Hei, samoja fiiliksiä täälläkin! Me ei "harrasteta" mitään vauvajuttuja. Mua ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta ventovieraiden vauvat tai jotkuu ventovieraat ihmiset ylipäätänsä. Oon ajatellut että EHKÄ sitten kun tuo vauva kasvaa, niin EHKÄ menisin johonkin ihme kerhoon.... Ihan vaan siis tuon tytön takia. Mutta en usko että näin tulee käymään...
Mulla on yksi hyvä kaveri joka sai vauvan just samaan aikaan. Se riittää vauvatouhuiksi kun noin 1-2 kertaa kuussa treffataan, silloin puhutaan paljon vauvajuttuja, mutta mahtuu meillä muitakin tarinoita.
Ja sitä paitsi meillä tuo tyttö on niiin vaivaton tapaus että ei siinä paljoa oo puhuttavaa!
Kaikkeen kun vastaa "hyvin syö, antaa nukkuu, ei itke, jne", niin aika nopeesti ne keskustelunaiheet tyrehtyy. Ex-anoppia kun näin, niin se tokas etten mitää tiedä lastenhoidosta!
Kun oon vissiin päässyt ihan liian helpolla, heh heh.
Mulle sit tää keskustelupalsta onkin ollut se missä niitä vauvalöpinöitä eniten tulee. Siksi olisi kiva että täällä edes vähän kävisi porukkaa :) Useamman kerran mietin sinne facebook-ryhmään liittymistä. Mutta siinä on just se etten tahdo täyttää niillä vauvajutuilla sitä kanavaa. Facebookissa tulee käytyy kuitenkin monta kertaa päivässä ja musta on kiva että se on semmonen "vauva-vapaa" alue :) Laitan sinne välillä tytöstä kuvia kun tiedän että mulla on paljon kavereita jotka oikeesti niitä haluavat nähdä. Mitään varsinaisia "vauva-päivityksiä" multa ei kuitenkaan tuu kuin tosi harvoin, noista koirista ja koirajutuista lätisen sitten senkin edestä
Mihinkään ryhmäneuvolaan en todellakaan lähtis! Onneksi täällä ei mitään semmosia oo ehdoteltukaan.