Heipä Hei...
Tänne oli taas tullut sikana tekstiä ja olen koittanut lueskella niitä ja nyt jaksoin vastata.
Täällä ollaan nyt 1,5 viikkoa oltu kuumeessa. Kuume ei kuitenkaan ole ollut korkea, mutta sen verran että olo on ollut heikko. Lämpö on koko ajan pyörinyt 36,8-37,7 välillä.
Viime viikon maanantaina kävin tk:ssa ja tulehdusarvo oli 15. Olin maanantain ja tiistain kotona ja keskiviikkona töihin. Töissä oli tosi sairas olo, mutta jaksoin kuitenkin Panadolin voimalla olla koko päivän töissä. Illalla nousi taas kuume.
Torstaina olin siis taas kotona. Kävin tk:ssa ja tulehdusarvo oli silloin 66 ja hoitaja kirjoitti vielä loppuviikon saikkua. Kerroin epäileväni, että minulla on poskiontelon tulehdus, kun molemmilta puolilta on posket melkein silmiin asti kipeät. Hoitaja käski höyryhengitellä, että räkä lähtisi onteloista pois, kun raskaana ei voi oikein antibioottikuuria ottaa. Ja tämä raskaus kuulemma pitkittää parantumista, kun keho keskittyy vauvaan. Hoitaja käski käydä vielä perjantaina mittauttamassa tulehdusarvot, jos ne olisivat laskeneet.
Perjantaina olo ihan hyvä, mutta tulehdusarvo olikin 118. Hoitaja laittoi minut lääkärille ja tämä totesi, että minulla on poskiontelon tulehdus ja määräsi antibioottikuurin ja nenäsumutteen. Lääkäri käski tulla vielä maanantaina mittauttamaan tulehdusarvot, jos viikonloppuna on kuumetta.
Noh, lauantaina oli ihan hyvä olo, joskin vähän sairas, mutta käytiin kumminkin kaupungissa katsomassa ruokapöytää. Sunnuntaina oli taas kuumetta.
Eilen maanantaina minulla oli vapaapäivä ja kävin taas mittauttamassa tulehdusarvot. 104 eli ei ollut tarpeeksi laskenut, vaikka olin syönyt perjantaista asti antibioottia. Taas lääkärille. Tämä kirjoittikin koko tämän viikon sairaslomaa ja käski tulla taas keskiviikkona mittauttamaan arvot. Jos arvo ei ole laskenut tarpeeksi, niin vaihdetaan eri antibiootti.
Olipas mukava soittaa taas töihin, että saikku jatkuu. Tympäsee vain, että kun nämä sairaslomapäivät menee tähän sairasteluun ja jos pitää loppuraskaudesta jäädä saikulle, niin palkalliset saikku-päivät on kuluneet tähän...
Räkä on ollut tumman keltaista ja sitkeää, niin eilen aamulla niistäessä tuli rusinan kokoisia keltaruskeita lönttejä... Yök. Tuntui vain kun ne lähtivät liikkeelle...
Vein eilen aamulla samalla reissulla pissanäytteen labraan, en sitten tiedä olisiko sitä saanut ottaa kun on antibioottikuuri, mutta viedään sitten uusi.
Täällä ainakin niskapoimu-ultraan kuuluu se veriseulontakin, eli siihen on "pakko" mennä jos haluaa ultrauksen. Huomenna olisikin se ultra, toivottavasti olo on vähän parempi, että jaksan ajaa kaupunkiin...
Ruoka ei ole maistunut, sairasta oloa vielä lisää tämä pahoinvointi... Paino on nyt laskenut 2,5kg vuoden vaihteesta.
Onnea vain
Xiina!
Miten
Eevi siellä kävi...?
Ja myöhästyneet ystävänpäivät kaikille....!