Helmikuun höpinät

Ylläpitoon miramarialle viestiä, niin ymmärsin :) ..osaako joku neuvoa, miten iphonella saa näkyviin paljon on kirjoittanut, tuolla tais androille olla ohje :D
 
Joo tuos on tuo ketju" lokakuisille on nyt perustettu oma salainen ryhmä lue liittymisohjeet täältä" niin siellä on hyvä ohjeistus :) En tiiä kyl miten erilainen on iphonen näkymä
 
Toivottavasti keskustelu täällä ei tyrehdy kokonaan, kun jengi alkaa siirtyä salaiseen ryhmään.
 
Tema, jos sinne tosiaan on se kuukauden odotusaika (30 viestiä tulee varmaan nopeammin täyteen), niin kyllä minä täällä olen vielä vähintään se 3 viikkoa... :wink
 
Sama täällä, vähintään kolme viikkoa menee, ennenkuin voi ees pyytää pääsyä sinne.
 
Minäkin mietin, jos sinne salaiselle puolelle pääsis. Vaan ei oo vielä 30 viestiä täynnä, eikä tosin vielä se kuukausikaan. On tässä vielä aikaa kirjoitella :D... No mutta asiasta kukkaruukkuun. Ootteko haaveillu vielä ystävänpäivästä? Mitä toivoisitte, että rakkaanne, tai joku muu, teille antaisi lahjaksi? Olisiko joku lahja, vai kenties joku kokemus? Mä ehkä toivoisin tulppaanikimppua :D ja suklaalevyä. Mutta taitaa olla, että molemmat jää haaveeksi, kun aina mainitsen nuukuuttani miehelle kaupassa, ettei tarvii ostaa tulppaaneja... :D
 
Kiva olis kun huomioitas. Mies kyllä muistaa joka vuosi. Itse yleensä huomioin hyvällä ruualla :)
 
Mies lähtee huomenna pojan kanssa mummulaaan ja minä saan jatkaa unia ja laiskotella. Jos itse sitten tekisin jotain hyvää ruokaa illaksi
 
Meillä ystävänpäivää vietetään hotellissa (koko perhe) :) :Heartred
 
Mies yllätti mut nyt illalla! Juhlitaan huomenna kahden lapsen synttäreitä niin ei ehditä pahemmin toisiamme muistaa ystävänpäivän merkeissä, joten hän anto jotain jo tänään. Sillä aikaa kun mä olin saunassa mies leipo mulle sydämen muotoisen jälkkärin! :Heartred Sulatti 2 levyä Fazerin sinistä, lisäs kermaa ja paaaaljon Turkinpippuri-rouhetta ja pakkaseen hetkeks. Slurps! Aivan ihanan pehmeetä fudgea. :) Tosin tuota ei voi syödä paljoa kerralla. :D
 
Hyvää ystävänpäivää kaikille!!!

Täällä pötkötän sohvalla sipsipussin kanssa ja tuijotan telkkaria kun miehet lähti heti aamupalan jälkeen mummulaan..nyt sitten tietää anoppikin kun poika oli ilmoittanu että äitillä on taas huono olo
 
Hyvää ystävänpäivää myös täältä. Itse pitäis kohta lähteä ystävän vauvakutsuille, mukava päivä tiedossa :) mies oli ostanut pienet paketit mulle ja pojalle, niin söpöä :Heartred
 
Mulla alkoi eilen aamuyöstä vatsatauti! Vatsatauti+raskauspahoinvointi yhdessä on jotain ihan kamalaa! Ei voi syödä kun kaikki tulee ulos, mahanesteet tunnin välein joka tapauksessa, mutta kun ei syö, oksettaa ja kuvottaa muutenkin.. nyt toipumaan päin, vähän oon saanut syötyä niin ei okseta enää ihan koko ajan.. yök ja hyi ja ei kiitos enää ikinä tällaista.
 
Moikka, arvelin hypätä joukkoon kirjavaan kun kerran masusta kyytiläinen löytyy :) kolmatta odotan rv 7+6, toissapäivänä kävin neuvolassa jossa ultrasivat kun viikoista ei ollut täyttä varmuutta. Menkat ei ollu siis ehtiny alkaa synnytyksen jälkeen kun nuorempi on nyt vasta 7kk ikäinen. Esikoinen on 2v7kk. Joulun jälkeen annettiin kolmannelle lupa tulla kun on tullakseen, ei uskottu että näin nopeasti tarttuu mukaan kun toista tehtiin useampi kuukausi. Mutta valita en, pikkuinen on erittäin tervetullut :Heartred kahen viikon päästä on uus neuvola kun tarviin lähetteen labraan sikiöseulontaa varten (siellä käydään rv9-12 muistaakseni, ennen np-ultraa joka tapauksessa) sekä neuvolakortin ynnä muut materiaalit. Oli th varannu tälle kerralle vaan vartin aikaa ultrausta varten niin eihän siinä ois taas kerinny :)

Tuosta influenssarokotteesta, ite en oo sitä ottanu koskaan eikä oo saanu lapsetkaan. Perusterveitä kuitenkin ollaan niin en oo kokenu tarvihtevani :)
 
Iiks. Ihana päivä. Vaikka huono olo vaivannu oikeestaan koko päivän ja töissä joutu puhaltelee et helpotti. Mut saunassa huomasin vihdoin et tunnen kohdun masun päältä, vihdoin. Sit tulin saunasta ja kokeilin kotidoppleria niin kuulin sykkeet!! ♡♡♡♡♡♡
Rv 8+1
 
Takaisin
Top