Helmikuun horinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sinbbu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ikinä en oo tipatonta pitäny! Ja sen kyllä huomaa..... No ei vaiskaa... :D Oon alkoholiin koskenu viimeks pari vuotta sitten ja sitäkin ennen hintsusti. :)

ei tuokaa pitäis tipatonta mut sen akka meinaa heittää sen aina pihalle kun ukko on juonu liian pitkää.sit se joutuu tipattomalle ja se viinan tuskissa kiertää korttelia ympäri.joskus sillä on kävelysauvat mukana,joskus jonkun koira.tänään ei ollu kumpaakaa,varmaa se koira hyyty viidennen kierroksen jälkee.

No onpa kyllä tytöllä nimi, hieno! Toi Aprikoosi on kyllä hauska lisä. Minä oon villeimmilläni ajatellu, et kun saan tytön, niin hänen toiseksi nimeksi tulee jopa Aurora. :D

aurora on kans nätti nimi,jokseekii vissii jo aika yleinen,niiku kyllä muutkii ns. trendinimet.meillä on trendinimi.

Onko Aurorakin jo trendinimi... voi mös... :sad001 Noh.. mä en mielellään anna sellaista nimeä, joka on tosi IN just nyt, mut tosiasiassahan nimet kiertää, minkäs sille mahtaa. Nuuttihan on vanha nimi ja tuossa muutama vuosi sitten heitä kastettiin jopa reilu tuhat, mut muuten ei oo niin yleinen ja suosittu ollu. Jos ei itse keksi nimeä, niin trendinimiin on tyydyttävä. Oishan noita ideoita nimiksi mulla vaikka kuinka, kun kirjoitan tarinoita mut kyl perusnimetkin riittää. Onpahan nimipäivä lapsella. :)

mä kans niit tos joku aika sitte katoin.en tiiä mistä tuttu sai tietää mut meijän tyttö on 69 tän niminen tässä kaupungissa.
tytöllä on kaimoja 7551..

Liia-nimisiä on vuosien saatossa ollut Suomessa yht. alle 300. Itse en tarkoituksella mitään erikoista nimeä hakenut, mutta ihastuin vaan tuohon nimeen aikoinaan Jari Sillanpään laulun ansiosta. :D Hevarin tytär on nimetty Jari Sillanpään laulun mukaan. laughing7 Kiiroja on sitten enemmän, mutta niitäkin kaikkinensa alle 1200. Ja jos joskus vielä tulee kolmas tyttö, niin koskapa hänen nimensä nyt vaan on sitten (minun mielestäni) jo päätetty, niin samannimisiä on tällä hetkellä alle 300 ever. Jos taas se mahdollinen kolmas olisi poika, niin hän saisi sitten nimen, joka on viime vuosina ollut kovinkin suosittu. Kyllähän se vähän harmittaa, koska olen aina ollut vähän vastarannan kiiski. Haluan olla erilainen kuin muut, niin sitten jos lapselle tulisi sellainen "tusinanimi". Vaikkei niissä nimissä itsessään mitään vikaa ole. :D Mutta kun siihenkin nimeen tykästyin jo yli 10 vuotta sitten ja silloin päätin, että jos pojan joskus saan, niin se tulee nimeksi. No, ehkei tarvitse sitä ottaa käyttöön koskaan. Nimeän sitten kissan tai koiran sen nimiseksi!

Mullakin oli pojalle nimi valmiina jo yläasteelta lähtien ja miehellekkin se passasi että se nimi tulee. Kun jossain oli puhetta siitä herkistymisen tasosta niin mitenkäs tää nyt sitten kun naiset pelaa jäkistä ja sveitsi voittaa ruotsin pronssiottelussa ja minä märisen?! o_O Miten tämän saa pois päältä?! Ja kun kävin hammaslääkärissä ja odotus aulassa luin lehdestä juttua naisesta joka kertoo kun hänestä tuli mummo niin oli kyyneleissä pitäminen. Tämä on oikeastaan todella rasittavaa.

Niinkun mä eilen siivosin,ni taas tää kämppä on sen näkönen ku en ois tehny yhtää mitää.taas tänään pitää tiskata,pestä kaks koneellista pyykkiä ja imuroida.en sitte eilen pessy ku kaks koneellista ku ei mahtunu kuivumaa ni tänään on pestävä loput.ja en eilen sit imuroinukkaa,aattelin et mies saa imuroida mut en sit muistanu sitä sille sanoo.siispä mun on imuroitava tänään.voi pöh.

Mie oon ainaki niin tottunu tähän vetistelyyn, ettei harmita. :D Tosin oon ehkä oppinut myös jo vähän hallitsemaan sitä. Että jos meinaa liikuttua jostain "typerästä", niin saa ehkä edes ne kyyneleet estettyä. :D Ja jos on ulkona, niin voi aina väittää, että sää (oli sitten mikä tahansa) saa silmät vuotamaan. Miulla on oikeestikin tosi tuulelle ja pakkaselle herkät silmät, alkavat äkkiä vuotamaan. :)

Tuli muuten mieleen, kun joskus jossain ketjussa joku puhui silmälasien haitoista ja harmittavuudesta. On niissä kuitenkin yksi hyvä puoli! Pyöräillessä ei mene ötököitä silmiin! Itselläni ei siis ole, mutta miehellä on. Kun vuosia sitten pyöräiltiin yhdessä yliopistolle, niin meikäläisellä oli aina silmässä vähintään se yks ötökkä, miehellä ei koskaan yhtään. Miun silmät on jotkut ötökkämagneetit. Yöh.

Ootahan Jäde, kun teidän pieni on siinä iässä, että alkaa ihan tosissaan levittelemään lelujaan. Siinä sitä vasta kämppä onkin äkkiä kaaoksen vallassa. Onneksi mie imuroin keskiviikkona ja pyykkejäkin on hyvin pesty, että mitään pakkoa ei ole tänään konetta pyörittää, mutta pesen varmaan tuon yhden peiton ainakin. Ja lupasin esikoiselle, että tänään leivotaan sitä omenastruudelia. Joo, olin aatellut tehdä sen vasta ensi viikolla, mutta aattelin sitten, että kyllä piru vie miulla sen verran tahdonvoimaa riittää, että jos tänään sen leivon ja nyt herkutellaan, niin sen jälkeen ei tarvitse rynnätä kauppaan suklaata hakemaan!

Mullakinn alkaa tässä jossain kohti siivous urakka jahka saan perseeni ylös tästä sohvasta. Appivanhemmat nimittäin tulee huomenna hoitaan poikaa tänne kun me lähdetään miehen kanssa juhlistaan hääpäivää kummelin ja ravintelin merkeissä.

Minua ei ahdista jättää lasta hoitoon ja pystyn poissa ollessani miettimään muitakin asioita kuin miten siellä hoidossa menee. Eikä minun tarvitse soitella viiden minuutin välein miten siellä nyt menee. Ainakin kaikki äidit kenen kanssa olen asiasta puhunut ovat sanoneet etteivät edes raaski jättää lastaan hoitoon kun ovat vielä niin pieniäkin. En kait minä ole ainut? Yleensä mies jää hoitamaan poikaa jos mulla on vaikka bänditreenit mutta on poika ollut hoidossa jo isovanhemmillakin pari kertaa ja pystyn nauttimaan omasta ajastani.

Takaisin