Helmikuun Helmet 2011

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tipsi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minun porukoille on kerrottu,miehen porukoille kerrotaan vasta kun ensimmäinen kolmannes ohi,mies kovasti pelkää keskenmenoa[8|]
onhan tuo oloja pidelly...pahoinvointii,mahaan koskee kun kohtu kasvaa,nännit niin arat että rintsikoiden pito yhtä tuskaa,vois käydä ostaa pehmeämmät ja kevyemmät..[8|] nii ja kaamee väsymys koko ajan.
iiku pikkunen mut siellä se meidän mansikka kasvaa.. [:)]

NINJA. Onko sulla jo eka ultra takana? Sama juttu mulla näitten nännien kanssa, nyt ne on alkaneet vielä vähän kuivumaankin, niin ostin hajustamatonta saippuaa. (jos vähän auttas) Meillä mies taas on rauhallisemmalla mielellä kun minä, mua jännittää aina välillä että onkohan tuolla masussa nyt oikeesti jotain. Unet ja kärsimättömyys auttavat tilaneeseen hyvin. [:D]

Tervehdys HelmiMamit,

minutkin voi lisätä listaan!! Laskettu aika on 22.2 ja synnytyspaikkana Kättäri.
Eka lapsi tiedossa joten kovasti jännittää tämä ensimmäinen raskaus!

Mun asuinpaikka on Helsinki ja ikää on 32.v.

Hyviä vointeja kaikille!

Noniin, nyt uskaltaudun tänne kirjoittamaan.

Np-ultrassa käyty ja laskettuaika siirtyi muutamalla päivällä eli ultran mukaan la on 6.2.
Ensimmäistä kertaa odotellaan ja 24 vuotta on ikää. Kotkassa olisi tarkoitus synnyttää.

Jännää [:)]

Mamiks,en oo vielä ultraan päässy.eka neuvola käyntikin on ensi maanantaina [:)] mulla kans vähä iho hilseilee nänneissä,hyvä huomata että muillakin,ite en ees tajunnu et liittyy raskauteen.höpsö minä [:D] tänään monta tuntii koskenu vasemmalle alavatsaan/sisäreiteen.liekkö se sit sitä kohdun laajenemista..mulla vaavi ilmeisesti on vasemmalla puolella,kun sillä puolella aina kivut ollu.

Voipi laittaa tuohon minun paikkakunnan kohtaan vaikka sen KAKS:n sairaalan (Kajaanin Keskussairaala), kun sinnehän ne täältä sit kulettaa ku h-hetki on.. :) .. ja huomasin että olen näköjään nuorin täällä sivuilla seikkailija [:D]

Ihanaa kun ei oo enää niin paha olo ollu, ku aiemmin..  Pystyy syömäänki ihan kunnolla jo, mutta nyt olen alkanut jokaisen ruuan kohdalla miettimään saanko syödä, olisiko siitä jotain haittaa.. [:D] Ja keskenmeno stressaa, kun ei koskaan tiedä mitä käy. [&o]

Päivittäjä jälleen hommissa [:)]
Tervetuloa kaikille uusille, tänne kyllä mahtuu! [:)]

Minä taidan kans pistää nimeni tähän listaan, tuolla tammikuisissa olen ollut, mutta voi olla, että mulla menee helmikuuhun kuitenkin.

29.1.2011 Adara 24v 1. PKKS

Ninja. Ilmoittele sitten maanantaina neuvola uutiset. [:D] Jännittääkö?  Mulla alaselkä vasemmalta puolelta tosi kipee(sattuu välillä, vaikka mitä tekisi) muutamina päivinä ollut. Onkohan tuokin oire vain jo valmiiksi huonosta selästä?  Muuten mulla ei ole ollut nipistyksiä mahassa. Seurana nyt vain ainainen nälkä ja pitkän syömätauon jälkeen etova olo.  [:'(]  pitäisi vain muistaa syödä aina parintunnin välein.

Mamiks,Jees miepä kertoilen [:D].joo jännittää kyllä,ei malttas odottaa että sinne pääsee,olis jo torstaille ollu yx aika mut mies oli töissä.Onnex maanantaina päästään sinne yhdessä =).mulla on ollu alaselän ja niskan kanssa ongelmia jo useita vuosia,saa nähä miten selkä kestää sitten kun on iso maha [8|] kaikkihan tuota on päivitelly,että kun mulla jo nyt niin vaikeaa,että mitenhän sit oon valaan kokonen...varmaan kuolen [&:]
hmmm tulikin nälkä,pitää mennä palasta ottamaan [;)] vointeja!

Liittyisin mukaan helmikuun helmiin =)
Synnytyspaikka Porvoon sairaala ja LA 18.2

Ikää on 25 nyt mutta synnytyshetkellä 26
Kyseessä on ensimmäinen lapseni ja odotan innolla tuon käärön syntymistä =)
Ensimmäinen neuvola 27.7
Ensimmäinen ultra 4.8

Ihanaa!

Kinsi Porvoosta[:)]

Ihanaa, että Porvoosta löytyi toinenkin odottaja [:)]. Tai varmasti on enemmänkin, mutta näitä palstoja kun on selannut, muita kirjoittajia samalta suunnalta ei oo löytyny.

Moikka

Täällä ilmoittautuu helmikuun helmiin uusi mamma.
Ensimmäistä odottelen. Ikää on karttunut 31 v.
Kätilöopistolla olin ajatellut synnyttää, asuinpaikkana Mäntsälä.

La. omien laskelmien mukaan 22.2.
Eka neuvola on 23.7.

2 viikkoa kesälomaa takana ja yksi vielä edessä. Aika kuvottavissa fiiliksissä on mennyt, eipä olla paljon reissattu tai tehty muutakaan. Naapurit varmaan luulee mun erakoituneen, kun ei toi ulkona oleminen ole oikein maistunut.

Hiphei![:)]

Moikka Minnanen =)

Toi mun La 18.2 on omien laskujen mukaan. 27.7 ensimmäinen ultra Rauhankadulla ja sitten 4.8 eka ultra sairaalalla. Käytiin alkuraskauden ultrassa Mehiläisessä ja kaikki hyvin, siellä nähtiin pikkuinen ja sydän löi kovasti. Tämä on ihanaa aikaa..

Voihan olla, että olemme yhtäaikaa synnyttämässä helmikuussa sairaalassa =)

Kivaa vaihtaa ajatuksia raskauden etenemisestä.

Mamiks,nyt ois eka neuvola käyty =).hirmusti tuli infoa mukaan.joudun sit myöhemmin sokerirasitukseen kun painoo vähä liikaa,ou jeah..just tossa kävin labrassa verta ja pissii antamassa(hurjana pyörällä huruutin O_o).ottivat c hepatiitinkin kun mulla kotitekoisia tatskoja pari.
eka ultra yritetään saada 9-10.8. mukavasti just lomilla ovat kun mulla se 12vko ois menos.
Neuvolatäti ihmetteli kun ei meidän suvussa sairauksii oo,oikein hihkas että ei voi noin tervettä sukua olla nykyaikana olemassa [:D]
Otettiin se sikiöseulonta,saapahan selville onko jotain häikkää,kun miehen kaa ollaan kumpikin sitä mieltä että jos ei terve ole niin sit keskeytys tehdään.mut tottakai meidän vauva on terve [;)]
nyt väsyttää kivasti kun söin..nokoset vois olla jees.pirusti tuleekin kyllä nukuttua,niin se vaavi veronsa vaatii..[:)]

mites täällä muilla voinnit yms?

Ninja. Joo se lappujen määrä mitä neuvolasta saa on hurja, mutta mitä niit oon lueskellu, niin ihan hyviä juttuja siellä on. [:D] Saitko sieltä semmosen DVD:n?  Ja muistetaan pyörällä ajaessa mennä hiljakseen [:D]
Meillä on ultra ens viikontiistaina (jee! pääsee kuunteleen sydämen sykkeitä ja näkeen pikkusen) Ja lähettiin myös siihen seulontaan(verikokeet ja pisut kävin antaan viimeviikolla).. tosin ensin mietin että lähenkö, ku eihän se varmaksi mitään sano, mutta katsotaan nyt ensin ja mietitään sitten.
Onnea väsymystä vastaan taistellessa! ei vaan, sitä pitää aina nukkua kun siltä tuntuu.[;)] (näin ainakin meillä)

Takaisin