Helmikuun höpinät

Pitäisköhän itsekin kokeilla? 7+5 tänään :Heartred
 
Muutosta suoriuduttu suurin piirtein kunnialla, mitä nyt migreeni iski. :shifty:

Tuli sellainen olo kuin ei tässä raskaana oliskaan, etovaa oloa ei oo ollu eikä muitakaan oireita. Pystyin myös kantamaan raskaampiakin laatikoita, vaikkakin tosi varoen.. Katsotaan nyt sitten onko ensi viikolla ultrassa sielä vielä joku kyydissä. :shy:
 
Susqi, Muistinpa juuri että geeli taisi olla loppu :sad001
 
Miitu täällä ollu eilen ja tänää myös ihan olo kuin ei tässä raskaana oltaiskaan, mut mä yritän jaksaa uskoo että kaikki hyvin ko esikoisen aikaa oli myöskin. Joten koetan lähettää sinne tätä samaa uskoa :)
 
Nyt tässä maatessa hieman jomottelee/vihloo alamasua, ehkä se on hyvä merkki? Ja palelen horkassa :nailbiting: Kaipa sekin luetaan oireeksi. Ehkei niin oireetonta sittenkään. :hilarious: Kiitos tiuhtimus tsempeistä! Yritän pitää minäkin mielessä ettei ensimmäisestä ollut oireita ja kaikki oli kuitenkin hyvin. :)
 
Mulla myös kaks oireetonta raskautta takana ja kaikki ollut hyvin :) tässä raskaudessa oli alkuun vatsan nippailuja silloin kuin kk ois pitänyt alkaa, nyt ei enää sitäkään. Liekkös poika tulollaan, kun odotus etenee aikaisempien raskauksien tavoin, jotka myös ovat olleet poikia :)

Muoks. Tai on mulla nyt olleet nännit tosi hellänä, ei kestä miehenkään paljon rintoihin koskea kun älähdän :grin ja unia olen alkanut näkemään.
 
Muokattu viimeksi:
Tania, Hmm missähän meidän liukuvoide on näin muuton jäljiltä :woot: Oliko se niin että vesipohjainen käy, esimerkiksi joku rasvakin?
 
Tania, Hmm missähän meidän liukuvoide on näin muuton jäljiltä :woot: Oliko se niin että vesipohjainen käy, esimerkiksi joku rasvakin?

Mä muistelin myös että liukkaria ja joku rasva käy. Mutta ei välttämättä ole niin tarkkaa touhua niiden kanssa. :)
 
Niin se pieni kirkkaanpunainen vuoto taas tuli. Nyt tosin olis normaalien menkkojen aika melko lähellä, edellisestä vastaavasta vuodosta on vajaat pari viikkoa aikaa, joten silloin oli vähän outo aika kiertoon nähden. Viimeksi se vuoto jollain lailla rauhoittui kuitenkin seuraavana päivänä, katsotaan nyt mitä tällä kertaa tapahtuu. Nyt en ihan niin kauheasti panikoi asiasta kuin viimeksi, olin silloin 200%:n varma, että kesken menee. Voihan se olla, että nyt meneekin, mutta odotellaan. Onneksi on loma edessä. On kyllä semmoista menkkamaista tunnetta alavatsalla kovastikin... mutta eiköhän sekin ole ihan normaalia, niin ainakin haluan ajatella :)
 
Kaari, Minun äidillä tuli useammat menkat minua odottaessa joten hyvin voi vuodella menkkojen ajankohtana ja kaikki olla hyvin. :)
Yhdellä tutullani oli rajuakin vuotoa pitkin alkuraskautta, mutta kaikki meni hyvin sielläkin.
 
Oon aika väsynyt ja voimaton ku laatannut koko päivän ja äsken tuli ihan hurja onnellisuuden puuska tuosta pienestä alkiosta mikä tuolla pistää mun elämän hankalaksi. Ihan itku tuli, eka laatuaan tähän raskauteen.
Odotan niin että esikoiselle voisi jo kertoa, se innostuisi varmasti. Eilen se kysyi että voisiko hän saada pikkusiskon :D Pikkuvelikin kuulemma käy...
 
Takaisin
Top