Helmikuun Höpinät

Eilen oli pikkuisella taas vähän hiljaisempi päivä liikkeiden suhteen. Meinasin jo hiljaisten päivien varalle laittaa dopplerin tilaukseen, mutta maltoin vaan vielä olla tilaamatta. Tänään onkin sitten potkittu menemään eilisenkin edestä. :)
 
^ sama juttu, nyt kun liikkeitä on alkanut tuntumaan ja tulee väliin yksikin hiljaisempi päivä niin heti mietityttää. Eilen ei siis tuntunut käytännössä mitään, tänään onneksi taas tuntunut tuttua möyrintää :)
 
Sama täällä. Nyt on tänään hiljaisempi päivä ja heti huolestuttaa vaikka eilen oli liikettä vaikka kuinka paljon. Ja yritän edelleen olla ostamatta sitä doppleria... Tänään on kyllä niin hektinen päivä töissä että en tiedä kuinka paljon sekin vaikuttaa. :S
 
Mä tunnen liikkeitä kotona jo ihan hyvin, mutta työpäivän aikana niitä ei kyllä juuri tunnu tai ehdi mukamas havaitsemaan. Silloin tällöin ehkä jos hetken saa istua paikallaan..
 
Monellekos on ilmestynyt se pigmenttiviiva/linea negra? Mulla tänään tasan 21 viikkoa plakkarissa, muttei mitään (ainakaan vielä) näy. Näinköhän enää tuleekaan:bored:
 
Mulla on ollu jo monta viikkoa viiva, melko haalea tokikin. Toistaiseksi vain napaan asti. 19+4
 
Mullakaan ei ole tullut, nyt siis 20+1.

Kolmesta pojasta on tullut jo hyvissä ajoin tumma viiva sitä mukaa, kun kohtu kasvanut. Tytöstä tuli haalea napaan saakka vasta ihan lopussa. Poikaa meille kyllä np-ultrassa tälläkin kertaa lupailtiin. Missä on mun viiva???! o_O
 
Minun mahassa on yhtä rauhallista kun esikoisenkin aikaan, sillä ei edes huoleta vaikka liikkeitä tuntuu tosi vähän. Yksi potku sillon tällöin. Ja linea negraa minulle ei ole tullut, ei ollut viimeksikään minkäänlaista.
 
Ei oo täälläkään viivaa, mutta ei ollut esikoisestakaan.

MaLinn mä pitäisin tuota kyllä jo jonoinlaisena merkkinä.. :wink Vai onko sulla aina tullut ajoissa se esiin?
 
Ei oo täälläkään viivaa, mutta ei ollut esikoisestakaan.

MaLinn mä pitäisin tuota kyllä jo jonoinlaisena merkkinä.. :wink Vai onko sulla aina tullut ajoissa se esiin?
Kiitos vastavirrassa!! :Heartred tuntuupa hyvältä, kun kysyit asiasta. Välillä luulen tai sit vaan toivon, että tulokas voisi olla tyttö. Ellei np-ultrassa olisi veikattu poikaa, eläisin täysin uskossa, että tyttö tulee. Välillä hormonihöyryinen pääni on täysin sekaisin tästä aiheesta.

Ja siis linea negra on tullut aina ajoissa esiin! Edellisen pojan (nyt 1v.7kk.) viiva oli näkyvissä vielä tämän raskauden alussa. Enää ei mitään. Mieskin sitä ihmetellyt.

Jännää. Ensi to on rakenneultra. :)

Milloin teillä on ru? Onko itselläsi jotain kutinaa vauvan sukupuolesta?
 
Ei ole mitään viivaa vielä. Meillä 16.2 Ru .... a.p.u.a!! Alkaa jänskättäää!!
 
MaLinn no joo, meinaa kyllä varmasti olla pää pyörällä.. Ja vielä kun on jopa kadonnut tolla tavalla alkuraskaudessa. Nt-ultra on kyllä melko aikasin sukupuolen selvittämisen suhteen, jos oiskin käyny niin että on tullu väärä arvio. Tosin meillä ultrat on yksityisellä ja siellä on kyllä tosi tarkat laitteet, mutta kai sekin voi aina olla mahdollista. Onneksi ei ole enää pitkä aika tuohon ultraankaan! Jännittävää kyllä, toivottavasti ru:ssa selviää kumpi siellä on..

Meillä on ru ens viikon keskiviikkona ja saatiin rv 16 nlalääkäriltä tyttöveikkaus. Tosin neuvolan laitteet on niin surkeat että lähinnä totesi ettei näe juurikaan ulokkeita haarovälissä. En tiedä sitten johtuuko tuosta vai mistä mutta kyllä itsekin vähän kallistun sen tytön suuntaan.
 
Aion aloittaa äippäloman sitten heti vain kun saa eli tuo 50 pvää ennen LA. Työt tympii niin julmetusti!
Tiedättekö lasketaanko siihen viikonloput mukaan vai miten tuo lasketaan vai lasketaanko siitä LA:sta vaan 50 pvää taaksepäin ?
En tiä ymmärsikö tästä nyt kukaan mitään...Oon aina ihan surkee tällasten virallisten asioiden kans.:facepalm:
 
Kelan sivuilla on laskuri tota varten. Se näyttää milloin voi aikaisintaan aloittaa äitiysloman.
 
Tiitu90; ei vissiin päivätoiminta nappaa? :D

Määkin aatelin eka et alottasin tuon 50vrk aiemmin, mut sit tulinki toisiin aatoksiin, ku se on kuitenki sielt toisest pääst pois. Tosin mulla eri tilanne ku oon vakkari, tiitu tais olla sijainen. Lomiakin on pitämättä tältä vuodelta, ne täytys kans varmaan pitää pois josain kohtiin.
 
Mä aloitan mammaloman myös mahdollisimman aikaisin. Mulla laskettu aika 13.6 ja aikaisin ajankohta aloittaa lomailu on 13.4. Ajattelin vielä tohon ottaa viikon lomaa päälle :joyful:. Viimeksi tuli paha raskausmyrkytys, ja nyt haluan antaa itselleni ainakin mahdollisuuden lepoon :). Eipähän ole sitten ainakaan siitä kiinni. Viimeksi nimittäin tuli melkoiset itsesyytökset ja masennus sairaalassa maatessa. Oli rankka työ ja siihen vielä muutto ja remppa päälle, niin ei mikään ihme jos kroppa ei kestänyt.
 
Onko muille iskenyt pahaa pesänrakennusvimmaa? En ollut ostellut vielä mitään ja rakenneultran jälkeen meinaa karata mopo käsistä:joyful::nailbiting:

En oo kauheesti ostellut, kun ei oo rahaa hoitovapaalla mut hirvee määrä suunnitelmia ja kasasin hoitopöydänkin jo pölyttymään hehee. Ei malttais enää! Johan se melkeen 22viikkoa olikin iha "rauhaisaa" odotusta :rolleyes:

Esikoisesta aloitin jo varhaisultran jälkeen kaiken pesänrakennuksen ja pinnasänkykin oli pedattuna varmaa jo rv11.... :smiley-ashamed004
 
Takaisin
Top