Helmikuun höpinät

Mä olen äitiysneuvolassa töissä (en itse ole terkka) enkä ole influenssarokotetta ottanut. Tunnustin yhdelle työkaverille että olen raskaana ja kysyin kannattaako nyt ottaa influenssarokote. Hän vastasi, että jos asiakkaana nyt tulisin tällä asialla ja rokotetta toivoisin, hän sen minulle laittaisi. Kuitenkin ystävänä sanoi ettei voi suositella, hän ei itse samassa tilanteessa ottaisi. Helmikuu on influenssakauden "päätöskuukausi", eikä hän uskaltaisi ottaa riskiä että rokotteesta tulisi seuraamuksia. Näinpä päätin olla ottamatta, desinfioin ja pesen käsiä ahkerasti.
 
Mä oon laboratoriohoitaja enkä ottanut influenssarokotetta, vaikka kohtaan paljon ihmisiä päivän aikana. En usko että otan sitä nyttenkään.
 
Mä oon laboratoriohoitaja enkä ottanut influenssarokotetta, vaikka kohtaan paljon ihmisiä päivän aikana. En usko että otan sitä nyttenkään.

Mä en ole ottanut sitä koskaan siitä syystä, että olen pahasti allerginen kananmunalle, ja tuo influenssa-rokotehan on kasvatettu siinä.
 
Meinaatteko liittyä tuonne salaiseen ryhmään, mikä on juur tehty lokakuisille? Itse puhelimella selaan tätä ja tuossa luki, että vain aktiivikäyttäjät pääsee, niin kuinkahan paljon kirjoituksia se vaatii, että on aktiivikäyttäjä :D ..vai ymmärsinkö nyt jotain väärin :wink
 
Meillä koko perhe otti influenssarokotteet jo hyvissä ajoin syksyllä :) olen itse sen ottanut jo useamman vuoden ajan :)
 
Mä en oikein ymmärtänyt, että miten sinne pystyy edes liittyä :D
 
Olen itse vasta liittynyt foorumiin, joten salaisen ryhmän kriteerit eivät nyt ihan heti täyty. Siinä oli vissiin ainakin, että piti olla kirjoitettuna 30 viestiä (vai 10?) ja mukana foorumissa kuukauden. Eli saan vähän aikaa odottaa sinne menoa, muuten ajatus kyllä kiinnostaa..
 
Mua kans kiinnostaa se salainen ryhmä, tosin ei taida kriteerit vielä mullakaan täyttyä :D
 
Sinne salaiselle pääsyyn pitää olla 30 viestiä Tässä ryhmässä kirjoitettu :) En nyt tiedä oliko muita kriteereitä :)
 
minun ymmärtääkseni oli myös se että on pitäny olla kuukauden ajan jäsen vai miten se sanotaan :D
 
Onko joku jo muuten siirtyny salaiselle puolelle?Itsellä varmaan muutama viesti vielä puuttuu mutta sinne olisi kyllä kiva siirtyä kun muitakin siirtyy :) Toki täälläkin varmasti tulee kirjoitettua :)
 
Ei ole mulle ainakaan tullut kutsua sinne vielä :)
 
Täällä pitää olla ollut rekisteröityneenä ensin kuukauden. Itsellä ainakin menee vielä hetki, vaikka kai sinne jossain vaiheessa tässä ehtii :)
 
Mullakin noin 3 viikkoa karenssiaikaa ennen salaisen miettimistä. Sen jälkeen kyllä mielellään.
 
Taidan jossain vaiheessa liittyä, mutta nyt on pitänyt niin kiirettä ettei paljoa ole täälläkään ehtinyt käymään
Eilen oli eka neuvola ja pari viikkoa pitäisi vielä odottaa ultraa.
 
Mietin samaa onko joku jo liittynyt, pitääpä tarkistaa viestien määrä ja katsoa, että joko pääsis sinne :D
 
Riittääköhän jos on edellisessä raskaudessa ollut aktiivinen palstailija että pääsis salaiselle puolelle? :D
 
Joo ei sinne kutsuta vaan pitää itse pyytää.Siis siihen vaaditaan 30 viestiä Tässä meidän ryhmässä ja oliko sit tosiaan se kuukausi.Mulla vois kans pian olla viestit täynnä :D
 
Mä just katoin et on tasan 30 viestiä täällä ja laitoin pyynnön Toivottavasti joku muukin sinne pian tulee/pääsee :)
 
Takaisin
Top