Helmikuun höpinät

En tiiä lohduttaako Kaari yhtään, mutta täällä alkoi kans taas tänää vuoto.. Ihan hirvee tilanne ku sillo perjantaina oli jo sama homma, mut sit tiistaina näin kuitenkin pikkusen sydämenlyönnit ultrassa ja kaikki olikin hyvin. Aamulla alko taas verenvuoto, PALJON hyytymiä seassa, vuoto kuitenkin niukahkoa. Neuvolantäti oli vahvasti keskenmenon kannalla, huomenna klo:12 ultraan, jos vuoto tosi runsasta tai olo muuten menee ihan heikoks ni sit keskussairaalaan..

Voimia Kaari <3

Voi Isintyttö ja Kaari, toivon että vuodoista huolimatta pienet pysyisivät matkassa mukana. Sympatia halit molemmille <3

Kiitos Isintyttö ja Miitu <3 Tsemppiä sulle Isintyttö myös! Mä tässä nyt seurailen kans omaa oloa, jos tuntuu huonoksi menevän, niin päivystykseen pitää sitten lähteä :(

Kaikille onnea matkaan!
Toivottavasti kaikki menee hyvin ja saatte ihanat, terveet, pikkuiset lokakuussa syliin <3

Näillä puheilla jättäydyn täältä pois..

Jaksamisia kaari ja isintyttö <3 Olen niin pahoillani teidän puolesta! Nää huonot uutiset vois jo loppua ja et kaikilla pysyis pikkuiset matkassa.

Voisin liittys keskusteluihin mukaan ja heti pistänkin kysymyksen että onko teillä ollut toispuoleista kipua? minulla kipuilee oikea kylki ja alaselkä. ny on menossa 5+2 ja neuvolan kautta sain ajan ultraan et katotaan onko normaalia vaiko ku. Hoidoilla on aikaan tämä saatu ja pelottaa jos näin alussa otetaan jo pois juuri ku on alkanu iloitsemaan :/

mutta on myös muitakin oireita tissit on kasvanut ja aamusin super kipeet, etova olo jos ei heti mee syömään aamulla ja painon tunne kohdun kohdilla..

jaksamia epätietoisuudessa muillekin epätietoisuudessa olijoille.

Vipe, Kuinka pitkään joudut odottamaan ultraan pääsyä? Toivottavasti kaikki hyvin. :) Olen kuullut muidenkin valittelevan kylkikipua, mutta en sitten tiedä mistä johtuisi?

Joskus katsoin, että kova kylkikipu voisi viitata kohdunulkoiseen raskauteen, mutta pitäisi muitakin oireita olla ja voi olla ihan normaaliakin kipuilut vaikka olisi ihan kohdussa alkio :) Eli ei auta kun odotella vaan sinne ultraan. Peukut pystyssä et ihan harmitonta olisi ja asiaan kuuluvaa :)

Muokattu viimeksi:
Ultrassa käyty. Kohdussa näky pussi ja kuulemma saatto jotain kaikua antaa mut varma ei ollu ku oli vielä niin pieni mut sano et näyttää nii hyvältä ku näillä viikoilla vaan voi. munasarjoissa tai muualla ei näkyny miitään poikkeavaa ja sano et kylkikipu pelkästään on harvoin merkki ulkoisesta vaan pitäs koskee alamahaankin ja munasarjoihin..

vipe, Kiva että tuli hyviä uutisia! :happy:

Heippa! Minäkin tänne uskaltaudun vihdoin kirjoittelemaan :) Kuudennella viikolla täällä kolmatta lasta odotellaan. Oon jo lukenut teidän juttuja jonkin aikaa ja nyt uskaltauduin mukaan. Vajaa vuosi mentiin ´tulee kun on tullakseen´-meiningillä ja nyt hän päätti hypätä kyytiin. Jotenkin en oo vielä sisäistänyt tätä raskautta, eilenkin vetelin lakua hyvällä omalla tunnolla, kunnes tajusin että sitä ei vissii niin suositella :D

Meillä on muutto meneillään, tai huomenna siis virallinen muuttopäivä ja mietin vain kuinka tästä selvitään hengissä! :wideyed:
Tämä raskaus, etova olo ja väsymys antaa tähän ihan kivan pienen lisän, vielä juoksevan taaperon ja ylipäätään muuttohässäkän lisäksi.

Yh, muuttaminen on kyllä niin kamalaa. Onko kiva asunto?

Mulla on itsellä kans sellainen olo, että paukut kaikkeen ylimääräiseen on ihan nollissa. Työpäivän jälkeen on ihan armoton nälkä ja väsymys. Meinaan polttaa päreeni tuon meidän uhmaikäisen kanssa ihan liian helposti kun kärsivällisyys ei vaan kerta kaikkiaan riitä.

Itikka, Asunto on ihana, aivan uusi! :) Mutta mutta, muuten muutto ei ehkä nappaa.. Muutetaan miehen töiden perässä toiselle paikkakunnalle. Ja sitten vielä nämä olot päälle. :grumpy:

Tutulta kuulostaa tuo että helposti hermot menee taaperoon, kun on omat voimat lopussa.. Jospa sitä energiaa jostain siunaantuis. :hilarious:

Takaisin