Helmikuun horinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sinbbu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kääk! Paino tota top100, niin siellä olen jopa minä. Jotenkin kummallista nähdä itsensä jollain tollasella yleisellä listalla. Jäde ja Sinbulaattori ovat kyllä aina listojen kärjessä ja se ei kyllä yllätä, jos täällä jotain juttelee :laughing002

Mulla tuli heti seuraava vauvalehti mikä ilmestyi. No kai sulle Sinbulaattori tulee se seuraava sitten. Nythän tuo vasta pari viikkoa sitten ilmestyi.

Käytiin nyt siellä perhe tapaamisessa... Kun tultii kotia niin mies oli jo järkkäilly tääl ettei mun tarvi huomenna alottaa a:sta alkaen siivousta :) Nii ja se kakkukin täytyis tehä :D

Mun täytyy satuhäät kattella koneelta sitten toisena päivänä...

Ja ollaapa me pulisevaa sakkia. Olisi kiva tietää kuinka paljon meijän juttuja käy lukemassa "randomit" ihan huvikseen? :grin (joten jokainen ei elokuinen painakaa tykkää-nappia ni saadaa tietää :wink )

Tiutsi mä meinasin vahingos painaa tykkää-nappia :laughing014

Randomit o iha palasina ku tulevat lukee meidän ketjua.. hirveesti hienoja aihealueita ja jokaisessa puhutaan ohi aiheen.. puhuttiinko me vauvan vaivoissa ja voinnissa perseistä ja kaljasta vai miten se oli? :laughing002

Sii täh?!? SINBU! Sä pistät miehes puristelut meidän edelle? Sä lähet niiku sinne vällyjen välii vaikka voisit tääl jutella meijän ka. Mie romahan niin hitokseen! :laughing021

Meillä mies oli nakittanu äitinsä lastenvahdiks keskiviikkona ja vie mut synttäreitten kunniaksi syömää :love7 Olis muuten tehny tän yllärinä, mutku kaverin kans suunnitellaa syömään menoa myöskin, kun molemmilla synttärit tällä viikolla. Pääsen site torstaina näillä näkymin ystäväni kanssa syömää :p (jatketaa laihista sitte taas perjantaina..)

Takaisin