Helmikuun horinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sinbbu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mun miehellä on kans tosi herkkä vatsa. Tiettyjä ruoka-aineita se joutuu ihan välttää sen takia ku alkaa vatsanpohjaa polttelemaa. Ostin sille pari vuotta sitte biisoninlihasäilykettä (ei ollu vanhaa), mutta sepä ei sopinu miehelle, mies oli sit kuralla kaks viikkoo sen takia.

Mun maha ei mee ihan niin vaa sekasin, vaik jotai vanhaa söiskii, mut jos joudun tilanteesee mis on paljon jännitettä ni sit kyl menee vatsa sekasin.

Ipana heräs päikkäreiltä hyvin levänneen näköisenä. Mä sain sillä aikaa tehtyä feta-jauhelihapihvejä ja pistin puikulapotut kiehumaan.

Meilläki vauva nukkuu ja esikoinen on iskän kans ulkona.. Mun piti tehdä sitä kukkakaali-kesäkurpitsa sosetta.. Mutta täällä mä hengailen vieläkin! Nyt pitäis kyllä arse nostaa ylös :grin

Munki pitäs ees jotain tänää tehä, mut laiskuus iskeny tän viikonopun aikana pahan kerran :smiley-ashamed005

Ei kai sitä aina tarvi sykkii, Bettie. Ota vaikka hyvällä omatunnolla relax ja myskäät sitten ens viikolla. :D Mäkin arvon tässä, et pitäsköhän vaihtaa yökkäri päivävaatteisiin ja lähtee ulos... siel on vaa taas nii paska keli. Vettä tihkuu ja on harmaata.. vois itekin antaa vähä armoo itelleen välillä. :)

mä vaan ootan et kauppa aukee,sit voin vaunujenkaa lähtee sinne liukastelemaa.plussakeli tuntuu olevan mut tiet ihan peilikirkkaat.

No sain mä ees sen verta tehtyy et laitoin tiskikoneen ja pyykinpesukoneen pyörimään :smiley-chores020 Koht ne pyykit pitäs saada sit kuivumaan ja pakko viel toinenki koneellinen pestä, toi vuori on meinaa taas valtava smiley-chores003

Me tehtiin tortilloja/fajitakseja. Saan miehen edes siihen mukaan, ku kaulin tortilloja, niin hän saa paistaa kanaa, lihaa ja käännellä tortilloja samalla, etteivät pala. Ai, että oli nannaa. Viimeksi tehty niitä joskus kesällä ennen synnytystä... :happy119
Sitten täällä on muuten vaan oltu.. Eilinen reissu ja kotiin paluu olivat aikamoista rumbaa, niin nyt olen tarkoituksella ottanut rennosti.
Ja ei jää huono omatuntokaan, ku illalla on kuntopiiri :happy112

Ja naapurissa oli viime viikolla mahatautia, mut ei muissa taloissa ole vielä ollut.. Katotaan nyt viikon päästä kuinka moni valittaa, että meni lomat pilalle, jos se iskee silloin.. :confused013

Bettie mä oon kans kauhee supernatural fani, oon kattonu kaikki 8 tuotantokautta kokonaan ja nyt seuraan sitä uusinta ja viimesintä 9 tuotantokautta hdfin.com:ista ;) sam ja dean on niiiiin söpöjä ^^

Ostan joka joulu siskolleni Supernaturalin kauden lahjaksi. Ens jouluna taitaa olla 6.kauden vuoro :laughing002

Tuol netflixis on vasta 6 kautta :sad001 No kaipa ne joskus loputki ilmestyy :)

Onks se millanen? Ja onks siel tekstitykset? On niin huono kielipää et toi supernatsku ei kyl ilman tekstityksiä taida mulle aueta :oops:

ei kun vuoden alusta on ollu ilmanen tosin nyt ku on ilmanen niin sielä pomppaa kokoajan semmosia mainoksia ruutuun mut ne saa pois kun lataa koneelle add block plussan :)

Mä kans kattelin ennen tuon kautta sarjoja. Ja toi add block on kyl helmi... hermot meni mm. facessa yms pomppivien mainosten kans. Ei pompi enää.. :D

Täytyy joo kokeilla sitä hdfiniä, mut ainaki ku ei viel oo sitä add block plussaa ni on kyl ihan laittoman hidas hakee tuolt mitää + sieltä samatien tuli jotain senssichat-pyyntöjä naisilta :eek: Ei kiitos :laughing001

Mies muuten teki meille köyhiä ritareita ja oli kyl toosi hyvää, ei vaan auta kilojen karistamisessa yhtään :smiley-ashamed008

Sinbulaattori oikein ilo riemu tosiaan kun likka kokeilee ääntänsä...Tänään käytiin ekaa kertaa koko pesue syömässä Ravintolassa..Likka tänään JO 6kk:tta ja huomen on sit miehellä synttärit ni päätin sit tarjota miehelle ruuat ja ite vapauttaa ruuan laitosta...vaikka syötiin vaan kummatkin pannupitsat mut Ah sit nautintoo kun sai valmiin ruuan eteen :D..Likalla oli vähän ihmettelemistä kun uus paikka mut meni hyvin..istu hyvin syöttötuolissa ihmettelemässä kun äiskä ja iskä mussuttaa pitsaa :D

Takaisin