Minkkis
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Me lähettiin ennen 12 Tampereelle viemään vanhaa nojatuolia (jonka tilalle tuli se sohva) siskolleni ja hänen avokillensa. Samalla ostettiin se uus mikro sen salamoivan vanhuksen tilalle ja käytiin Prismassa piiiiiitkästä aikaa..
Sitten tultiin kotiin tein soseet ja marjapuuron. Sitten luin ihaaaaanaaaan romanttisen pokkarin loppuun.. Aaah.. Ja nyt on tyhjä olo, ku ei mun miehestä ikinä irtoo sellasta romantiikkaa, ku noi tarinat pitää sisällään.. Tällä kertaa vuorossa oli Nora Roberts, mut Cartland ym. romantiikan ammattilaiset saavat mut ahmimaan kirjoja.. Ei edes Harry Potterit tullut luettua niin vauhdilla, ku kaikki noi siirapit

Sitten tultiin kotiin tein soseet ja marjapuuron. Sitten luin ihaaaaanaaaan romanttisen pokkarin loppuun.. Aaah.. Ja nyt on tyhjä olo, ku ei mun miehestä ikinä irtoo sellasta romantiikkaa, ku noi tarinat pitää sisällään.. Tällä kertaa vuorossa oli Nora Roberts, mut Cartland ym. romantiikan ammattilaiset saavat mut ahmimaan kirjoja.. Ei edes Harry Potterit tullut luettua niin vauhdilla, ku kaikki noi siirapit

. Pojalla oli menny hyvin täällä sillä välin mummun ja papan kanssa kun käytiin ulkona syömässä ja elokuvissa. Kun tultiin kotiin poika nukkui mummun sylissä. Istuin siihen viereen ja katsoin nukkuvaa poikaani. Kun se siitä heräsi säikähtäen serkkutytön pitäessä meteliä ja itkien, kenenkään muu syli ei saanut poikaa rauhoittumaan kuin minun. Ihana tunne, tietää olevansa tärkeä
vatsatautia täällä kaivataakii.