Helmikuun horinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sinbbu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
tää mamma on taas parkunu viimeset viis minuuttia.katoin netistä sen eilisen(?) valheen verkko-ohjelman.siinä sitä riittikii taas syytä itkuu.:sad015

Ai se valheen vangit ? Oliks se mistään kotosin ?

Mä voin huoleti jättää jätkän tunniks pariks mun vanhemmille, mut sitä pidemmäks jo imettämisen takiakaan ei vois kuvitella. En syksynä sit varmaan :)

Mä katoin sitä vähän matkaa alusta mutta kyllästyin ja rupesin kattoon walking deadiä. Onko siinä ne tyypit niinku näyttelijöitä vai?

ei kun just se,valheiden vangit(orastavaa dementtiaa mulla...)
olihan se ihan katottava,en ois käyny ees kattoo mut vauva-sivulla sitä niin mollattii niin pakkohan se oli kattoo.kyl meinaan kattoo ne muutkii jaksot.
on ne jotain näyttelijöitä.

Olihan se aika pysäyttävä jakso tuo valheen vangit. Onneks ei omalle kohalle oo tuollaista tapahtunu...

Mä oon muuten tota vauvatuoksua miettiny. Ei meiän oo koskaan tuoksunu vauvalle. Joku sano, et se johtu siitä, ku ei puklaillu pienenä ? En tiiä. Ehkä mä en vaan ite haista sitä, ku oon koko ajan liki.

Se voi olla ku on kokoajan läsnä vauvan kaa nii ei välttis haista sitä.. En minäkään haista mut isovanhemmat saa vielä jäbästä tuoksuja irti :D

Meidän vauva tuoksuu kokoajan vauvalle.. se johtuu varmaan imetyksestä, koska häntä sylissään pitävät nuuhkaisevat aina, et ihanan tuoksuinen poika.. sellainen mieto maidon tuoksu selvästi pojassa. Ei siis puklu, vaan maito. Kai se sieltä hengityksestä ja suunpielistä tuoksuu.. oonkin nuuhkinu pojan hengityksen hajua pari kertaa ja se tuoksuu sellaiselta miedon makealta.

Mä en jaksa kiinnostua siitä valheen vangeista.. tylsää, kun on näytelty. :D Mä kans seuraan walking deadia ja oon niiiiiin koukussa siihen. Tylsää, et Hershel delas... sniff. Mä oon muutenkin seikkailu- ja fantasiafriikki. :)

Mä vuodatinkin jo osani tuosta Valheen Vangit-jaksosta tuolla fb:n puolella.
Walking deadia seruaan minäkin, ja under the domea, ja täydellisetkin naiset menee aina boxille vaikka ne on kertaallee nähty :oops: Boxil oottais myös se joku uus Amercans-sarjan pari jaksoa. En oo viel kattonu millainen se on. Ja ei unohdeta Panttivangit. Suomen suorkein kuski on ohjelma jolle miehen kans nauretaa aina mahat kippurassa :grin

Maanantaina Satuhäät, Tiistaina Sherlock ja Sleepy Hollow, Keskiviikkona Jutta, Torstaina Siskonpeti ja Kimmo, Joka päivä, kun kerkiää Master Chef Australia, paitsi se oppituntijakso. Oikeasti se on niin kiva sarja kattella. Mikään muu maa ei yllä Australian tasolle tossa formaatissa. Tosi kätevä katsoa samaan aikaan, ku polkee..
Jotenkin nyt häiritsee, että listasta puuttuu jotain, mut kai se pian muistuu.. Surkeinta kuskia ja Uutta päivää kans sivusilmällä eli ei ole niin must, ku esim. Jutta ja Sleepy Hollow :happy112 Ja Walking Deadia katselin ekan kauden tiiviisti, mut putosin kyydistä, ku mies ei millään lämpene zombeille.. Olen kans fantasia ja seikkailu tyylinen...

Siis tykkään seikkailu-ja fantasia elokuvista, ohjelmista ja kirjoista en siis pukeudu Jones hattuun ja keijupukuun :laughing005

Mun veli muuten nimes poikansa viime vuonna Jonesiksi :laughing002

Mä en voi kattoo sitä suomen surkeinta kuskia.. ihan oikeesti alkaa pelottaan, et millaisille vatipäille kortti onkaan myönnetty. Plus et ekalla kaudella oli se blondi naikkonen siel "asiantuntijana" ja miehen kans naurettiin, ettei se oikeesti ees tiiä mitään. Ja mä olisin halunnu nähdä, kun se peruuttaa sen lyhytakselisen asuntovaunun sinne parkkiin sillä kapealla radalla!!! Ei oo maailman helpoin homma.. mitä lyhyempi akseli, sitä vaikeampi on vaunua hallita. Siellä se vaan istu aurinkotuolissa ja nauroi... ois näyttäny vaa miten häneltä sujuu. Minua oikein harmitti niitten heikkojen tai pelokkaiden kuskien puolesta.

Noniin se siitä. Sainpas valittaa. :D Nappula veti äsken kasan naudanlihasosetta ja nyt sit ootellaan tovi, et massu vajuu ja sit tissin tyhjennys. Jos sitä lukis vaikka jonkun sadun pojulle tässä välissä. :)

Ens maanantaina alkaa muuten SATUHÄÄT :dance011 Kattelen poliiseja, 112, suomen surkein kuski, siskonpetiä ja kimmoo.. Tietysti aijon seurata tuota valheen vangit sarjaa... Aina kun muistan niin Juttaa.. :)

Me aloitettiin miehen pyynnöstä katselemaan Valheen vankeja, mut 10minsan päästä mies kyllästy ja vaihtoi kanavaa :laughing002
Niin ku lapset ovat kerhossa maanantaina katson meidän tv:stä katsomosta Valtiatarta ja Domee, jos kerkiän eli joka jakson olen niistäkin nähnyt, ku tosi usein tulevat päällekkäin muitten katsottavien kanssa..

Ja meidän poika meni päivän toisille unille äsken...

mä oon tallentanu kaikki domet,niitä sitte seuraavana päivänä katon.sit katotaa salkkarit,maajussit,surkeimmat kuskit,lääkärit.poliiseista oman kaupungin jaksot.ja sitte kaikkee muuta mitä tuolla nyt sit menee,mut kaikki ruokaohjelmat jätän välistä.leila saa mun puolesta leipoo missä haluaa...

Mies haluaisi sen meidän keittiöön nikkaan sitä saakutin silmäänsä ja heiluttamaan utareitaan :smiley-angry019

Australian mastershef on tosiaan paras :) Sherlockia seurataan. Kimmo katottii, ku se tuli uutena. Under the domet on kaikki nauhalla, mut ei oo ehtiny kattoo. Meil kestää nykyään miljoona päivää saada ykskin sarja katottua. Mä seuraan noita koko (tanska, ruotsi, britannia, suomi) leipoo juttuja. Kattoisin varmaan paljo muutaki, mut ei vaan ehi.

Nii kyllähän mäki imetän, mut ei meil tuoksu makeelle muut, ku noi uniladet. Jätkä välil lussuttelee ne ihan litimäräks, yök :D

Meil on tänään näköjään nukkupäivä. Eihän siinä mitään. Saa mammaki omaa aikaa.

Takaisin