tää turvotus [:-]

Yönsäde ja Mini rv 5+2

ÄÄÄÄÄ huomenna se varhaisultra, ja jännittää ihan penteleesti jo nyt!!! [:-][:-][:-][8|][8|]

Jotenki muutenki ihan yliväsyny olo, onneks kohta pääsen töistä ja sit on neljä päivää vapaata... <3 [:)]

odottelijalle voimia kovasti toivotan täältä!! <3

MIU79: Suuremmoiset onnittelut luomuplussasta
Olipas teillekin käynyt onnellisesti tuon raskauden kanssa..aivan upeeta !!
Alkoholi ei kyllä vaikuta sikiöön vielä tuossa vaiheessa,joten ole huoleti!
Vasta rv6 alkaen sikiöllä ja äidillä on yhteinen verenkierto!1
Ei muuta,kuin onnellista odotusta

Kiitos Yönsäde - vieläkin on olo pökkyrällä, ja nyt rupeaa jo tulemaan oireitakin. Yökötystä, huimausta ja väsymystä.

Tänään kerroin omalle äidilleni, ja juteltiin vähäisen niitä näitä. Lähinnä miten hänellä on mennyt 30VUOTTA!!! sitten *hui, oonx mä niin vanha*. Neuvolaankin koitin tänään soitella, mutta kyllä on v:n hankalaa saada Lahden alueen sairaanhoitajia kiinni. Jokaisella on oma alueensa ja ilmeisesti ne hoitaa kaiken ajanvarauksen itsenäisesti. Puhelimeen vastataan vain 12-13. Siis oikeesti. Onko muuallakin yhtä hankalaa? [:@] *purnaa*

niinuskalle osanotot. Hirveästi voimia !!

Muuten en ole täällä ihmeemmin käynyt,
ihan tarkoituksella.
Yritän nyt ajatella jotain muuta, jos käykin jotain, ettei olisi niin kauhea kokemus taas.
Niin hirveää kun on näin ees aatella mutta...
Oireita on,tissit ihan tajuttoman kipeät.
Myös nännipihat alkaneet jo laajeta, toinen toista ennen, eli tällä tädillä on nyt
eripariset nännit [:D][:D][:D]
Sitten etoo aina välissä ja muita normaaleja oireita.
Tupakoinnin suhteen oon pärjänny mielestäni hyvin.
Viimeisen 4 pvä:n aikana polttanut yhteensä alle puolikkaan tupakan,
normaalin 80-120 tupakan sijaan.
Mähän poltan meinaan oikeesti ihan superpaljon.
No, enpähän polta enää[:)]
hyvä minä !![8D][8D][8D]

Ainoa oire mitä oon kironnut, on tää mielialan vaihtelut.
Toisella sekunnilla saatan olla ihan hyvällä päällä,
toisella sekunnilla huutaa ja raivota ja kolmannella
sekunnilla itkeä.
Ihan hullua[:D][:D][:D]
Oon aina naureskellut kun ihmiset puhuu hormoni hirviöistä.
että joo joo, mutta voi herranjumala !
Tällästäkö tää tulee nyt olemaan[:D][:D][:D]
Voi kamala, mies raukkaa[:D][:D][:D]

HYVÄÄ PERJANTAITA LILLAMASUT,

MIU79: Sinähän olet vielä nuori nainen [:)][:)]
Ja minä olen aina sanonut,että ikä on vain paperilla pienen pieni merkintä [;)]
Minä pidän itseäni vielä ihan teini-ikäisenä..niin ja minun miehenikin [:D]..minkäköhän takia *köh köh*..Varmaankin johtuu ihan näistä mun ajoittaisista tekemisistä ja puheista [:D]
Me asutaan pienellä paikkakunnalla,joten tänne on todella helppo saada neuvolan ja lääkärin aikoja [:)].
Minä viime viikolla vain kävelin sisään neuvolan tädin vastaanotolle ja kerroin raskaudestani.Siinä samassa sitten tilattiin mulle aika neuvolan omiin verikokeisiin sekä näihin veriseulontakokeisiin ja sokerirasituskokeisiin.Sitten myös tilasimme samalla ajan np-ultraan gynelle rv12 ja vielä ensimmäinen neuvolan aika tilattiin rv10 [:)].
Että jotain hyötyä on pienestä paikkakunnastakin.
Niitä negatiivisia asioita en nyt jaksa luetella [;)]
Onnittelut raskausoireista [:)][:)][:)]
Mulla ne on kummasti hiipuneet ja stressi nostaa päätään [&:]
Voihan hyvin oireista huolimatta [:)]

WASTIS: Hienosti olet pärjännyt ilman savukkeita [:)]
Aika ronskista oletkin tuprutellut ennen raskautta [8|][:D]
Hei,täällä toinen hormonihirviö [;)]..muut oireet mulla onkin kadonneet jonnekin [8|]
Onnittelut sinnekin oireista [:)][:)]

OMAA: Mulla on siis oireet kadonneet jonnekin [&:]..ja tietty pelko nostaa heti päätään.Ärsyttää,kun on tällainen vainoharhainen olo.
No,tilasin sitten ajan varhaisultraan.Se on 29.6. eli tasan rv7+0 [:)]
Täällä gyne ei suostu tehdä varhaisultraa ennen rv7.
Maksua tulee 75 euroa,kun siitä on otettu kelan korvaus pois.Aika kallista?
Nooh,kyllä mulla nälkä on kokoajan,mutten tiedä,että onko se raskausoireita,kun mulla on muutenkin aina nälkä [:D][:D].Syöppö mikä syöppö [&o][8D][:D]

MUTTA KAIKILLE HYVÄÄ VOINTIA [:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Yönsäde ja Mini rv 5+3

Takaisin