Helmikuun horinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sinbbu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä muuten Sinbulaattori meinasin ruveta itkemää ku luin sen sun viestin tuol kiinteis sun pojan vatsavaivoist. Jotenki muutenki on ihan älyttömän itkuherkkä olo, sellanen et alan poraa ihan hetkenä hyvänsä ja ei ees mitää varsinaista syytä...

Mulla välillä iha samaa.. kiitos myötätunnosta. Kyl mulleki tulee herkästi itku silmään ja nykysin viel herkemmin.. just toisten kokemukset ja tarinat koskettaa, ku voi nii sattuu omallekin kohdalle.

Käytiin taas tänään mettässä puita kaataan ja tuli kyllä hiki siinä pöllejä pyöritellessä. Sit käveltiin vielä kuus kilsaa isolta tieltä mettään ja takas. Mutta tuli kyllä niin hyvin syötyä eilen ravintelissa että kaikki ylimääräinen liikunta on tarpeen!

Ei tullu paljoa nukuttua viime yönä. Pojalla oli nenä tukossa ja ei tuntunu vesi-suola tipatkaan auttavan. Itkeskeli kovasti ja otettiin meidän viekkuun nukkuun ja korotettiin päätä ja se näytti auttavan. Aamuyöstä alkoi taas hirveä huuto eikä tissikään auttanut. Mies nousi pojan kanssa sitten seiskalta ja minä koitin vielä nukkua. Aamupuuron aikaan poika itki ja äkisti kakkaa. Oli tullu kuulemma valtava jööti. Sen jälkeen oli iskeny väsy ja mies toi pojan mun viekkuun nukkuun. Kun me siitä tunnin päästä herättiin oli poika yhtä hymyä :)

meillä viime yö meni liiankii hyvin,se kostautu aamulla,tytsy päätti hertä 20 yli 5:confused: ja nyt se sit nukkuuo_O just kun alkais pikkukakkonen.

Heippa kaikille! Vlopun aikana poika taas nukku huonosti mutta nyt tosiaan tuo toinen hammas on tuossa töröttämässä... Viime yö meni tosi hyvin ja heräsin 07.20 kun poika piereskeli niinku mieheni konsanaan :D
Päästiin myös kokeileen lauantaina pulkkaa kun sitä luntakin tuli.. Pojalla oli vaan sellanen ilme et mihin ihmeeseen mut ny lykättii :D OItii myös mun vanhemmilla saunassa ja uusi koira sai tutustua meijän poikaa :)
Sunnuntai menikin sitten Nosh lastenvaate kutsuilla ja aijje ku oli taas kaikkee ihanaa lapselle (mies tietää miksi töissä käy :p) ja ostin kummitytölle synttärilahjankin siinä samalla :)

Ny meneeki jännäks muute.. tuulee niin lujaa et tukka lähtee päästä... Eihän sinne toista unille voi pistää.. Ei oo missää suojaista paikkaa mihin ei kävis tuuli :(

No mä kävin pitkäst aikaa aamulenkillä, ja kyllä se tuuli oli kylmä. Toppatakki oli päällä liikaa vaik t-paita vaa alla, mut se fleecetakki-pontso-yhdistelmä olis ton tuulen takia liian vähän. Pipoki oli pakko mettäpätkällä ottaa pois päästä, mut heti ku tuli taas aukealle, ja pois tuolt polulta ni oli pakko pistää takas päähän ja silti ehti korvat jäätyy. Onneks Tyyne nukku tyytyväisenä vaunuissa koko matkan :)

Miun ei oo tarvinnu vielä pistää nenääni pihalle, kun äitini on käyttänyt koirat aamulenkillä ennen lähtöään. Hitaasti käynnistelty aamua täällä. Joten en tiedä, onko täällä kuinka tuulista. Vähän oksat heiluu pihan puissa, mutta ei ole ainakaan kovin vinkunut tuuli, että olisi sisälle huomannut. Tarkoitus tänään kyllä ulkona pistäytyä edes vähän esikoisen ja koirien kanssa ainakin, jos keli on ok, niin vauva reppuun mukaan. Vaunuja kun ei meidän lauman lisäksi autoon saa millään mahtumaan. :D

Kade! Kyllä täällä Jojensuun "takametsissä" vaan on harmaata. :( Mutta ihan sama! Oon kotona, ni ei mitään väliä. Ah tätä rauhaa ja hiljaisuutta. Ei liikenteen melua, kun ulos lähtee. Niin tykkään!

Oletko tossa meidän naapurissa Kellitys? :laughing005 Sun kuvailu on ihan ku meidän kodinympäristöstä, jos et olisi maininnut Joensuuta :laughing002
Eli ei ole aurinkoa ja kylä on vieläkin kuolleempi, ku ennen, koska koulu on kiinni ja kaikki reissussa.. :rolleyes:
Ja arkenakin on elämää vain välitunneilla :laughing025

Jädehän sen tietää! Kauan meni, et se Vauva-lehti alkoi tuleen? Mä ootan ku kuuta nousevaa sitä...

varmaan ens numeron saat kotii.mä tilasin marraskuussa ja tammikuussa sain lehen.tosin mun mielestä se mun tilaus oli menny sen verran ajoissa et olis pitäny tulla jo joulukuussa.mut kai nillä siellä joku tietty systeemi.

Oon ollu tänää niin superlaiska.. En oo tehny ku ruoan ja ollu pojan kans... Käytiin me työpaikalla morjestaas mummua, vaaria ja tätiä si takas kotii ja ukko sammu toho sohvalle...Viideltä on perhe tapaaminen tai joku sellanen mihin pitäs mennä poitsun kaa... Huomenna pitää/pakko jaksaa si siivoo kun niitä vieraita tulee... :D

Mä kans laiskottelin aamun tai no yritin pysyä hereillä, ku yö oli taas mitä oli..
Mutta ei kyllä tulla sopivaa väliä torkahtaa, ku isommat vaativat vieressä "Äiti menneenkö jo ulos? Joko nyt mennään ulos" Huh.. Eli kun poika meni toisille päikyille vein isommat ulos ja sitten tulin sisälle kuorimaan perunaa ja katselin ikkunasta, että Esikko yrittää saada traktoriaan liiteriin.
Laitoin crocsit ja menin auttamaan. Sitten ku olin menossa takaisin sisälle Esikko kysyi:" Äiti Mikä päivä nyt on?" Maanantai. "Saako maanantaisin pitää sandaaleita." Ei nyt on vielä talvi ja kylmä. "Mut ku sullakin on" . Yritä selittää sitten, että nyt on niin sulaa ja tulin vaan pikaseen käymään..
Ja oli hiukan tyhmä olo selittää tota "Nyt on talvi" Ihan plussaa, lumet on sulaneet, ku toukokuussa ja LÄMMIN tuuli puhalsi kasvoille :eek:
Ja poika odottanut sandaaleja siitä asti, ku ne syksyllä varastoon laitettiin :schocked028

Olisi kyllä itsekin tarvinnut näin helmikuussa kumpparit jalkaan lenkille. Nahkakengistä tuli kyllä läpi ja sukat märkinä sai kotiin palata. Onneksi esikoisella oli kumpparit! Tärkeintä, että lapsi säilyi kuivana. :) Ja Kiira katseli repun suojista ihan tyytyväisinä, kunnes nukahti. Täällä ei siis onneksi älytön tuuli ollut, välillä vähän puuskia, muttei sellaista, joka olisi meinannut kaataa tai salvannut hengitystä. Keli on kyllä ennemmin kuin maalis-huhtikuun vaihteesta. No, toivotaan sitten pitkää kesää, kiitos! :D

meillä ulkomittari näyttää 7,1 lämmintä,ei uskois helmikuuks.mut enpä valita.en oo talvi-ihmisiä ollenkaa.

mik ihmeen uudistus nyt on foorumilla menossa?kun tuolla ylhäällä lukee noi vaida nimimerkit ym muut jutut??
ja atk-ihmisiä paikalla?minkä takia kone pitää joka helkutin päivä päivittää jollain valinnaisella päivityksellä että se ei jumita????

Takaisin