Heipsis tänne taas!
Onnea kaikille uusille odottajille....
Meillä oli tuo ultra viime torstaina ja vauvelilla on kaikki hyvin! Viikko vaan otettiin pois koon perusteella eli nyt ollaankin sit vasta viikolla 7... Mutta mulle pää asia on että sydän sykki ihan siellä missä kuuluukin eikä ollu olkopuolinen tai tuulimuna!
Sain vaan kyllä samana päivänä huonojakin uutisia ja nyt jonotetaan sappikivien kanssa leikkaukseen :( Ei yhtään innosta ajatus... No mutta jospas se vaikka helpottais edes osin näihin yökötys kohtauksiin...
Pahoinvointia ja vessakäyntejä siis riittää! Ja tyyny on ehdottomasti mun paras kaveri! Eli siis väsytys on ihan hirmunen! Toisaalta intoa tehdä ois vaikka muille jakaa mutta kun ei millään jaksa! Nytkin pitäs lumityöt jaksaa käydä tekemässä ennen seuraavaa sadetta mutta kun.....
Toivottavasti teillä muilla on "helpompaa"...
Onnea kaikille uusille odottajille....
Meillä oli tuo ultra viime torstaina ja vauvelilla on kaikki hyvin! Viikko vaan otettiin pois koon perusteella eli nyt ollaankin sit vasta viikolla 7... Mutta mulle pää asia on että sydän sykki ihan siellä missä kuuluukin eikä ollu olkopuolinen tai tuulimuna!
Sain vaan kyllä samana päivänä huonojakin uutisia ja nyt jonotetaan sappikivien kanssa leikkaukseen :( Ei yhtään innosta ajatus... No mutta jospas se vaikka helpottais edes osin näihin yökötys kohtauksiin...
Pahoinvointia ja vessakäyntejä siis riittää! Ja tyyny on ehdottomasti mun paras kaveri! Eli siis väsytys on ihan hirmunen! Toisaalta intoa tehdä ois vaikka muille jakaa mutta kun ei millään jaksa! Nytkin pitäs lumityöt jaksaa käydä tekemässä ennen seuraavaa sadetta mutta kun.....
Toivottavasti teillä muilla on "helpompaa"...
mut lasketaan nyt 28 päivän mukaan ja oon varannu itelleni ultran heti viikolle 11+1 ,onhan se tyhmää jos siitä siirtyy myöhemmäks laskettu mut sit saa ainaki jo heti ku mahollista nii tietää sen oikeen "iän". esikoista oottaessa mulla siirty ultrassa laskettu 3 viikkoo eteenpäin :/ nyt toivon ett ei ihan noin paljoo siirtyis :D vaikk oli meillä neuvolatädin kanssa jonkinmoinen aavistus tästä kierron pituudesta kun kuitenki tein testin niin aikasin että ei se ainakaan toi 41 päivää voi millään olla :) ite veikkaan ett viikolla siirtyis.. mut sit sen näkee ,ultra 15.2!