Helmikuun höpinät

Pitäisi lähteä kohta töihin iltavuoroon ja pelottaa miten selviän... en pysty kotonakaan kauaa seisomaan kun nivusiin koskee ja pakko päästä istumaan ämpäri sylissä. On valmiiksi jo tosi huono olo. Ripsiväriäkin pitäisi laittaa, kun täytyy töissä edes vähän olla huoliteltu, mutta kivasti ne varmaan sitten leviää kun käy aina oksentamassa. Tekisi tähän kohtaan mieli kirota muutama kirosana...

Mua kyllä tänään harmitti ihan vietävästi, kun menin aamulla sinne varhaisultraan ja lääkäri olikin sairaana. Sain sitten neuvolan kautta uuden ajan ens viikon perjantaille. Mutta se fiilis, kun ootat et lääkäri kutsuu sut muutaman minuutin päästä vastaanotolle ja sit tullaanki ilmottaa, et lääkäri ei ookaan paikalla. Edelleen siis elellään epätietosuudessa millä viikoilla tässä mennään. Jospa ensi viikolla sitten selviäs. Tein lohdutukseksi yhen raskaustestin sitte :D ja vahvat viivat tulikin.

Cocoa, Eihän tämä paljon auta, mutta yritä jaksaa sen voimin että tiedät että kasvattelet pientä ihmisen alkua masussasi ja se on kaiken tuon arvoinen. <3 Tietysti jos olo aivan kamalaksi äityy ja työntekemisestä ei yksinkertaisesti tule mitään, on aivan ymmärrettävää hakea sairaslomaa. Aina ei ole kykenevä töihin ja aivan yhtälailla raskaus voi olla sellainen syy.

lunatilda, Olipas kurjaa että epätietoisuus sitten jatkuu vain. :sad001 Luultavasti siinä on hetken jo ehtinyt olla aivan innoissaankin että nyt pääsee pientä kurkistamaan ultralla ja näin.. Mutta tietysti eihän sairastumisille mitään mahda.

Juu hyvän palkan tästä kyllä saa jos vain mukana pysyy loppuun asti :) Ei tekisi mieli sairaslomaa hakea tässä vaiheessa, joten yritän vain kestää edes jotenkin... Kunhan ei kesken asiakkaiden olon tarvitsisi lähtä oksentamaan :/

Mä alotin kans eilen oksentamisen ja nyt ei sit tee mieli poistua kotoa mihinkään. Ruoka ei maistuis yhtään, mut pakkohan se on jotakin syödä.

Meilläkin on muuten jo nimet valmiina, sekä tytölle, että pojalle. Ollut jo kuukausia ennen plussaa itse asiassa :D Mä saatan hieman keulia tällaisissa asioissa.

Pahoittelut teille joita pahoinvointi vaivaa, en osaa edes kuvitella kuinka rankkaa sen kanssa on. :sad001

Mulla edelleen hieman etovaa oloa ajoittain ja kahvi ei ole enää maistunut ollenkaan muutamaan päivään.

Tiiiu, Meillä myös nimet jo tytölle tai pojalle, olivat jo esikoisen aikaan. Että sitten kun jos toinen meille suodaan. :wink Mies keksi siis esikoiselle nimen ja minä olen sitten kehitellyt tälle kakkoselle.

Meillä mies oli jo hyvissä ajoin esikoisella nimeä miettimässä ja yritti aina mua saada myös miettimään, nimi sit kuitenkin päätettiin vasta synnäriltä kotiin tullessa, sanoin miehelle että tyttö näyttää ihan *nimi* ja mies hetken katteli ja totes että niin muuten näyttää. :grin Se varmaan sit tässäkin meinaa jo miettiä nimiä hyvissä ajoin, mulla ei oo niin kiirettä. En jotenkin osaa miettiä nimeä kaverille josta ei tiedä miltä näyttää.

Se on muuten totta Briala, että kyllähän se nimi sitten lopulta löytyy kun viimein hänet näkee. Aina se nimi jonka on suureen ääneen ajatellut ei sovikkaan kantajalleen. :)

Meillä on ollu tytölle nimi jo kauan, tai on oikeestaan useempikin vaihtoehto. Pojalle taas on hankala keksiä. Esikoisellekin (on siis poika) saatiin nimi päätettyä 3 päivää ennen ristiäisiä.

Täälläkin pahoinvointi on hiljalleen saapunut seurakseni. Vielä en oo oksentanu, mutta kaikki yököttää. Mies raukka joutu nukkuun viime yön sohvalla, kun sen suihkusaippua haisi mun nenään niin, että yökin vaan koko ajan. Esikoisesta ei ollu pahoinvointia oikeestaan ollenkaan, niin on vähän vieras juttu mulle.

Miitulta piti kysyä, kun juot kofeiinitonta kahvia ja on itelle ihan vieras juttu. Löytyykö ihan perus ruokakaupoista? Minkä merkkistä juot?

emiliin, Löytyy ainenkin suuremmista ruokakaupoista. Itse juon Jacobs Krönungia (vihreä-punainen paketti) Moni on kehunut myös Hag:ia mutta itse en siitä välittänyt. Pirkan pikakahvi kofeiinittomana on myös ok.

Suuremmaksi osaksi juon kuitenkin kapselikeittimillä decaf versioita. :)

Me ostetiin jotain kofeiinitonta pikakahvia Nestleltä ja se oli ihan juotavaa. Tietty meni kaks päivää ja mua alkoi etomaan kahvi ihan huolella :'D ja nyt juonkin enää teetä.

Juu ei mee kahvi enää täälläkään alas :meh:

Ou nou! Kirjoittelin tossa pari päivää sitten pojan 1v2kk oksutaudista... No tänään on itsellä ensimmäinen päivä kun pysyy edes vesi sisällä. 24tuntia olin 10min välin oksentamassa tai no, saattoi välillä tulla myös vetenä läpi alakautta. Ihan karseaa! No, eniten huolestuttaa tuo pikkuinen lapsenalku tuolla masussa, paino tippui itsellä melkein kolme kiloa, vieläkin oksettaa ja huimaa ja KAIKKI raskausoireet ovat poissa :sad001 Ja poika kun selvisi taudista päivässä, on tänään taas oksentanut ja nukkunut oikeastaan koko päivän :arghh:

Muoks: Yritin pojan tilasta soittaa päivystykseen, jonotin yli kaksi tuntia linjoilla ja totesin että jos on hätä ängetään sinne :inpain:

Ou nou! Kirjoittelin tossa pari päivää sitten pojan 1v2kk oksutaudista... No tänään on itsellä ensimmäinen päivä kun pysyy edes vesi sisällä. 24tuntia olin 10min välin oksentamassa tai no, saattoi välillä tulla myös vetenä läpi alakautta. Ihan karseaa! No, eniten huolestuttaa tuo pikkuinen lapsenalku tuolla masussa, paino tippui itsellä melkein kolme kiloa, vieläkin oksettaa ja huimaa ja KAIKKI raskausoireet ovat poissa :sad001 Ja poika kun selvisi taudista päivässä, on tänään taas oksentanut ja nukkunut oikeastaan koko päivän :arghh:

Muoks: Yritin pojan tilasta soittaa päivystykseen, jonotin yli kaksi tuntia linjoilla ja totesin että jos on hätä ängetään sinne :inpain:

Mulla oli noro kun odotin esikoista, just näillä viikoilla. Pelkäsin myös kovasti että sille tapahtuu jotain kun se tauti oli niin rankka! Mutta jostain sitte luin että se on hyvässä suojassa siellä kohdussa ja itse tauti ei vaikuta siihen. :)

Huh.. oli pakko raahata polttopuita sisälle, kun isännällä on vasen puoli toimeton. Neljä kantotelineellistä toin, tais arpikudokset paukkua kun niin tuntui poksuvan. No, ei kai se mitään vaarallista ollut :)

Ajattelin ihan sellaista kysyä, että onko teillä jotain toiveita lapsiluvusta? :)

Me ollaan aina ajateltu että kaksi olisi juurikin passeli!
Mutta kyllä mulla on pikku hiljaa alkanut toive ehkä kolmannestakin nostaa päätänsä. :rolleyes: (Se voi tosin vain toiveeksi jäädä)

Me ollaan puhuttu että kolme oisi aika ihanteellinen. Nää kaksi ekaa vähä pienemmällä ikäerolla ja kolmas joskus sitte ko esikoinen menee eskariin, kouluun..myös neljäs ollut harkinnassa, mutta tällä hetkellä se on vielä aika epätodennäköistä ko pitäis sitten vaihtaa autoa ja isompaa asuntoakia varmaa katella.

Takaisin