Helmikuun helinät

Tsemppiä Elea työelämään! :) Miten päivä meni?
Eilinen oli lyhyt päivä, kyllä ne asiat muistu mieleen. Iskiaskivut vaan iski taas.. tänään tein vajaan 5h päivän. Ihanaa levätä huominen...
 
Kyllä ne yllättävän rankkoja on ne ekat työpäivät tauon jälkeen.. Mut hyvä et huomenna saa huilia :)
 
Ihanaa kun on kohtuullisen hyvin nukkunu pari yötä ni ei oo ihan koomassa koko ajan. Kaikki kyllä vaan hokee mulle koko ajan kuinka mä näytän kauheen väsyneeltä ja kärsivältä... Ei oo raskaus hehkua täällä :grin
 
Vinkkinä niille kenellä on Elisa Viihde. Kuukauden ilmaiskanavana on lastenkanava. Lastenohjelmia aamusta iltaan :)
 
Tajusin juuri, että toisella kolmanneksella jo ollaan! Vaikea käsittää sitä. Valmistelut vauvan tuloa varten on hyvin käynnissä ja suunnitelmat toteutusta vaille valmiit. Kovasti odotellaan, että pieni jo antaisi tuntuvia merkkejä itsestään! ;-)
 
Todellakin. Ei tätä oo saanut piiloon enää aikoihin.:D takit ei meinaa enää mahtua.
11+6
 
Onko teillä muilla jo mahat alkanu pullottaa? Itellä pari päivää sitte maha jotenki paisu huomattavasti isommaks kun mitä oli. Eikä se oo takasin pienentynytkää, et tuskin on yhtäkkinen turvotuskaan. Kai mulla tuli sit raskausmaha esiin. Ei pampulapatentitkaa enää toimi, valuu housut mahan alle, äääk.

Mulla myös maha tuli esiin jotenkin parissa päivässä n. viikolla 12.
Aluks mietin et oonko syöny jotain erikoista kun nyt näin pömpöttää, mutta kyllä se ihan se vauvamaha nyt sitten on.
 
Sama täällä! Katselin just esikoisen ajalta raskauskuvia ja mulla oli tyyliin 18. viikolla tälläinen masu, kun nyt :eek: Ja tänään vasta 13+1. Toppatakki ei meinaa enää mennä kiinni ja normihousuille heitin hyvästit jo kolmisen viikkoa sitten :)
 
Joo täällä alkoi aika ajoissa pullottamaan jotain rv 9 ja mies kysellyt et montako siellä on :grin Töissä oon koittanut pitää löysiä vaatteita ja parhaani mukaan vetää mahaa sisään :rolleyes:
 
Joo täällä alkoi aika ajoissa pullottamaan jotain rv 9 ja mies kysellyt et montako siellä on :grin Töissä oon koittanut pitää löysiä vaatteita ja parhaani mukaan vetää mahaa sisään :rolleyes:

Onnistuuko sisään vetäminen? Työkaverit vaan nauraa ku vaikka kuin vetäisin sisään ni mitään ei tapahdu, ylävatsassa huomaa pienesti mut alavatsa vaa pömpöttää..
 
Mulla lähinnä turvotusta. Aamusin näkyy pikkunen masu ja illalla näyttää kun ois raskaus pidemmälläkin :D mammahousuja oon turvotuksen takia pitänyt jo joulukuusta asti. Aika hyvin saa töissä pidettyä piilossa löysien paitojen alla :)
 
Mä meen varmaan loppuun asti taas töissä niin että ei asiakkaat edes huomaa että oon raskaana :p
 
Voi olispa se mahdollista, mitä teet työkses, että onnistuu?
Oon niin pirun lihava jo valmiiksi että ku pukeutuu telttamaisiin työvaatteisiin ja istuu kassan takana ni kukaan ei huomaa mitään :laughing021
 
Joko ootte tunteneet ensimmäisiä potkuja?
Oon tässä muutamana päivänä kuvitellut tuntevani jotain pieniä "potkuja", mutta ajatellut vaan että mielikuvitustuotetta. Kunnes tänään tunsin tuommoisen samanlaisen tuntemuksen kun oltiin ultrassa. Siellähän pikkutyyppi oikoi itseään :) eli näköjään nämä mun tuntemukset ei ollutkaan pelkkää kuvitelmaa :)
 
Takaisin
Top