Helmikuun helinät

Minä oon lueskellu paljon foorumin juttuja mutta kirjoitellu vaan muutaman viestin, raskautta yritettiin sen verran kauan että alku meni epäuskossa että voiko sitä edes olla raskaana :D nyt dopplerilla kuultu sydänäänet ja ens viikon tiistaina jo nt-ultra niin alan olla ihan innoissani! Nopeasti on kyllä nämä 11 viikkoo menny ja nyt tosiaan 11+0 :)
 
Apua! Onko jo helmikuu? Tää aika vaan hurisee ohi. Esikoisen kanssa tuntu että aika mateli mutta nyt se kiitää. Maanantaina jo toka neuvola!
 
Mun mielestä aika on mennyt ihan mahdottoman hitaasti, edelleen odotan ja jännitän nt-ultraa!
Vaikka toisaalta ihan hurjaa, että nyt jo on mennyt yli neljäsosa odotuksesta.
 
Vielä pitäisi 2 viikkoa jaksaa odotella ultraan! :Heartpink Jänskättää, toivottavasti kaikki olisi hyvin! Tammikuu meni kyllä mielestäni tosi nopeasti... =D Pian olisi ensimmäinen kolmannes ohitse!
 
Mun mielestä kanssa tammikuu meni tosi nopeasti! Voi kun menis helmikuukin ja tulis äkkiä kevät! :Heartred Ja mulla nt-ultraan vielä reilu viikko! :shifty:
 
Miten voikin olo olla noin raskas jo tässä vaiheessa. Tää raskaus on siis paljon rankempi kuin mun kaksi aikasempaa. Ajattelin valittaa kun tapaan lääkärin tiistaina. Jotenkin vaan kumma olo :sad001.
Eka ultra vasta parin viikon päästä, haluaisi vaan tietää että kaikki ok, varsinkin kun jotenkin kärsin tästä olostani...
 
Mun mielestä aika kuluu kauheen hitaasti... Työpäivät on pirun pitkiä olevinaan. Ens viikon perjantaina on nt-ultra. No huomenna alkaa helmikuu. Jospa se menis nopsaan. Talvilomaki vasta vappuna ja kestoväsymys päällä ni tuntuu tuskasen pitkältä ajalta odottaa sinneki asti.
 
Musta aika on menny nopeesti kunnes sais nt-ultra-ajan ja siitä hetkestä aika tuntu pysähtyvän
 
Mulla taas aika matelee. Haluaisin tästä etovasta olosta jo eroon! Siksi kai tää aika tuntuu menevän hitaasti, ku ei oikein voi tehdä mitään, ku etoo vaan.. :sad001
 
Mun mielestä kans aika menee hirmu nopeesti. Ehkä se on tä hektinen arki ku vie ajan kulun. :)
 
Aika matelee täälläkin. Nt-ultraan tasan viikko. Menispä aika nopeesti. Vielä en oo dopplerilla kuullut sydänääniä mutta toistaiseksi en ole stressannut siitä. Rinnat kuitenkin kipeät ja nipistelyjä alavatsassa on päivittäin. Komea kumpu alkaa myös olla. Varsinkin työpäivän jälkeen vatsaa on vaikea peittää:shy:
 
Nt-ultra takana, enkä oikein tiedä mitä odottaisi seuraavaksi. Rakenneultra tuntuu niin kaukaiselta asialta. Kaitpa tässä sitten eletään päivä kerrallaan ja yritetään olla paisumatta kovin muodottamaksi kesään mennessä.
 
Mä lähden tänään pitkästä aikaa töihin. Vähän jännittää. Ostaa kohta jotai hedelmää evääksi, ettei illalla pyörry.. olis ikävää se. Verikokeissa kävin ja Hesee teki mieli. Kuvottava olokin olis. Mut kai tää tästä.
 
Hyvää kaksosten päivää kaikille kaksosia odottaville sekä jo kaksoset saaneille! :) itselläni irlantilaiset kaksoset ja tänään juhlistellaan esikoisen 3v.syntymäpäivää, aika rientänyt huimaa vauhtia :)
 
Takaisin
Top