KAHVINTUOKSUISTA AAMUA,
...Kyllä on ihanaa,kun vielä pystyy nauttia aamukahveista [;)][8D]
HILPPA: Sulla on tosiaankin tuo kierto ollut vähän epäsäännöllinen,niin kyllä minäkin uskon lääkärin tapaan,että hedelmöitys on tapahtunut myöhemmin [:)][:)][:)]
Lähetän sinulle miljoonasti voimasäteitä,että jaksat ensi viikkoon [:)][:)][:)]
Ihan varmasti kaikki on hyvin!!!!!
MYY: Kaksoset olisikin kiva ylläri [;)][:D]
Minähän odotin kerran kaksosia,mutta toinen meni alussa kesken [:(]
Silloin minulla kyllä nämä oireetkin alkoivat jo ennen plussatestiä ja oksentelu oli kaksi kertaa rankempaa kuin ykkösraskauksissa.
Tuo turvotus ihan alussa mulla on ollut aina aika massiivista,kuten nytkin.Sitten se turvotus laskee ja kohta alkaakin sitten vauvamasu kasvamaan [:)]
Kyllä..Varhaisultrakin tehdään emättimen kautta ja mielellään rakko täynnä.Vatsan päältä ei noilla viikoilla voida millään saada tarkkoja mittoja.
MIYA: Kyllä varhaisultra ja nt-ultra tehdään aina emättimen kautta ja rakko tyhjänä!
Meikäläisellä on meinaten jo viidestä raskaudesta kokemusta [;)][:D]
Nyt sainkin jo neuvolasta ohjeetkin tuohon nt-ultraan ja siinä sanotaan ihan selvästi,että emättimen kautta tehdään tutkimus ja rakko pitää olla tyhjänä.
Ei kyllä noilla viikoilla voi nähdä selvästi vauvan mittoja tai niskaturvotusta,jos ultra tehdään vatsan päältä [8|]?
Tiedän,että käytäntöjä on ollut erilaisia eri paikkakunnilla,mutta aika negatiivista tulosta on tullut tuosta vatsan päältä ultrauksesta liian varhaisilla viikoilla.
Meillä täällä tekee nt-ultran aina gyne ja hän ei edes kokeilisi vatsan päältä ultraamista [:D]
WASTIS: Hyvä,jos vesimeloni kelpasi [;)]
JEE..Onnea savuttomista päivistä [:)][:)][:)]
Varmaan tekeekin tiukkaa ja nostan sulle kyllä hattua *nostaa karvaräyskäänsä*[;)]
Ja ymmärrän kyllä hyvin nuo pelkotilasi,kun olet kokenut jo kaksi keskenmenoa [:(]
Mutta mää tiedän Wastis nyt,että sulla menee kaikki hyvin loppuun asti [;)][;)][;)]
BUBBLE: Tyhmiä kysymyksiä ei olekaan [;)]
Geeneistähän johtuu suuresti meidän ihmisten ruumiinrakenne ja aineenvaihdunta.
Minun mieheni suku on pulskahkoa ja he lihovat jo,kun näkevät Metwurstipaketin [:D]
Minun sukuni on taas pitkää ja hoikkaa;tosin minä olen jo pulskistunut hieman näiden raskauksieni myötä [&o][:D]
Meidän suvulla on ihan huima aineenvaihdunta eli melkeimpä suoraan ruokapöydästä juostaa vessaan tyhjennykselle [:D]
Meillä on siis 5 lasta ja heistä 2 on vähän isomman kokoista eli tulleet isän suvun puoleen.Ja 3 muuta meidän lasta on taas todella hoikkia,vaikka syövät kuin hevoset [:)]
Eli kyllä nuo geenit aika paljon vaikuttaa tähän meidän kroppaamme.
Toki myös ulkoiset tekijät kuten liikunta ja ruokavalio vaikuttavat siihen.
OMAA: Tää on ihanaa,kun ei aamuisin vielä ole kunnon etovaa oloa,että pystyy juomaan kunnolla aamukahvia [8D]
Mulla siis tosiaankin tämä etova olo painottuu iltaan ja yöhön [&:].
Eilen illalla,kun olin lasten kanssa eläimiä hoitamassa,niin yhtäkkiä iski todella paha olo ja pyörrytti ihan sikana.Jouduin mennä istumaan.Yöllä taas heräsin klo.4,kun etova olo oli aika ikävää.No,aamulla oli olo taas hyvä [:)].Ainoa,että hampaita pestessä meinasi lentää laatta [:D][:'(]
Mies eilen ihmetteli mun mahaa..on se aika tuvoksissa jo.Näyttää oikeesti jo ihan siltä,että olisin ainakin jo rv15 [8|][&o][:D].
No,ehkä se siitä vielä laskee tai sitten ei [;)]
VOIKAAHAN HYVIN [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
Yönsäde ja Mini rv 5+1